Thumbnail
Ακόμα και σήμερα υπάρχουν περισσότερα από 110 κενά 

Η σχολική πραγματικό είναι οδυνηρή. Η τρέχουσα σχολική χρονιά ολοκληρώνεται ουσιαστικά σε δύο μήνες, με κενά στην εκπαίδευση, σοβαρά προβλήματα κάθε υποστηρικτικής δομής.

Ακόμα και σήμερα υπάρχουν περισσότερα από 110 κενά εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Η χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων είναι προβληματική και επαρκεί μόνο για να καλυφθούν στοιχειώδεις ανάγκες. Ο εξοπλισμός των σχολείων είναι ανεπαρκέστατος και η κατάσταση διαρκώς επιδεινώνεται. Ό,τι βγαίνει εκτός λειτουργίας δεν αντικαθίσταται. Οι υποστηρικτικές δομές στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση έχουν καταργηθεί στην πράξη. Η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (ΠΔΣ) για το λύκειο δεν εφαρμόζεται, γιατί απαιτούνται κονδύλια από εθνικούς πόρους, που φυσικά δεν διατίθενται. Η Ενισχυτική Διδασκαλία για το γυμνάσιο θα μπορούσε να υλοποιηθεί με κοινοτικά κονδύλια από την αρχή του σχολικού έτους. Όμως , παρά το γεγονός ότι έχουν εξασφαλιστεί 1.025 πιστώσεις, μέσω ΕΣΠΑ, για λόγους που μόνο η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, γνωρίζει, το πρόγραμμα δεν έχει ξεκινήσει.

Είναι προφανές ότι το επόμενο σχολικό έτος τα προβλήματα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση θα είναι μεγαλύτερα, εάν ο υπουργός Παιδείας δεν αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν. Το υπουργείο Παιδείας επιβάλλεται να λάβει άμεσα μέτρα, όπως:

  • Μόνιμοι διορισμοί για να καλυφθούν τα μεγάλα κενά στην Εκπαίδευση (7.000 στη Δευτεροβάθμια και 13.000 στην Πρωτοβάθμια).
  • Πρόσληψη αναπληρωτών μόνο για την κάλυψη λειτουργικών κενών.
  • Άμεση λειτουργία των υποστηρικτικών δομών (ΠΔΣ για το λύκειο, Ενισχυτική Διδασκαλία για το γυμνάσιο).
  • Επαναλειτουργία των σχολικών βιβλιοθηκών
  • Ειδική μέριμνα για τα σχολικά εργαστήρια.
  • Ειδική μέριμνα για τα Σχολεία Ειδικής Αγωγής, τα οποία βρίσκονται στα πρόθυρα της διάλυσης.

Στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων ο υπουργός, με εμφανή διάθεση μετατόπισης ευθυνών, μίλησε για πλασματικά κενά, για πελατειακές σχέσεις και για εκπαιδευτικούς που αποφεύγουν την τάξη.

Υπενθυμίζουμε στον κύριο υπουργό ότι διαχρονικά ο κλάδος των εκπαιδευτικών ήταν ο πιο κακοπληρωμένος κλάδους του Δημοσίου, δεν μετείχε σε κανένα πελατειακό σύστημα και δεν λειτουργούσε με την λογική της συντεχνίας (τα προβλήματα της Εκπαίδευσης είναι υπαρκτά και δεν μπορούμε να τα «σκουπίζουμε» κάτω από το χαλί). Έναν χρόνο μετά την ανάληψη της εξουσίας από τον ΣΥΡΙΖΑ, εξακολουθούμε να αναμένουμε όλες εκείνες τις πρωτοβουλίες που είχε υποσχεθεί στον ελληνικό λαό για την αναβάθμιση της δημόσια εκπαίδευσης. Προς το παρόν, η δημόσια εκπαίδευση δεν βλέπει φως στο βάθος του τούνελ. 

Πηγή: ΕΘΝΟΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eidiki_agogi_4.jpg
Ειδικό Σχολείο Θήβας: Με κτιριακά προβλήματα και χωρίς τουαλέτα για ΑμεΑ
«Πιστεύουμε ότι τα παιδιά μας αξίζουν ένα ασφαλές και υγιές περιβάλλον μάθησης, το οποίο θα τους επιτρέψει να αναπτύξουν τις δυνατότητές τους και να...
Ειδικό Σχολείο Θήβας: Με κτιριακά προβλήματα και χωρίς τουαλέτα για ΑμεΑ