Thumbnail
Αγωνιστική Συσπείρωση Eκπαιδευτικών για την κατάσταση στα Ειδικά Σχολεία: Καλούμε τους συναδέλφους να πάρουν μαζικά μέρος στην παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας την Τρίτη 9/3

Η Αγωνιστική Συσπείρωση Eκπαιδευτικών με θλίψη ανακοινώνει την τραγική κατάληξη μαθητή Ειδικού Σχολείου του Πειραιά από κορονοϊό. Πρόκειται για μαθητή που έπασχε από βαρύ αυτισμό και πολλά υποκείμενα νοσήματα και εκφράζει ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένειά του.

Σύμφωνα με την ενημέρωση από το σχολείο, ο μαθητής είχε σταματήσει να προσέρχεται από τις 12/2, λόγω άλλης ασθένειας. Δέκα μέρες μετά εμφάνισε ύποπτα συμπτώματα (βήχα, δύσπνοια), διασωληνώθηκε και δυστυχώς κατέληξε χτες (4/3). Στο μεταξύ, ύποπτα συμπτώματα εμφάνισε και η μητέρα του, κατά τη διάρκεια της παραμονής του παιδιού στο σπίτι, όπου και διαγνώστηκε και ίδια θετική στον ιό covid 19.

Ανεξάρτητα πού κόλλησε το παιδί και ποιος κόλλησε ποιον, είναι προκλητική η συνολική προσπάθεια του ΥΠΑΙΘ να παρουσιάσει μια εικόνα επίπλαστης κανονικότητας, ότι “δεν τρέχει τίποτα”, ώστε να κρύψει τις τεράστιες ευθύνες που έχει!

Τα ερωτήματα είναι αμείλικτα:

  • Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά, αλλά τι μέτρα έχουν παρθεί για την αποσυμφόρηση των δρομολογίων μεταφοράς των μαθητών, για να μειωθεί ο συγχρωτισμός παιδιών από διαφορετικές περιοχές και από διαφορετικά σχολεία;

  • Κρατάνε ανοιχτά τα Ειδικά Σχολεία, αλλά τι μέτρα έχουν παρθεί για να προσληφθεί επιπλέον προσωπικό για να μειωθούν οι μαθητές ανά ομάδα, να αξιοποιηθούν τα κλειστά σχολεία, κάθε υποδομή για να μην συγχρωτίζονται μαθητές και εργαζόμενοι; Για να προσληφθεί επιπλέον, προσωπικό σχολικών νοσηλευτών & ΕΒΠ για να καλύπτονται τα υγειονομικά πρωτόκολλα;

  • Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά, αλλά τεστ πραγματοποιούνται περίπου μία φορά το μήνα στο συγκεκριμένο σχολείο. Συγκεκριμένα, τεστ πραγματοποιήθηκαν τέλη Γενάρη και τέλη Φλεβάρη. Στο μεταξύ, το παιδί νόσησε και κατέληξε.

  • Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά, αλλά δεν υπάρχει καμία μέριμνα για εντοπισμό, καταγραφή και κυρίως για συστηματική παρακολούθηση των μαθητών που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, με ευθύνη του Υπουργείου Υγείας. Η τραγική περίπτωση του μαθητή μας αποδεικνύει πως πολλά παιδιά στα Ειδικά Σχολεία ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, έχουν και άλλα υποκείμενα (σοβαρά) νοσήματα. Δεν θα έπρεπε, ανάλογα τον τόπο κατοικίας των μαθητών, να υπάρχει συστηματική επαφή και παρακολούθηση του μαθητή και της οικογένειά του από φορέα της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (εξέταση, συχνά τεστ κλπ); Οι υπεράνθρωπες προσπάθειες εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την ανάγκη ολοκληρωμένης, ουσιαστικής κρατικής παρέμβασης και μέριμνας, η οποία όμως απουσιάζει προκλητικά!

  • Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά αλλά δεν έχει γίνει ούτε ένας εμβολιασμός εργαζόμενου σε Ειδικό Σχολείο. Ο εμβολιασμός του προσωπικού των Ειδικών Σχολείων μπορεί να ανακοινώθηκε ότι μπαίνει σε προτεραιότητα αλλά η όλη διαδικασία εξαντλήθηκε στη δήλωση συμμετοχής, χωρίς ουσιαστικές διαδικασίες ενημέρωσης, χωρίς σχεδιασμό για να ξεκινήσει άμεσα ο εμβολιασμός. Ακόμα και αυτό το τόσο σοβαρό ζήτημα η κυβέρνηση το αντιμετώπισε αποκλειστικά με όρους επικοινωνίας και προπαγάνδας

Το Υπουργείο παίζει στα ζάρια την υγεία εργαζομένων και των μαθητών!

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας ν’ αναλάβουν τις ευθύνες τους! Όσο τα ειδικά σχολεία στις «κόκκινες» περιοχές μένουν ανοιχτά, χωρίς να ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΤΡΑ, ΤΟΣΟ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ!

 

Απαιτούμε:

  • Να προταχθούν οι εκπαιδευτικοί στους μαζικούς εμβολιασμούς, με προτεραιότητα τους εργαζόμενους στα ειδικά σχολεία!

  • Να διενεργούνται μαζικά, περιοδικά τεστ ώστε να ελέγχεται η διασπορά. Σε περίπτωση επιβεβαιωμένου κρούσματος να γίνονται οι αναγκαίες ιχνηλατήσεις, αλλά και φροντίδα των πασχόντων.

  • Να έχουν όλα τα σχολεία Νοσηλευτή!

  • Να προσληφθεί επιπλέον προσωπικό για να μειωθούν οι μαθητές ανά ομάδα, να αξιοποιηθούν τα κλειστά σχολεία, κάθε υποδομή για να μην συγχρωτίζονται μαθητές και εργαζόμενοι.

  • Να προσληφθεί επιπλέον, προσωπικό καθαριότητας για να καλύπτονται τα υγειονομικά πρωτοκόλλα.

  • Να γίνεται αυστηρός έλεγχος από την Περιφέρεια για το εάν τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλά στη μεταφορά των μαθητών. Να αυξηθούν τα δρομολόγια ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος.

  • Για όσους μαθητές αναστέλλεται η διαδικασία είτε κλεισίματος του σχολείου, είτε σοβαρών προβλημάτων, με ευθύνη του Υπουργείου να συνεχίζονται οι αναγκαίες επιστημονικές παρεμβάσεις!

Καλούμε τους συναδέλφους των Ειδικών Σχολείων αλλά και όλους τους συναδέλφους να πάρουν μαζικά μέρος στην παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας την Τρίτη 9/3, στις 13:00.

ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ! ΠΑΡΤΕ ΤΩΡΑ ΜΕΤΡΑ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες