Κλειστά σχολεία: Η τηλεκπαίδευση δεν είναι φάρμακο «διά πάσαν νόσον»
Η καραμέλα που σήμερα ακούει στη φράση τους «έκτακτες συνθήκες», δεν μπορεί να νομιμοποιήσει και να μονιμοποιήσει την αντικατάσταση της διά ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας με το έκτρωμα της τηλεκπαίδευσης, με οποιοδήποτε πρόσχημα καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς - Ιθάκης

Για άλλη μια φορά η γύμνια στην έλλειψη μέτρων προστασίας στα σχολεία κάνει και πάλι, με τραγικό τρόπο την εμφάνισή της, καταγγέλλει στην ανακοίνωση της η ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς - Ιθάκης, καθώς δεν πρόλαβαν να ανοίξουν τα σχολεία στο νομό και αρκετά σε διάστημα δύο εβδομάδων  ξανακλείνουν, είτε με αιτία τον κορονοϊό είτε με αιτία τον καιρό!

Κυβέρνηση, υπουργείο παιδείας και τοπική διοίκηση (Δήμοι και ΠΙΝ), επιβεβαιώνουν για άλλη μια φορά την τραγική εγκατάλειψη μαθητών, εκπαιδευτικών,  και σχολείων στην μοίρα τους κάνοντάς τους θύματα της πολιτικής τους. Είτε μπροστά στην επέλαση της κακοκαιρίας «Μήδεια», μη μπορώντας να διαχειριστούν τα προβλήματα των κρύων και ακατάλληλων σχολείων, των επικίνδυνων μεταφορών κ.α,  είτε με την έκρηξη των κρουσμάτων στα σχολεία που δεν πήραν και δεν παίρνουν ουσιαστικά μέτρα προστασίας, βρήκαν για τρίτη φορά την μαγική λύση:

Να κλείσουν σχολεία και να ενεργοποιήσουν αυτόματα την τηλεκπαίδευση!!!

Οι εκπαιδευτικοί πολλές φορές έχουμε προειδοποιήσει για την λήψη μέτρων για να μην χρειαστούν να κλείσουν τα σχολεία ξανά, ενώ από την πρώτη στιγμή της πανδημίας και χωρίς καμιά στήριξη από το Υπουργείο Παιδείας, δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό και στηρίξαμε τους μαθητές μας με όλους τους τρόπους. Η αξιοποίηση των τεχνολογικών μέσων ήταν ο μόνος τρόπος ώστε να είμαστε κοντά στους μαθητές μας για αρκετούς μήνες, μιας και η κυβέρνηση και το Υπ. Παιδείας δεν έπαιρναν (και ακόμα δεν παίρνουν) μέτρα ώστε τα σχολεία να είναι ανοιχτά και ασφαλή. Ακόμη και σήμερα π.χ. αρνούνται μοριακά τεστ σε εκπαιδευτικούς των σχολείων στο νομό μας!

Η καραμέλα που σήμερα ακούει στη φράση τους «έκτακτες συνθήκες», δεν μπορεί να νομιμοποιήσει και να μονιμοποιήσει την αντικατάσταση της διά ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας με το έκτρωμα της τηλεκπαίδευσης, με οποιοδήποτε πρόσχημα. Τελευταία κάθε νέο αντιεκπαιδευτικό μέτρο παίρνεται στο όνομα των έκτακτων συνθηκών. «Έκτακτες συνθήκες» όταν δίνουν τη δυνατότητα στους εκάστοτε διευθυντές εκπαίδευσης να διορίζουν αναπληρωτές. «Έκτακτες συνθήκες» για να φέρουν και πάλι την τηλεκπαίδευση στη σχολική ζωή! Ποιος ξέρει ποιες «έκτακτες συνθήκες» θα φορτώσουν στους συναδέλφους και τις σχολικές μονάδες αύριο και μάλιστα  αυτοί που δεν παίρνουν το παραμικρό  μέτρο για να λειτουργούν  τα σχολεία με ασφάλεια!

Για μια ακόμη φορά φαίνεται πιο καθαρά στον καθένα πώς αξιοποιεί το κράτος και η κυβέρνηση την περίοδο της πανδημίας, αλλά ακόμη και τις καιρικές συνθήκες, ανοίγοντας το δρόμο σε περιορισμό των δικαιωμάτων εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών. Οι εκπαιδευτικοί δεν θα δεχτούμε η εκπαιδευτική διαδικασία να γίνεται λάστιχο στο όνομα των "έκτακτων συνθηκών" κατά το δοκούν!

Το Υπουργείο Παιδείας εδώ και τώρα να σταματήσει αυτές τις παλινωδίες. Ας κοιτάξει να εξασφαλίσει  ανοικτά σχολεία με όλα τα απαραίτητα μέτρα για την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών. Οι ευθύνες για τις ελλείψεις στα σχολεία και τα κενά στη μόρφωση των μαθητών δεν κρύβονται πίσω από την τηλεκπαίδευση! Tα σχολεία-κοντέινερ ακόμα και μέσα στην θάλασσα, τα σχολεία τα τσακισμένα από τους σεισμούς, τα σχολεία τα ρημαγμένα εξαιτίας των απαράδεκτα μειωμένων λειτουργικών δαπανών, δεν μπορεί να αποτελούν την αιτία να τα αναλάβουν, μέσα από τη διαδικασία της «αξιολόγησης», οι χορηγοί και δεν μπορεί να είναι το πρόσχημα για να μονιμοποιηθεί η  τηλεκπαίδευση.

Η εκπαίδευση και οι μαθητές δεν είναι κόστος, όπως μας λογαριάζουν.

  • Μέτρα και για την προστασία από τις καιρικές συνθήκες!
  • Μέτρα για την ασφάλεια και υγιεινή στα σχολεία!

Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να αποσύρει όλες τις νομοθετικές διατάξεις που γενικεύουν την τηλεκπαίδευση εκτός πανδημίας, στο όνομα των έκτακτων αναγκών. Να αποσύρει τις οδηγίες περί υποχρεωτικής τηλεκπαίδευσης στα σχολεία που κλείνουν λόγω καιρού. Οι εκπαιδευτικοί μέσα από τους Συλλόγους Διδασκόντων να αποφασίσουν για την κάλυψη των χαμένων διδακτικών ωρών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες