Οι εκπαιδευτικοί της Ξάνθης απορούν για το κλείσιμο των σχολείων της περιοχής και ρωτούν γιατί να μη μετατεθεί η έναρξη των μαθητών στις 10:00 προκειμένου να αποφευχθεί ο πρωινός παγετός.
Επιπλέον, παραθέτουν κι άλλα ερωτήματα που σχετίζονται με την ασφάλεια των εκπαιδευτικών και των μαθητών.
«Τα δύο τελευταία χρόνια, οι εκπαιδευτικοί έχουμε επιφορτιστεί με πολλαπλές ευθύνες και αρμοδιότητες, πολλές από τις οποίες δε μας ανήκουν αλλά και το χειρότερο, αποβαίνουν σε βάρος του παιδαγωγικού μας έργου. Αυτή η κατάσταση έχει επιβαρύνει περαιτέρω πολλούς εκπαιδευτικούς που βιώνουν την εργασιακή εξουθένωση και τις ψυχικές αντοχές τους στα όρια» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Ξάνθης.
«Ανέκαθεν, η εκπαιδευτική κοινότητα κατέθετε εμπεριστατωμένες προτάσεις τόσο για τα παιδαγωγικά ζητήματα όσο και για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων τώρα με την πανδημία. Δυστυχώς δεν εισακουόμαστε» προσθέτει.
Τέλος, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι για άλλη μια φορά: «ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στ΄αλεύρι».
Η ανακοίνωση
Αναλυτικά, η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ξάνθης:
Ανοιχτό ερώτημα: Ποιοι είναι οι λόγοι που επιβάλλουν το κλείσιμο των σχολείων για δεύτερη ημέρα στην αντιπεριφέρειά μας; Δε θα μπορούσε η έναρξη των μαθημάτων να μετατεθεί στις 10:00, προκειμένου να αποφευχθεί ο πρωινός παγετός, κάτι που εφαρμόζεται και σε άλλους νομούς με χαμηλότερες θερμοκρασίες και χιόνια; Συντρέχει κάποιος άλλος λόγος;
Εάν η ασφάλεια και η υγεία των εκπαιδευτικών και των μαθητριών/ών είναι η πραγματική αιτία αυτής της απόφασης, γιατί συνεχίζουν να υπάρχουν τόσα παιδιά στην τάξη σε τόσο επιβαρυμένες υγειονομικές συνθήκες; Γιατί οι μαθήτριες και οι μαθητές εξακολουθούν να στοιβάζονται στα σχολικά λεωφορεία; Γιατί πολλά σχολεία έχουν προσωπικό καθαριότητας με τρίωρες συμβάσεις εργασίας; Γιατί η θέρμανση σε αρκετά σχολεία είναι ανεπαρκής; Γιατί οι Δήμοι δεν εξασφαλίζουν δωρεάν μάσκες ασφαλείας; Γιατί δεν υλοποιούν διαγωνισμούς για φτηνότερα μοριακά τεστ αφού η πολιτεία επιμένει να αρνείται τη συνταγογράφησή τους; Γιατί δεν υπάρχουν συσκευές καθαρισμού αέρα στις αίθουσες διδασκαλίας για να αποφευχθεί το συνεχές άνοιγμα των παραθύρων; Γιατί οι κτιριακές υποδομές εξακολουθούν να είναι προβληματικές σε πολλές περιπτώσεις σχολείων;
Τα δύο τελευταία χρόνια, οι εκπαιδευτικοί έχουμε επιφορτιστεί με πολλαπλές ευθύνες και αρμοδιότητες, πολλές από τις οποίες δε μας ανήκουν αλλά και το χειρότερο, αποβαίνουν σε βάρος του παιδαγωγικού μας έργου. Αυτή η κατάσταση έχει επιβαρύνει περαιτέρω πολλούς εκπαιδευτικούς που βιώνουν την εργασιακή εξουθένωση και τις ψυχικές αντοχές τους στα όρια. Και, δυστυχώς, αυτό που, συχνά, εισπράττουμε είναι η απαξίωση του έργου μας και η ενορχηστρωμένη συκοφάντηση του κλάδου και της δημόσιας εκπαίδευσης. Αυτό που πραγματικά θα θέλαμε είναι η κοινωνία να μας αφουγκραστεί, να μας στηρίξει και να γίνει το σχολείο τόπος ουσιαστικής μάθησης, δημιουργίας αλλά και χαράς.
Ανέκαθεν, η εκπαιδευτική κοινότητα κατέθετε εμπεριστατωμένες προτάσεις τόσο για τα παιδαγωγικά ζητήματα όσο και για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων τώρα με την πανδημία. Δυστυχώς δεν εισακουόμαστε.
Για άλλη μια φορά: «ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στ΄αλεύρι»!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη