Με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, οι Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής παραμένουν ανοιχτές σε αντίθεση με την υπόλοιπη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μάλιστα, αυτό λαμβάνει χώρα πανελλαδικά, την ίδια στιγμή που δεν έχουν όλοι οι νομοί της χώρας το ίδιο επιδημιολογικό φορτίο, την ίδια διασπορά του ιού στην κοινότητα και την ίδια πίεση στα νοσοκομεία και τις δομές πρωτοβάθμιας υγείας.
Εμείς, οι εργαζόμενοι/ες στις ΣΜΕΑΕ του νομού Θεσσαλονίκης (δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, καθηγητές διαφόρων ειδικοτήτων, λογοθεραπευτές, σχολικοί νοσηλευτές, ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, εργοθεραπευτές, φυσιοθεραπευτές, ειδικό βοηθητικό προσωπικό, καθαριστές/ τριες) καλούμαστε να συνεχίσουμε την εργασία μας κανονικά και να στηρίξουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα παιδιά αλλά και τις οικογένειές τους εν μέσω αυστηρού lockdown, ενώ τα κρούσματα πολλαπλασιάζονται καθημερινά.
Καθημερινά είμαστε εκτεθειμένοι, τόσο οι μαθητές/ τριες όσο και οι εργαζόμενοι/ες, στον κίνδυνο να προσβληθούμε, να νοσήσουμε και να μεταδώσουμε τον ιό στους οικείους μας και σε όλη την υπόλοιπη κοινωνία. Και με ένα σύστημα υγείας που αυτή τη στιγμή, στη Βόρεια Ελλάδα, αδυνατεί να μας περιθάλψει.
Στο λειτουργικό κομμάτι του σχολείου, σε πολλά ειδικά σχολεία, αδυνατούμε να καλύψουμε τις εκπαιδευτικές ώρες των μαθητών μας καθώς μεγάλο μέρος των συναδέλφων/ισσων βρίσκεται σε άδεια ειδικού σκοπού.
Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και το Υπουργείο Παιδείας, όχι μόνο επιλέγουν να μη δημοσιοποιούν τα επίσημα στοιχεία (κλειστά ειδικά σχολεία λόγω κρουσμάτων, υποστελέχωση δομών λόγω αδειών), αντιθέτως αποφασίζουν τη μεταφορά εργαζόμενων ειδικής αγωγής από τα γενικά σχολεία στα ειδικά. Αναρωτιόμαστε εύλογα, πάνω σε ποια παιδαγωγικά κριτήρια στηρίζεται αυτή η απόφαση και τι θα γίνει με την υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά σχολεία.
Μέχρι σήμερα η εκπαιδευτική κοινότητα (ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΠΟΣΕΕΠΕΑ, τοπικοί συνδικαλιστικοί σύλλογοι, δίκτυα και παρατάξεις εκπαιδευτικών κ.α.) έχει ορθώς, κατά τη γνώμη μας, τη θέση ότι η δια ζώσης εκπαίδευση είναι αναντικατάστατη. Ότι η τηλεκπαίδευση έχει πολλά μειονεκτήματα π.χ. ένα μειονέκτημα είναι ότι δημιουργεί μαθητές πολλών ταχυτήτων ανάλογα με την πρόσβαση αλλά και την κουλτούρα χρήσης των τεχνολογικών μέσων.
Ορθώς η εκπαιδευτική κοινότητα ζητά να είναι τα σχολεία ανοιχτά, με αυξημένα μέτρα προστασίας για το προσωπικό και τους μαθητές. Μερικά από τα μέτρα που έχει προτείνει είναι:
- Η μείωση των μαθητών ανά τμήμα.
- Τακτικά tests (ανά εβδομάδα ή και σε μικρότερο χρονικό διάστημα) για τον εντοπισμό και την ιχνηλάτηση κρουσμάτων (σχετική εξαγγελία έχει γίνει από την Υφυπουργό Εργασίας Δόμνα Μιχαηλίδου στην τηλεοπτική εκπομπή “Alpha παντού” στις 16/11/2020- link: https://youtu.be/mUaiL5wS5wY?t=3480). Μέχρι σήμερα, αυτό δεν έχει λάβει χώρα στις ΣΜΕΑΕ.
- Προσλήψεις προσωπικού – ενισχυμένη καθαριότητα.
- Μεταφορά μαθητών με περισσότερα λεωφορεία/ταξί για να υπάρχει αποσυμφόρηση.
Αυτά τα μέτρα είναι πολύ σωστά και πρέπει να λάβουν χώρα όταν ανοίξουν σταδιακά τα σχολεία της χώρας αλλά
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΙΔΙΕΣ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ.
Σε αντίθεση με τη διάκριση Ειδικό-Γενικό Σχολείο που αναπαράγεται ξανά από την Πολιτεία και δεν θέλουμε να τη σχολιάσουμε εδώ αναλυτικά, ζητάμε:
- Στις περιοχές με αυξημένο επιδημιολογικό φορτίο, μεγάλη διασπορά του ιού στην κοινότητα και μεγάλη πίεση στις μονάδες νοσηλείας (νομός Θεσσαλονίκης, νομοί Β.Ελλάδας) τα σχολεία (γενικά και ειδικά) να παραμείνουν ΚΛΕΙΣΤΑ μέχρι να μειωθούν τα κρούσματα και να αποφορτιστεί το τοπικό σύστημα υγείας. Σήμερα, στις ΣΜΕΑΕ της Θεσσαλονίκης, υπάρχουν κρούσματα ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ και ούτε τα τακτικά tests (τα οποία δεν έχουν λάβει χώρα σε ΚΑΜΙΑ δομή εώς και σήμερα) δεν είναι ικανά να αποτρέψουν αυτήν την κατάσταση.
- Στις περιοχές με μειωμένο/ελεγχόμενο επιδημιολογικό φορτίο, με μικρότερη διασπορά του ιού στην κοινότητα και με μικρότερη πίεση στις μονάδες νοσηλείας, τα σχολεία (γενικά και ειδικά) μπορούν να ανοίξουν σταδιακά αν εφαρμοστούν τα αυξημένα μέτρα ασφάλειας.
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΣΜΕΑΕ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ.
ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΛΗΤΤΟΜΕΝΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ.
ΖΗΤΑΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΠΑΛΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
Υπογράφουν:
Κωνσταντίνος Ιωάννου, δάσκαλος στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Κατερίνα Παντελίδου, δασκάλα στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Ελεονώρα Βεργιώτη, δασκάλα στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Γκιόκα Βασιλική, φυσικοθεραπεύτρια στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Φωτεινή Παπαγερίδου, κοινωνική λειτουργός στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Αντωνία Βήττα, Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Βασιλεία Σταμούλη, δασκάλα στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Κιοσκερίδου Κατερίνα, Σχολική Νοσηλεύτρια στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Άντα Σπανού, δασκάλα στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Μάνου Κωνσταντίνα, δασκάλα στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Ρούμεν Παρασκευή, δασκάλα στο 3ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Βραγγάλα Σταυρούλα, εργοθεραπεύτρια 5ο Ειδικό Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης
Μίλεα Μαρία Ανθή, δασκάλα στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Γεωργία Αβράμη, Λογοθεραπεύτρια στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Κωνσταντίνα Σαρίδου, Ειδικό Βοηθητικό προσωπικό στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Καϊδαντζή Έλλη, δασκάλα στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Κράνης Πασχάλης, δάσκαλος στο 3ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου
Ευαγγελία Μαρκοπούλου, Λογοθεραπεύτρια στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Καμπάνη Ευαγγελία, δασκάλα στο 3ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου
Θεοδώρα Τόλη, σχολική νοσηλεύτρια στο 3ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου
Καραπανταζή Αντωνία, εικαστικός στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Παπαγιαννοπούλου Βασιλική, δασκάλα στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Νίκη Αναστασιάδου, δασκάλα στο 3ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου
Καρασαββιδου Θεοπιστη, μουσικός στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Βαγγελά Ευφροσύνη, δασκάλα στο 3ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου (προσωρινή τοποθέτηση από το 7ο Δ.Σ Ευόσμου).
Χατζηαναγνώστου Κώστας, Γυμναστής ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ ΙΝ.Α.Α.
Αργυροπουλου Αικατερίνη , Γεωπόνος, ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ ΙΝ.Α.Α.
Μισίδης Απόστολος, δάσκαλος στο 3ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου
Γιάννης Κουλάκης, Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Γουλιαρμου Βέρα, δασκάλα στο Ειδικό Σχολείο Πεύκων (Ι.Ν.Α.Α)
Αθανασία Τριανταφυλλίδου, δασκάλα στο 3ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου (προσωρινή τοποθέτηση από το 25ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου)
Αλεξιάδου Όλγα, δασκάλα στο 3ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου
Τακοπουλου Σοφία, νηπιαγωγός στο 5ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης στην Ευκαρπία
Κουκουρίκος Παναγιώτης, δάσκαλος στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Βόλνα Δάφνη, Λογοπεδικός ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.ΛΙΝ.Α.Α.
Παπαστεργίου Γεώργιος, Πληροφορικής ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ ΙΝ.Α.Α.
Σκρέτα Ελένη, Φιλόλογος ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ ΙΝ.Α.Α
Γιαννιτσοπούλου Διαμαντούλα, Τεχνολόγος Γεωπόνος Φ.Π. ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ ΙΝ.Α.Α
Μπούφκας Σταύρος, Λογοπεδικός, Ειδικό Σχολείο Λαγκαδά (Λοφίσκου)
Πάκα Μαρία, δασκάλα στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Πεύκων (ΙΝΑΑ)
Δημήτριος Μπάμος, εκπαιδευτικός Πληροφορικής, Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Πεύκων (ΙΝΑΑ)
Μπέτας Στέργιος Κ.Φ.Α. 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Καρβουνίδου Μαρία, Πληροφορικός 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Πάγκαλος Γεώργιος εκπαιδευτικός στο 13ο Ειδικό Σχολείο Κορδελιού
Μαυράκη Δήμητρα, Φιλόλογος ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ ΙΝ.Α.Α
Χρυσούλα Τατσίδου, Εκπαιδευτικός Γεωπονίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος, Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Παύλου Μελά
Αγγελική Φυντάνη, δασκάλα στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Πεύκων (ΙΝΑΑ).
Παπαϊωάννου Γεωργία, Τεχνολογος Τροφίμων, ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. ΙΝ.Α.Α
Θάλεια Τζιρτζίρα, Φυσικοθεραπεύτρια, ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ ΙΝ.Α.Α
Ζιώγα Γεωργία , Ψυχολόγος, ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. ΙΝ..Α.Α
Σεβαστή-Μαρία Δάδη, Εκπαιδευτικός Μουσικής, Ειδικό Δημοτικό Σχολείο ΙΝΑΑ
Θεοδώρα Ξανθοπούλου, δασκάλα στο ειδικό Δημοτικό Αγίου Αθανασίου (προσωρινή τοποθέτηση απο το 1ο δημοτικο Νέας Μαγνησίας)
Γκαρανη Στελλα, εκπαιδευτικός στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.Παυλου Μελα
Πολίτης Νικόλαος, Σχολικός Νοσηλευτής Ειδικό Σχολείο Πεύκων (ΙΝΑΑ)
Γκόκα Ιωάννα, Ε.Β.Π. Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Παύλου Μελά
ΤΣΙΤΑΚΗ ΖΩΗ Ε.Β.Π Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Παύλου Μελά
Γεωργία Παπατσιακμάκη Κωφίδου, εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής, 3ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου
Μπακλαγής Ταξιάρχης, εκπαιδευτικός Ειδικό Δημοτικό Ιν. Α. Α.
Ζαχίλα Αθανασία, δασκάλα στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο ΙΝΑΑ (ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΗΚΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΑΠΟ 18ο Δ.Σ.Σταυρούπολης)
Τζιώνα Ευμορφία Ε.Β.Π. Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Παύλου Μελά
Πλιάσσα Αποστολία, ΠΕ88.03 Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Παύλου Μελά
Μαυρίδου Ελένη, κοινωνική λειτουργός στο 3ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου
Αναστασίου Αικατερίνη, ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών Ε. Ε. Ε. Ε. Κ. Παυλου Μελα
Γεωργία Βαρνά, Ε.Β.Π., Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Παύλου Μελά
Σιβρή Ιωάννα, εκπαιδευτικός ΠΕ08, Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Παύλου Μελά
Τσίλικα Παρασκευή, Ε.Β.Π, 3ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου
Διαμαντοπούλου Εριφύλη, ΠΕ 25, Σχολική Νοσηλεύτρια 2ο Ειδικό Δημοτικό Θεσ/νίκης
Θηλυκού Κατερίνα, Φυσικοθεραπεύτρια, Ειδικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
Μαρία Σκαρλάτου, εκπαιδευτικός ΠΕ02.50, ΕΕΕΕΚ Παύλου Μελά.
Κωνσταντινίδου Έλσα ΠΕ25 Σχολική νοσηλεύτρια Εεεεκ Παύλου Μελά
Σπυριδοπούλου Γενοβέφα, Εβπ, 13ο ΕΔΣ Θεσσαλονίκης
Γιαβασογλου Κυριακή, ΕΒΠ, ΕΕΕΕΚ Κορδελιού
Τζαγκαράκης Αντώνης, ΠΕ 82, ΕΕΕΕΚ Παύλου Μελά
Μαυρομιχάλη Ζωή , Ε.Β.Π, 3ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου
Μπατσίλα Αικατερίνη ,Π.Ε 11, 3ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου
Αλαγκιοζίδης Ραφαήλ Γεώργιος, δάσκαλος προσωρινά τοποθετημένος στο 3ο ειδικό Θεσσαλονίκης (από το 25ο δ.σ. Ευόσμου)
Βουλγαράκη Μαρία, Δασκάλα στο τμήμα ένταξης στο 18ο Δ.Σ, Σταυρούπολης (προσωρινά τοποθετημένη στο ΙΝΑΑ Πεύκων)
Παπαδημητρίου Γεωργία, εικαστικός, ΕΕΕΕΚ Κορδελιού & ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ ΙΝ.Ν.Α.
Σαρηκυριακίδου Ελισάβετ, δασκάλα στο 3ο Ειδικό Δημοτικό σχολείο Ευόσμου (προσωρινή τοποθέτηση από το 4ο δημοτικό σχολείο Ευόσμου)
Κομνηνού Μαρία, Ψυχολόγος στο 3ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου.
Μαχαίρα Σοφία, ΠΕ23 ΕΝΕΕΓΥΛ ΙΝΑΑ
Ορφανίδου Πηνελόπη, ΠΕ 25, Ε.Ε.Ε.ΕΚ Κορδελιού
Μυστιλιαδου Αθηνα, εκπαιδευτικος Προσαρμοσμενης Φυσικης Αγωγης, Ε.Ε.Ε.ΕΚ Παυλου Μελα
Καπετανίδου Αναστασία, ΠΕ11.01, ΕΕΕΕΚ Παύλου Μελά & ΕΕΕΕΚ Κορδελιού.
Σκεύα Νίκη, ΠΕ11.01 εκπαιδευτικός Ειδικής- Φυσικής Αγωγής, 1ο ειδικό Δημοτικό σχολείο Αν. Θεσ/νικης
Τσακίρη Χαρίκλεια, ΠΕ29 Εργοθεραπεύτρια, ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Ι.Ν.Α.Α.
Καλούδη Δέσποινα, ΠΕ 25 Σχολική Νοσηλεύτρια, 2ο Ειδικό Δημοτικό Θεσ/νίκης
Χαϊνοπούλου Μαρία, δασκάλα στο 3ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου
Βουτσινά Γεωργία-Ελένη, Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, Ειδικό Δημοτικό Σχολείο, ΙΝΑΑ.
Αδαμίδου Χριστίνα ΠΕ 21 1ο ΕΝΕΕΓΥΛ Ανατ.Θεσ/νίκης
Γεροφωτη Αικατερινη ΠΕ79. 01 Μουσικοπαιδαγωγός Ειδικής Αγωγής, 2ο Ειδικό Δ. Σ. Θεσσαλονίκης
Τεκτονίδου Αναστασία ΠΕ 25 Σχολική Νοσηλεύτρια, 1ο Ειδικό δημοτικό Θεσ/νίκη (απόσπαση)
Καραμανάκη Μαργαρίτα, ΠΕ30 Κοινωνική Λειτουργός, 2ο Ειδικό Δημοτικό Θεσσαλονίκης
Λιολιου Αγγελική, ΠΕ30 Κοινωνική Λειτουργός, Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Κορδελιού
Νάπα Ελένη, ΠΕ71 Ειδική Παιδαγωγός, 13ο Δ.Σ. Θεσσαλονίκης
Σοφια Κλεφτουρη ΠΕ02.50 Φιλολογος ΕΑΕ ,ΕΕΕΕΚ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ
Ευθυμιάδου Ελεονόρα, ΠΕ71 Ειδική Παιδαγωγός, 8ο Δ.Σ Σταυρούπολης (προσωρινά τοποθετημένη στο ΙΝΑΑ Πεύκων)
Σαρακατσιάνου Παναγιώτα, Ειδικό Βοηθητικό προσωπικό, ΕΝΕΕΓΥΛ ΙΝΑΑ.
Αγαλιάδου Αγγελική, δασκάλα, 2ο Ειδικό Δημ.Σχ Θεσσαλονίκης
Δημητριάδης Δημοσθένης, δάσκαλος, 2ο Ειδικό Δημ.Σχ Θεσσαλονίκης
Καγκελιδου Θεοπιστη, Ψυχολόγος, 1ο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ Ανατολικης Θεσσαλονικης.
Αργυράκου Αλεξάνδρα, Ψυχολόγος, 1ο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ Ανατολικής Θεσσαλονικης
Σοφία Γιόρτσιου, Νηπιαγωγός ειδικής αγωγής στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Αυτισμού Ανατολικής Θεσσαλονίκης
Παναγιώτης Ανάπαλης, δάσκαλος στο Ειδικό Σχολείο Αγ.Αθανασίου
Πελαγία Χαραλαμπακη, εκπαιδευτικός μουσικής, 3ο ειδικό Δημοτικό σχολείο Ευόσμου
Μαλλίδης Μαλέσσας Παναγιώτης, ΠΕ04.01 1ο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ Ανατολικής Θεσσαλονικης
Καμπάνη Ελένη, ΕΒΠ Ειδικό Νηπιαγωγείο Αυτισμού Ανατολικής Θεσσαλονίκης
Χρισταντωνη Κατερίνα, Πληροφορικός , 3ο Ειδικό Δημοτικό Ευόσμου
ΜΟΥΖΑ ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΠΕ 29 ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ 3ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ( Εύοσμος)
Σιαπάτη Σταυρούλα, ΠΕ023 ψυχολόγος ΕΕΕΕΚ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ - ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ
Αναστασία Αναγνωστιδου, ψυχολόγος στο 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Παλπάνη Μαρία,ΠΕ02, Ειδικό Γυμνάσιο-Λύκειο Κωφών & Βαρηκόων Θεσσαλονίκης
Χόχου Αγγελική, ΠΕ71, Ειδική Παιδαγωγός, 4ο Δ.Σ. Μενεμένης (προσωρινά τοποθετημένη στο 13ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης)
Πρίφτη Μαριάννα, ΠΕ21, Λογοθεραπεύτρια, (1ο&2ο Ειδικό Νηπ/γειο και Δημ. ΕΛΕΠΑΠ) σε Θεσσαλονίκης
Τζουλιέτα Σιδηροπουλου, ΠΕ71, Ειδική Παιδαγωγός, 5ο ΔΙΑΠ Μενεμένης (προσωρινά τοποθετημένη στο 13ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης)
Τσακούμη Γεωργία, ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών, ΕΕΕΕΚ Αγίου Αθανασίου.
Τιβικέλη Αθανασία, ΠΕ 23 Ψυχολόγος, ΕΕΕΕΚ Αγίου Αθανασίου.
Θεοχάρη Θεοδοσία-Κυριακή ΕΒΠ Ε.Ε.Ε.ΕΚ Ελευθερίου Κορδελιού
Περκου Μαρία ΠΕ 11_Ε.Ε.Ε.ΕΚ Κορδελιου
Σεραφειμ Νικολέτα ΕΒΠ 4ο ειδικό Δημοτικό Θεσσαλονίκης.
Κουκουρικου Μαρία ΕΒΠ 4ο Ειδικό Δημοτικό Θεσσαλονίκης
Σταυρίδου Μαργαρίτα ΠΕ28 1ο ΕΝΕΕΓΥΛ Αν Θεσσαλονίκης
Πασχάλη Αγνή, Ειδική Παιδαγωγός, 2ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο ΕΛΕΠΑΠ Θεσσαλονίκης
Χαντζαριδου Ελισάβετ, ΕΒΠ 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο ΕΛΕΠΑΠ Θεσσαλονίκης
Κολουτσος Δημήτρης, ΠΕ70, 2ο Ειδικό Δημοτικό σχολείο ΕΛΕΠΑΠ Θεσσαλονίκης
Βασιλογλου Κωνσταντίνος, ΠΕ 29, 2ο Ειδικό Δημοτικό σχολείο ΕΛΕΠΑΠ Θεσσαλονίκης
Σταθάκη Δήμητρα, ΠΕ 60, 3ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης Πεύκων
Παναγιωτουνάκου Κρηνιώ, ΠΕ60, 3ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης Πεύκων
Νότας Κωνσταντίνος ΠΕ 70, Δάσκαλος Ειδικό Δημοτικό Σχολείο ΙΝ.Α.Α
Πολυζωνη Ανθούλα ΠΕ 71 , Δασκάλα Ειδικής αγωγής στο Ειδικό Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης.
Ρόκου Αναστασία ΠΕ 25 , σχολική νοσηλεύτρια 4 ειδικό ειδικό Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης
Μπουλουμπαση Ουρανία ΠΕ 79.01 , 4ο ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Φούντα Ευαγγελία ΠΕ 79.01 , ΕΕΕΕΚ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ
Χατζη Ευδοξια, ΠΕ 29, ΕΕΕΕΚ Παυλου Μελα
Αρχοντογεωργη Ελενη , ΠΕ 29, ΕΕΕΕΚ Παύλου Μελα
Μητιτανίδου Βαρβάρα, ΠΕ30, 4ο ειδικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης
Εμμανουηλίδου Όλγα, ΠΕ03, Ειδικό Γυμνάσιο-Λύκειο Κωφών και Βαρηκόων Θεσσαλονίκης
Δαδατση Κατερινα, ΠΕ23, Ειδικό Δημοτικό Αγίου Αθανασίου.
Δρακωνάκη Όλγα, ΠΕ04.04, Δημόσιο Ειδικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
Μπεζιργιαννίδου Ζωή ΠΕ06 Ειδικό Γυμνάσιο Θεσσαλονικής
*Η συλλογή υπογραφών είναι ακόμη σε εξέλιξη.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη