ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ (ΕΛΜΕ-ΚΙ)
e-mail: [email protected]
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Μάθαν ότι επι(παρα)μορφωνόμαστε… πλακώσανε κι οι ΓΣΕΕδες
Η ΓΣΕΕ αναλαμβάνει ρόλο «σχολικού συμβούλου» για την υλοποίηση της αξιολόγησης
Σε επιστολή του Κέντρου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΚΑΝΕΠ) της ΓΣΕΕ, προς τους Περιφερειακούς Διευθυντές Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας, η οποία κοινοποιήθηκε στα σχολεία του Νομού, ανακοινώνεται η πραγματοποίηση επιμορφωτικών σεμιναρίων ΕΣΠΑ από το εν λόγω Κέντρο σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) του Υπουργείου Παιδείας (ΥΠΘΠΑ). Οι ξεπουλημένοι συνδικαλιστές της ΓΣΕΕ διεκδικούν την πρωτοκαθεδρία στην απορρόφηση κοινοτικών κονδυλίων και στην υλοποίηση της γραμμής των αφεντικών.
Την ανακοίνωση υπογράφει ο στυλοβάτης του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού, μέλος της διοίκησης της ΓΣΕΕ - στέλεχος της ΠΑΣΚΕ και νυν σφόδρα «αντιμνημονιακός», Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών (ΟΙΕΛΕ) Μιχάλης Κουρουτός. Είναι ο ίδιος που δεν έκανε δεκτή την εγγραφή (=διαγραφή) του σωματείου ιδιωτικών εκπαιδευτικών του Νομού μας στη δύναμη της ΟΙΕΛΕ. Ο κύριος αυτός, ως υπεύθυνος εκπαίδευσης της ΓΣΕΕ και της «Ακαδημίας» της, μεγαλούργησε στον τομέα της προετοιμασίας του νέου «φυτώριου εργατοπατέρων» και της υποταγής των εργαζομένων στην κυρίαρχη πολιτική. Εμφορείται από τη γραμμή «ανανέωσης» του συνδικαλιστικού κινήματος, όπως ορίζουν αστικές κυβερνήσεις – ΕΕ και ρηξικέλευθοι συνδικαλιστές τύπου Κολλά, να κάνουμε τα συνδικάτα ΚΕΠ και επιμορφωτικά κέντρα.
Για του λόγου το αληθές, αρκεί να ρίξει κανείς μια ματιά στο κατάπτυστο κείμενο που στέλνουν, για να καταλάβει τι είδους επιμόρφωση εννοούν και που εντάσσεται η πρωτοβουλία τους:
1. Η επιμόρφωση είναι συμβατή και ευθυγραμμισμένη με τη γενική γραμμή του Υπουργείου Παιδείας, δηλαδή με τη στρατηγική για την υλοποίηση και εμπέδωση του σχολείου της αγοράς.
2. Υιοθετούν θεματικούς κύκλους, που είναι κριτήρια για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών (δια βίου μάθηση, εισαγωγή της καινοτομίας στο σχολείο κ.λ.π.). Λένε «τα θεματικά πεδία του προγράμματος είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την ευαισθητοποίηση και επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών». Δηλαδή, αν δεν εμπλακείς με αυτά ή ανάλογα πεδία δράσης σε περιμένει, προφανώς, η επαγγελματική καθήλωση ή η απόλυση.
3. Αναφέρουν ότι «αριθμός εκπαιδευτικών που θα επιμορφωθούν … θα συμμετάσχουν σε εκπαιδευτικές επισκέψεις (study visits), … σε εξειδικευμένο εκπαιδευτικό φορέα του εξωτερικού». Με ποια κριτήρια αλήθεια θα γίνει η επιλογή; Και ποιος είναι ο εξειδικευμένος φορέας του εξωτερικού; Το πρόγραμμα, χωρίς να το ομολογούν ανοικτά, έχει ενσωματωμένη αξιολογική διαδικασία και βάζει πλάτη στην γενικότερη διείσδυση φορέων που είναι ιδιώτες ή λειτουργούν με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.
4. Τα κριτήρια επιλογής των σχολικών μονάδων είναι ταυτόσημα με εκείνα με τα οποία θα αξιολογούνται και κατηγοριοποιούνται τα σχολεία σε καλά και κακά. Οι υψηλού επιπέδου υποδομές και, κυρίως, η συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα δηλώνεται πεντακάθαρα ότι είναι ορισμένα από αυτά.
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι.
Ο εργοδοτικός συνδικαλισμός στήνει χορό με τα σεμινάρια επιμόρφωσης. ΟΙ κοινωνικοί εταίροι της ΓΣΕΕ, είναι οι δουλέμποροι που προσλαμβάνουν συναδέλφους μας με 625 ευρώ, για πέντε μήνες, που τους αφήνουν απλήρωτους και που θέλουν να μας πείσουν ότι η μόνιμη σταθερή εργασία και το δικαίωμα στη μόρφωση και την επιμόρφωση είναι παρελθόν. Ανοίγουν το δρόμο για να παρελάσει η πολιτική και οι εκπρόσωποι του κεφαλαίου. Βάζουν πλάτη σε αξιολόγηση – απολύσεις. Δεν είναι φίλοι, είναι ορκισμένοι εχθροί μας.
Να μην περάσει ο εξωραϊσμός της κυρίαρχης πολιτικής.
Κανένας σύλλογος να μη συνδράμει τους προδότες της εργατικής τάξης.
Η επιμόρφωση που διεκδικούμε θέλουμε να είναι ουσιαστική, πάνω στο αντικείμενο και την παιδαγωγική μας κατάρτιση, για το σύνολο των εκπαιδευτικών, χωρίς αξιολογικές διαδικασίες και επιλογές προσωπικού. Όχι για να εμπεδώσουμε τη γραμμή των μονοπωλίων, όπως γίνεται σήμερα, με όλων των ειδών τις επιμορφώσεις. Ζητάμε κατάργηση κάθε μορφής ιδιωτικής επιμόρφωσης και εκπαίδευσης σαν κι αυτή που κάνει το ΚΑΝΕΠ της ΓΣΕΕ. Οι επιμορφωτικές διαδικασίες των ήδη υπηρετούντων εκπαιδευτικών (είτε ετήσιες - περιοδικές σε πανεπιστημιακές σχολές και τμήματα είτε ολιγοήμερες) δεν πρέπει να έχουν την απαράδεκτη μορφή των ΠΕΚ ή των ημερίδων. Να μην αποτελούν κριτήρια διάκρισης και να πραγματοποιούνται πάντα με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα. Η ΓΣΕΕ προσφέρει υπηρεσίες στην αντιλαϊκή – αντιεκπαιδευτική πολιτική και όχι στους εκπαιδευτικούς και στην εκπαίδευση.
Η ΟΛΜΕ οφείλει να πάρει θέση.
Αργοστόλι 03/04/2013
Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ
Ο Πρόεδρος | Ο Γενικός Γραμματέας |
Γεωργόπουλος Διονύσης |
Γαλιατσάτος Νικόλας |
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη