Θεσσαλονίκη: Συνέχιση κινητοποιήσεων για το «λουκέτο» σε Ειδικο σχολείο
Στις 30 Ιανουαρίου στο Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης στις 2μμ, η κινητοποίηση από εκπαιδευτικούς, ΕΒΠ, Γονείς

Κάλεσμα για συνέχιση των κινητοποιήσεων ενάντια στο κλείσιμο του 2ου ΕΕΕΕΚ Πυλαίας και των υπόλοιπων σχολείων ειδικής αγωγής στη Θεσσαλονίκη, απευθύνει ο ΣΕΕΠΕΑ Κ. & Δ.  Μακεδονίας.

Οπως τονίζει ο σύλλογος, μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί καμία λύση για το 2ο ΕΕΕΕΚ Πυλαίας Χορτιάτη και ισχύει η διαδικασία διαμοιρασμού μαθητών και εκπαιδευτικών σε διάφορα σχολεία.

«Ζητάμε να βρεθεί προσωρινή λύση για τη στέγαση του σχολείου και στο μεταξύ να δρομολογηθεί το κτίσιμο νέου κτιρίου με ευθύνη των αντίστοιχων φορέων. Ζητάμε να παρθούν επιτέλους μέτρα για ουσιαστική αναβάθμιση της ειδικής αγωγής σε κατάλληλα και ασφαλή κτίρια, με επαρκές προσωπικό όλων των ειδικοτήτων και ασφαλείς μεταφορές για τους μαθητές με αναπηρία σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς», τονίζουν οι εκπαιδευτικοί και οργανώνουν νέα κινητοποίηση στις 30 Ιανουαρίου στο Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης στις 2μμ, Εκπαιδευτικοί, ΕΒΠ, Γονείς..

Το κάλεσμα

Εδώ και τρεις εβδομάδες ο κλάδος της ειδικής αγωγής, οι γονείς και η τοπική κοινωνία είναι σε αναβρασμό μπροστά στην αδιανόητη απόφαση να κλείσουν τρία σχολεία ειδικής αγωγής στην ανατολική Θεσσαλονίκη με την αιτιολογία της ακαταλληλότητας του κτιρίου και να διαμοιραστούν οι μαθητές σε άλλα σχολεία, εξίσου, αν όχι περισσότερο, ακατάλληλα να δεχτούν μαθητές με σοβαρές αναπηρίες.  Μια απόφαση που, όπως καταγγείλαμε, αποτελεί ιστορική στιγμή έλλειψης σεβασμού προς τα άτομα με αναπηρία, τις οικογένειές τους αλλά και το προσωπικό που υπηρετεί με συνέπεια και υπευθυνότητα όλα αυτά τα χρόνια (από το 2008) στο συγκεκριμένο σχολικό συγκρότημα.

Όλα τα σωματεία των εκπαιδευτικών, ΕΛΜΕ & ΣΕΠΕ, η ΟΛΜΕ, και οι οργανώσεις των γονέων προχωρήσαμε σε μια σειρά από κινητοποιήσεις και συναντήσεις με αρμόδιους φορείς (Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, Δημάρχους, ΓΓ του Υπουργείου Παιδείας, Υπουργό Μακεδονίας Θράκης), οι οποίοι πετάνε ο ένας στον άλλο το μπαλάκι των ευθυνών, δηλώνουν αναρμόδιοι, λες και το σχολείο ξεφύτρωσε μια ωραία μέρα και σαν να μην είναι γνωστά τα κτιριακά προβλήματα εδώ και μια δεκαετία.

Τα προβλήματα της ειδικής αγωγής δεν είναι κεραυνός εν αιθρία. Συνδέονται με τη γενικότερη υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας από τις εκάστοτε κυβερνήσεις, την αντιμετώπισή της στη λογική κόστους-οφέλους και την προώθηση της ιδιωτικοποίησης και εμπορευματοποίησης του αγαθού της παιδείας. Η πολιτική αυτή περνάει και μέσα από την τοπική διοίκηση, περιφερειακή και δημοτική, που λειτουργεί ως το μακρύ χέρι της κυβέρνησης. Έτσι, η δήθεν αποκέντρωση μέσω του Καλλικράτη παρέδωσε την ευθύνη των σχολικών κτιρίων στους δήμους, χωρίς φυσικά να δοθεί και η αντίστοιχη χρηματοδότηση. Αυτό που ζούμε σήμερα είναι η συνέπεια όλων αυτών των επιλογών.

Η δική μας επιλογή είναι η συνέχιση των αγώνων για να δοθεί λύση στο πρόβλημα, όπως αξίζει στους μαθητές με αναπηρίες και στους συναδέλφους της ειδικής αγωγής, όπως αξίζει σε μια κοινωνία που θέλει να σέβεται τον εαυτό της. Χάρη στη δράση όλων μας όλο αυτό το διάστημα δεν έχει προχωρήσει η διαδικασία του διαμοιρασμού των μαθητών σε άλλα σχολεία και πήραμε τη δέσμευση ότι αυτό δε θα συμβεί μέχρι τις 19 Φεβρουάριου. Μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί καμία λύση για το 2ο ΕΕΕΕΚ Πυλαίας Χορτιάτη και ισχύει η διαδικασία διαμοιρασμού μαθητών και εκπαιδευτικών σε διάφορα σχολεία.

Ζητάμε να βρεθεί προσωρινή λύση για τη στέγαση του σχολείου και στο μεταξύ να δρομολογηθεί το κτίσιμο νέου κτιρίου με ευθύνη των αντίστοιχων φορέων.

Ζητάμε να παρθούν επιτέλους μέτρα για ουσιαστική αναβάθμιση της ειδικής αγωγής σε κατάλληλα και ασφαλή κτίρια, με επαρκές προσωπικό όλων των ειδικοτήτων και ασφαλείς μεταφορές για τους μαθητές με αναπηρία σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Προχωράμε σε κινητοποίηση στις 30 Ιανουαρίου στο Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης στις 2μμ, Εκπαιδευτικοί, ΕΒΠ, Γονείς.

Το ζήτημα είναι πολιτικό και η κυβέρνηση οφείλει να βρει λύση για την ασφαλή στέγαση των σχολείων. Όλα τα παιδιά δικαιούνται αξιοπρεπείς, ασφαλείς και κατάλληλες για τις ανάγκες τους συνθήκες εκπαίδευσης και σχολεία!

Δεν κάνουμε βήμα πίσω από τις ανάγκες των μαθητών μας. Δεν κάνουμε βήμα πίσω από τις ανάγκες εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ που εργάζονται σε δομές ειδικής αγωγής.

Να είμαστε όλοι εκεί!

 Το απερχόμενο ΔΣ του ΣΕΕΠΕΑ Κ. & Δ.  Μακεδονίας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες