Εμβόλιο κορονοϊου: Τι ισχύει για ασθενείς με κακοήθειες;
Απαραίτητη προϋπόθεση για να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια είναι να θεσπιστεί υψηλότατο, ποιοτικότατο και αυστηρότατο όριο επιδημιολογικής επιτήρησης και να στηριχθεί το δημόσιο σύστημα υγείας

Ο Α΄ Σύλλογος Αθηνών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για διεκδικεί μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων. Η επαναλειτουργία των σχολείων, θα γίνει με τους ίδιους όρους που έκλεισαν: Τμήματα με το σύνολο των παιδιών, ελλιπές προσωπικό καθαριότητας, παντελής απουσία σχεδίου επιδημιολογικής επιτήρησης με μαζικά, στοχευμένα κι επαναλαμβανόμενα τεστ, κανένας εμβολιασμός εκπαιδευτικών, καμία νύξη για αναδιάρθρωση/κάλυψη ύλης, καμία μέριμνα/οδηγία για τα εκτός «τηλεκπαίδευσης» παιδιά.

«με την απόφαση του lockdown για μία εβδομάδα διευκολύνονται και οι ειδικοί, καθώς ΘΑ γνωρίζουν ότι η κατάσταση ΘΑ είναι βελτιωμένη», δήλωση του κυβερνητικού εκπροσώπου στις 3/1, μία ημέρα πριν συνεδριάσει η επιτροπή ειδικών.

Τελικά ας μας πει η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ ποια μέτρα πήραν ώστε να ανοίξουν τα σχολεία, τους δύο μήνες που ήταν κλειστά, πέρα από την αντιδημοκρατική απαξίωση των εκπαιδευτικών αιτημάτων, τη διαρκή ενίσχυση της εμπορευματοποίησης, την κανιβαλική αντίληψη του ατομικού ανταγωνισμού, τη σκανδαλώδη ενίσχυση του ιδιωτικού τομέα, την κατάλυση συνταγματικών αρχών, δικαιωμάτων και ελευθεριών, την επαναλαμβανόμενη επικοινωνιακή εξαπάτηση, την πρωτοφανή ανικανότητα και τα στρατιωτικά εντέλλεσθε; 

Τι μέτρα για την αραίωση, τι μέτρα για την πρόληψη, τι μέτρα για την έγκαιρη αντιμετώπιση, τι μέτρα για την οικονομική στήριξη των πρωτοβάθμιων παροχών υγείας, τι μέτρα για την ύλη, τι μέτρα για πρόσθετες υλικοτεχνικές υποδομές;

Τι να πρωτοθυμηθούμε;

  • Τους συναδέλφους μας που νόσησαν, που κινδύνευσαν, που νοσηλεύτηκαν;
  • Τα ειδικά σχολεία που συνέχισαν τη λειτουργία τους όλο αυτό το διάστημα αφημένα στην κυριολεξία στην τύχη τους, με τους συναδέλφους να παίζουν την υγεία και τη ζωή τους κορώνα – γράμματα;
  • Τους συναδέλφους μας που έχασαν τη ζωή τους από τον Covid-19;
  • Το γεγονός ότι η Ελλάδα κατατάσσεται τον Δεκέμβριο στην 2η θέση παγκοσμίως στην αύξηση θανάτων από το πρώτο κύμα στο δεύτερο (1950% αύξηση);
  • Το γεγονός ότι πάνω από το 80% των χιλιάδων θανάτων που έχουν καταγραφεί το τελευταίο δίμηνο στην χώρα συνέβησαν εκτός ΜΕΘ λόγω των δραματικών πιέσεων που δέχεται το ανοχύρωτο σύστημα υγείας;
  • Τους γιατρούς και τους νοσοκόμους που έχουν ήδη χάσει τη ζωή τους δίνοντας ηρωικά τη μάχη στην πρώτη γραμμή μέσα στα διαλυμένα, από την κυβερνητική πολιτική νοσοκομεία;
  • Τους πολιτικούς και τις συζύγους τους που έσπευσαν να εμβολιαστούν αιφνιδίως την δεύτερη μέρα εμβολιασμού, κλέβοντας στην κυριολεξία τη σειρά των υγειονομικών;
  • Την αποκάλυψη του Βήματος για τις «παράλληλες» καταγραφές των κρουσμάτων κορωνοϊού στον ΕΟΔΥ και την ακόλουθη «αποχώρηση» της αρχισυντάκτριας του πολιτικού ρεπορτάζ που είχε την κύρια ευθύνη για το άρθρο της εφημερίδας;
  • Τα καψόνια με το άνοιγμακλείσιμο της καραντίνας από μια ανάλγητη κυβέρνηση που όλους αυτούς τους μήνες επιμένει στο αποτυχημένο επιδημιολογικό μοντέλο της οριζόντιας καραντίνας περιφρονώντας το επιδημιολογικό μοντέλο αντιμετώπισης άλλων χωρών που οχύρωσαν το σύστημα υγείας, διενήργησαν μαζικές δοκιμασίες ελέγχου, προστάτεψαν τις ευπαθείς ομάδες χωρίς την μακρόχρονη οριζόντια καραντίνα που οδηγεί στην κοινωνική καταστροφή και σε μια εκπαιδευτική κρίση άνευ προηγουμένου;
  • Τις γελοιότητες ότι το κλείσιμο των κομμωτηρίων και η απαγόρευση του κυνηγιού και του ψαρέματος θα εξασφαλίσουν τους όρους ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων;

Όσο για την κρατική επιτροπή επιδημιολόγων έχει απολέσει προ πολλού την εμπιστοσύνη της κοινωνίας, καθώς αποκαλύπτεται ότι ο μοναδικός ρόλος που έχει είναι να νομιμοποιεί προειλημμένες πολιτικές αποφάσεις της κυβέρνησης που δεν βασίζονται σε επιστημονικά δεδομένα. Καμία επιστήμη δεν είναι ουδέτερη, αλλά, σε αυτήν την περίπτωση, η πολιτική εργαλειοποίηση της ιατρικής επιστήμης έχει ξεπεράσει κάθε όριο. Απαιτούμε εντός των επομένων ημερών να δημοσιευτούν τα πρακτικά των συνεδριάσεων της επιτροπής και να μας κοινοποιηθούν τα επιστημονικά δεδομένα που στηρίζουν τη λειτουργία των σχολείων με τους συγκεκριμένους όρους που έθεσε η κυβέρνηση. Διαφορετικά επιφυλασσόμαστε για τις περαιτέρω αντιδράσεις μας. Καλούμε το ΔΣ της ΔΟΕ να στηρίξει το αίτημα αυτό. Δεν θα συναινέσουμε στο έγκλημα που συντελείται!

Να λοιπόν γιατί η κυβέρνηση απαγόρευσε και χτύπησε ανελέητα το προηγούμενο διάστημα όλες τις διαδηλώσεις, χωρίς μάλιστα να υπάρχει καμία σχετική πρόταση των επιδημιολόγων. Να γιατί θέλει να διαλύσει τα συνδικάτα και να απαγορεύσει το δικαίωμα στην απεργία. Γιατί φοβάται την οργή και την αντίδρασή μας. Γιατί ετοιμάζεται τις αμέσως επόμενες εβδομάδες να προχωρήσει στα επόμενα βήματα διάλυσης του δημόσιου σχολείου με μια σειρά αντιεκπαιδευτικών νομοσχεδίων. Αλλά ο αυταρχισμός και η κατάλυση των κοινωνικών ελευθεριών δεν θα περάσει. Θα οργανώσουμε τον αγώνα μας, μαζί με τους υγειονομικούς, μαζί με τους γονείς, με τους εργαζόμενους, με τη νεολαία.

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες

Την πίκρα και την οργή για τον εμπαιγμό και την προκλητική αδιαφορία της κυβέρνησης ας μην την αλέθουμε στο στόμα μας. Να την μετατρέψουμε σε ενεργητική, μαζική, οργανωμένη κι αποφασιστική διεκδίκηση μέτρων για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.

Δηλώνουμε ότι τα έκτακτα μέτρα λειτουργίας των σχολείων που διεκδικούμε, όπως η μείωση μαθητών ανά τμήμα (έως 15 μαθητές), τα μαζικά δωρεάν και τακτικά τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, τα πρωτόκολλα ασφαλείας με θερμομετρήσεις, η συχνή καθαριότητα και τα διαλείμματα για εξαερισμό των αιθουσών, οι σχολιατρικές υπηρεσίες, ακόμα και η εκ περιτροπής λειτουργία, είναι αποτελεσματικά και αποκτούν νόημα, ως αναπόσπαστο μέρος ενός διαφορετικού μοντέλου αντιμετώπισης της επιδημίας, με στήριξη του δημόσιου συστήματος υγείας, έγκαιρη εξασφάλιση αποτελεσματικών εμβολίων για όλον τον πληθυσμό και πρόγραμμα μαζικού και δωρεάν εμβολιασμού με αυστηρή προτεραιότητα στους υγειονομικούς, τους εκπαιδευτικούς των ειδικών σχολείων και όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς, δημιουργία ΜΕΘ, επίταξη του ιδιωτικού τομέα, μαζικά δωρεάν τεστ, κλπ. 

Συμπερασματικά: ο αγώνας για ανοιχτά και ασφαλή σχολεία, που δίνουμε και θα συνεχίσουμε να δίνουμε, νοείται μόνο ως μέρος ενός συνολικού αγώνα για μια εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση της πανδημίας.

ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, ΣΤΗ ΖΩΗ, ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Θεωρούμε ότι ο αγώνας μας πρέπει να οργανωθεί από την πρώτη μέρα που θα επιστρέψουμε στα σχολεία.

  1. Την Παρασκευή 8/1, να συνεδριάσουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων και να σχεδιάσουν με τον ασφαλέστερο δυνατό τρόπο τη λειτουργία των σχολείων. Να διατυπώσουν προς το Δ.Σ. του Συλλόγου μας, προς κάθε αρμόδιο φορέα την άποψή τους και τα αιτήματά τους.
  2. Οι συνάδελφοι να πάρουν την πρωτοβουλία να αναρτήσουν στις εισόδους των σχολείων τα αιτήματά μας για ασφαλή λειτουργία των σχολείων, για υπεράσπιση της δημόσιας υγείας και παιδείας.
  3. Προχωράμε σε ανοιχτή επιστολή προς τους γονείς, ανάρτηση αφισών και πανό έξω από τα σχολεία μας.
  4. Από την Δευτέρα 11/1, σε συνεργασία με τις Ενώσεις και τους Συλλόγους Γονέων, προχωράμε σε ενημερώσεις των γονέων, έξω από τις εισόδους των σχολείων. Κάθε μέρα, με το σχόλασμα των μαθητών, σε συγκεκριμένα σχολεία θα υπάρξει διαδικασία ενημέρωσης μετά από συνεννόηση με τις Ενώσεις/Συλλόγους Γονέων και τους συναδέλφους κάθε σχολείου. Να μετατρέψουμε τις πύλες των σχολείων σε εστίες αντίστασης και αγώνα, όπως αντίστοιχα πράττουν οι υγειονομικοί εδώ και μήνες.
  5. Την Παρασκευή 15/1, στις 18.30, οργανώνουμε σε συνεργασία με την Ένωση Γονέων Ζωγράφου, κοινή διαδικτυακή εκδήλωση. (θα υπάρξει ειδική ενημέρωση έγκαιρα)
  6. Καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ να πάρει άμεσα θέση και να αποφασίσει αγωνιστικές κινητοποιήσεις.
  7. Καλούμε τους Συλλόγους ΠΕ και ΕΛΜΕ σε κοινή, ενωτική σύσκεψη συντονισμού του αγώνα. Αναλαμβάνουμε με όποιον Σύλλογο ΠΕ επιθυμεί τη συνδιοργάνωση της σύσκεψης με όρους ισοτιμίας και δημοκρατικής λειτουργίας σε ημερομηνία που θα αποφασιστεί από κοινού.

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες