Ζάκυνθος: «Αγγίζουν τις 12.000 οι χαμένες διδακτικές ώρες στα σχολεία του νησιού»
«Αδιαφορία της παρούσας κυβέρνησης αναφορικά με τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών»

Η ΕΛΜΕ Ζακύνθου ενημερώνει σχετικά με τα κενά που υπάρχουν στα σχολεία του νησιού μέχρι και 31/01. «Παρά το γεγονός ότι το ΥΠΑΙΘΑ γνωρίζει πλήρως και με σαφήνεια τα κενά, εξακολουθεί ακόμα και τώρα να αφήνει τους μαθητές μας χωρίς τους εκπαιδευτικούς που χρειάζονται», αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά:

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου ενημερώνει τους συναδέλφους, τους μαθητές και τους γονείς για το σύνολο των κενών μέχρι και τις 31/01 στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου:

Κλάδος

Πλήθος εκπαιδευτικών που δεν έχει διορίσει η κυβέρνηση

Μη διδαχθείσες ώρες

ΠΕ 03 (Μαθηματικών)

1

23

ΠΕ 04.02 (Χημείας)

1

23

ΠΕ 08 (Εικαστικών)

2

31

ΠΕ 79.01 (Μουσικής σε Γυμνάσια)

1

11

ΠΕ 79 (Μουσικών οργάνων για το Μουσικό)

2

32

ΠΕ 82 (Μηχανολόγοι)

1

23

ΠΕ 86 (Πληροφορικής)

1

23

ΠΕ 02.50 (Φιλόλογοι Παράλληλης Στήριξης)

2

48

ΠΕ 03.50 (Μαθ/κοί Παράλληλης Στήριξης)

2

50

ΕΕΠ

1

30

ΕΒΠ

2

 

Σχολικοί νοσηλευτές

2

 

Εκπ/κοί Ειδ. Αγωγής

(ΕΕΕΕΚ, ΕΝΕΕΓΥΛ, Τμήμα Ένταξης)

1 ΠΕ08

18

Σύνολο

23

312

 

Περίοδος

Χαμένες διδακτικές ώρες

Εβδομάδα 15-21/9

1330

Εβδομάδα 22-28/9

1330

Εβδομάδα 30/9-04/10

1353

Εβδομάδα 07/9-11/10

1353

Εβδομάδα 14/10-18/10

  752

Εβδομάδα 21/10-25/10

  752

Εβδομάδα 28/10-01/11

  752

Εβδομάδα 04/11-08/11

  559

Εβδομάδα 11/11-15/11

  559

Εβδομάδα 18/11-22/11

  559

Εβδομάδα 25/11-29/11

  559

Εβδομάδα 02/12-06/12

  337

Εβδομάδα 09/12-13/12

  337

Εβδομάδες 15-20/12 και 08-10/01/25

  309

Εβδομάδα 13/01-17/01

  309

Εβδομάδα 20/01-24/01

  355  

Εβδομάδα 27/01-31/01

  312  

Σύνολο χαμένων ωρών από την έναρξη του σχολικού έτους

11817

Παρά το γεγονός ότι το ΥΠΑΙΘΑ γνωρίζει πλήρως και με σαφήνεια τα κενά, εξακολουθεί ακόμα και τώρα να αφήνει τους μαθητές μας χωρίς τους εκπαιδευτικούς που χρειάζονται. Πρόκειται για άλλη μία απόδειξη της αδιαφορίας που και η παρούσα κυβέρνηση επιδεικνύει αναφορικά με τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Η κάλυψη των κενών γίνεται μάλιστα ακόμα δυσχερέστερη μετά την υπογραφή Κοινής Υπουργικής Απόφασης που ανεβάζει τον αριθμό των ενσήμων που χρειάζεται ένας αναπληρωτής για να λάβει το επίδομα ανεργίας από 125 σε 175. Με λίγα λόγια οι συνάδελφοί μας που με ευθύνη του ΥΠΑΙΘΑ προσλαμβάνονται μετά τα μέσα Οκτώβρη (Β΄ φάση) δε θα παίρνουν επίδομα ανεργίας. Αυτή είναι η μέριμνα της κυβέρνησης για την εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς!

Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ θα εξακολουθήσει να αποκαλύπτει τα συνειδητά ψεύδη του ΥΠΑΙΘΑ και της Διοίκησης, αναδεικνύοντας την πολιτική της αδιοριστίας, της υποχρηματοδότησης και της «αξιολόγησης» που εφαρμόζουν και τα αποτελέσματά τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 3/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

KATALIPSI
Εκπαιδευτικοί: Συμβολική κατάληψη στα γραφεία της ΔΙΠΕ Β΄ Αθήνας για τις διώξεις
«Αντί να σταματήσουν να συγχωνεύουν τμήματα και να μετακινούν στη μέση της χρονιάς εκπαιδευτικούς από σχολείο σε σχολείο και από γειτονιά σε γειτονιά...
Εκπαιδευτικοί: Συμβολική κατάληψη στα γραφεία της ΔΙΠΕ Β΄ Αθήνας για τις διώξεις
πανεπιστημιο ιωαννινων
Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων τίμησε τους Τρεις Ιεράρχες και τα Ελληνικά Γράμματα
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με μουσικό πρόγραμμα από τη 40μελή Χορωδία του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων τίμησε τους Τρεις Ιεράρχες και τα Ελληνικά Γράμματα
146653-oiele.jpg
ΟΙΕΛΕ για Ωνάσεια Σχολεία: «Βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης ή κίνδυνος ενίσχυσης των ανισοτήτων;»
«Θα επαναλάβουμε: είναι αναγκαιότητα ο ανοιχτός, νηφάλιος, δημοκρατικός διάλογος για την Παιδεία, ιδίως σε μια περίοδο μεγάλων αλλαγών»
ΟΙΕΛΕ για Ωνάσεια Σχολεία: «Βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης ή κίνδυνος ενίσχυσης των ανισοτήτων;»