Το ΦΕΚ για τον τρόπο επαναλειτουργίας των σχολείων (χωρισμός τμημάτων, κατανομή μαθητών, Παράλληλη στήριξη κ.α.)
Το ΦΕΚ για τον χωρισμό τμημάτων, την κατανομή μαθητών, την Παράλληλη Στήριξη, τον τρόπο Διδασκαλίας, την Ασφαλή λειτουργία και άλλα

Δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ η  51888/ΓΔ4 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) με τον τρόπο επαναλειτουργίας σχολικών μονάδων μετά τη λήξη της προσωρινής απαγόρευσης λειτουργίας τους.

Ο τρόπος επαναλειτουργίας των σχολικών μονάδων, μετά από τη λήξη της προσωρινής απαγόρευσης λειτουργίας τους λόγω του κορωνοϊού COVID-19 και μέχρι τη λήξη των μαθημάτων τους κατά το τρέχον σχολικό έτος, σύμφωνα με τις από 2.5.2020 και 4.5.2020 γνώμες της Εθνικής Επιτροπής Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοιού COVID-19 ορίζεται ως εξής:

Α. Σε κάθε αίθουσα διδασκαλίας πρέπει να τηρείται απόσταση ενός και μισού (1,5) μέτρου μεταξύ των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Σε περίπτωση που η τήρηση των παραπάνω αποστάσεων δεν είναι δυνατή, λόγω τυχόν περιορισμών που θέτει το μέγεθος της αίθουσας, το τμήμα χωρίζεται σε δύο ισοδύναμα υποτμήματα κατά τα κατωτέρω.

Β. Ο ανώτατος αριθμός μαθητών ανά αίθουσα διδασκαλίας ορίζεται σε δεκαπέντε (15). Εφόσον υπάρχουν λιγότεροι από δεκαπέντε (15) μαθητές σε ένα τμήμα ή σχολική τάξη, το τμήμα/τάξη αυτό/αυτή λειτουργεί κανονικά όλες τις ημέρες, εκτός και αν οι διαστάσεις της αίθουσας δεν επιτρέπουν την τήρηση των ενδεδειγμένων αποστάσεων μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών, οπότε και χωρίζεται σε δύο υποτμήματα τα οποία λειτουργούν σύμφωνα με τα κατωτέρω.

Κάθε τμήμα ή σχολική τάξη σχολικών μονάδων, με περισσότερους από δεκαπέντε (15) μαθητές, χωρίζεται σε δύο ισοδύναμα υποτμήματα (α΄ υποτμήμα και β΄ υποτμήμα) κατά αλφαβητική σειρά, με μέριμνα του Διευθυντή της σχολικής μονάδας. 

Σε περίπτωση που σε σχολικές μονάδες είναι δυνατή η καθημερινή διδασκαλία για κάποια υποτμήματα, με χρήση τυχόν επιπλέον διαθέσιμων και κατάλληλων αιθουσών διδασκαλίας και μετά την προσήκουσα αναπροσαρμογή των ωρολογίων προγραμμάτων ανά υποτμήμα, ώστε να επιτυγχάνεται η βέλτιστη κατανομή του ήδη διατεθειμένου εκπαιδευτικού προσωπικού ανά υποτμήμα και διδακτική ώρα, δύναται να πραγματοποιείται καθημερινά η διδασκαλία των μαθημάτων.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, κατά την πρώτη εβδομάδα έναρξης λειτουργίας, οι μαθητές του α΄ υποτμήματος προσέρχονται και παρακολουθούν μαθήματα τις ημέρες Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή, ενώ οι μαθητές του β΄ υποτμήματος τις ημέρες Τρίτη και Πέμπτη. Ακολούθως, την επόμενη εβδομάδα, οι μαθητές του α΄ υποτμήματος προσέρχονται και παρακολουθούν μαθήματα τις ημέρες Τρίτη και Πέμπτη, ενώ του β΄ υποτμήματος τις ημέρες Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή. Κατά τον ίδιο τρόπο, με εναλλαγή ημερών παρακολούθησης ανά εβδομάδα για κάθε υποτμήμα, συνεχίζουν να λειτουργούν οι σχολικές μονάδες και για τις επόμενες εβδομάδες, μέχρι τη λήξη των μαθημάτων. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΦΕΚ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δασκαλοσ
ΟΙΕΛΕ: Απλήρωτοι οι εκπαιδευτικοί της Ιονίου Σχολής - Έχουν λάβει μόνο 250 ευρώ για δύο μήνες
Ενώ οι γονείς έχουν εξοφλήσει την προηγούμενη σχολική χρονιά κι έχουν δώσει ήδη προκαταβολή για την ερχόμενη, οι εκπαιδευτικοί έχουν λάβει για...
ΟΙΕΛΕ: Απλήρωτοι οι εκπαιδευτικοί της Ιονίου Σχολής - Έχουν λάβει μόνο 250 ευρώ για δύο μήνες
Παιδιά στη Γάζα
Νέα έκθεση της Διεθνούς Αμνηστίας κατηγορεί το Ισραήλ για «σκόπιμη λιμοκτονία» στη Γάζα
Η οργάνωση τονίζει ότι οι πολιτικές του Ισραήλ οδηγούν όχι μόνο σε επισιτιστική κρίση αλλά σε μια συστηματική κατάρρευση της κοινωνικής και...
Νέα έκθεση της Διεθνούς Αμνηστίας κατηγορεί το Ισραήλ για «σκόπιμη λιμοκτονία» στη Γάζα
Μαρία Φαραντούρη
Αντιδράσεις για την αφιέρωση της Μαρίας Φαραντούρη στη Λίνα Μενδώνη στη Μικρή Επίδαυρο
Το τραγούδι, το οποίο έχει συνδεθεί ιστορικά με την Αντίσταση και τους κοινωνικούς αγώνες, αποτέλεσε αιτία έντονου σχολιασμού στα μέσα κοινωνικής...
Αντιδράσεις για την αφιέρωση της Μαρίας Φαραντούρη στη Λίνα Μενδώνη στη Μικρή Επίδαυρο