Thumbnail
Ακόμα και σήμερα υπάρχουν περισσότερα από 110 κενά 

Η σχολική πραγματικό είναι οδυνηρή. Η τρέχουσα σχολική χρονιά ολοκληρώνεται ουσιαστικά σε δύο μήνες, με κενά στην εκπαίδευση, σοβαρά προβλήματα κάθε υποστηρικτικής δομής.

Ακόμα και σήμερα υπάρχουν περισσότερα από 110 κενά εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Η χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων είναι προβληματική και επαρκεί μόνο για να καλυφθούν στοιχειώδεις ανάγκες. Ο εξοπλισμός των σχολείων είναι ανεπαρκέστατος και η κατάσταση διαρκώς επιδεινώνεται. Ό,τι βγαίνει εκτός λειτουργίας δεν αντικαθίσταται. Οι υποστηρικτικές δομές στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση έχουν καταργηθεί στην πράξη. Η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (ΠΔΣ) για το λύκειο δεν εφαρμόζεται, γιατί απαιτούνται κονδύλια από εθνικούς πόρους, που φυσικά δεν διατίθενται. Η Ενισχυτική Διδασκαλία για το γυμνάσιο θα μπορούσε να υλοποιηθεί με κοινοτικά κονδύλια από την αρχή του σχολικού έτους. Όμως , παρά το γεγονός ότι έχουν εξασφαλιστεί 1.025 πιστώσεις, μέσω ΕΣΠΑ, για λόγους που μόνο η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, γνωρίζει, το πρόγραμμα δεν έχει ξεκινήσει.

Είναι προφανές ότι το επόμενο σχολικό έτος τα προβλήματα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση θα είναι μεγαλύτερα, εάν ο υπουργός Παιδείας δεν αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν. Το υπουργείο Παιδείας επιβάλλεται να λάβει άμεσα μέτρα, όπως:

  • Μόνιμοι διορισμοί για να καλυφθούν τα μεγάλα κενά στην Εκπαίδευση (7.000 στη Δευτεροβάθμια και 13.000 στην Πρωτοβάθμια).
  • Πρόσληψη αναπληρωτών μόνο για την κάλυψη λειτουργικών κενών.
  • Άμεση λειτουργία των υποστηρικτικών δομών (ΠΔΣ για το λύκειο, Ενισχυτική Διδασκαλία για το γυμνάσιο).
  • Επαναλειτουργία των σχολικών βιβλιοθηκών
  • Ειδική μέριμνα για τα σχολικά εργαστήρια.
  • Ειδική μέριμνα για τα Σχολεία Ειδικής Αγωγής, τα οποία βρίσκονται στα πρόθυρα της διάλυσης.

Στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων ο υπουργός, με εμφανή διάθεση μετατόπισης ευθυνών, μίλησε για πλασματικά κενά, για πελατειακές σχέσεις και για εκπαιδευτικούς που αποφεύγουν την τάξη.

Υπενθυμίζουμε στον κύριο υπουργό ότι διαχρονικά ο κλάδος των εκπαιδευτικών ήταν ο πιο κακοπληρωμένος κλάδους του Δημοσίου, δεν μετείχε σε κανένα πελατειακό σύστημα και δεν λειτουργούσε με την λογική της συντεχνίας (τα προβλήματα της Εκπαίδευσης είναι υπαρκτά και δεν μπορούμε να τα «σκουπίζουμε» κάτω από το χαλί). Έναν χρόνο μετά την ανάληψη της εξουσίας από τον ΣΥΡΙΖΑ, εξακολουθούμε να αναμένουμε όλες εκείνες τις πρωτοβουλίες που είχε υποσχεθεί στον ελληνικό λαό για την αναβάθμιση της δημόσια εκπαίδευσης. Προς το παρόν, η δημόσια εκπαίδευση δεν βλέπει φως στο βάθος του τούνελ. 

Πηγή: ΕΘΝΟΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;