Νίκη Κεραμέως
Η υπουργός Παιδείας παρουσίασε τους βασικούς άξονες του νέου νομοσχεδίου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση

Στο πλαίσιο της ανάληψης πρωτοβουλίας για την εμβάθυνση του διαλόγου ενόψει της υποβολής του Σχεδίου Νόμου για το Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης, συναντήθηκαν σήμερα η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως και ο Γενικός Γραμματέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης κ. Γεώργιος Βούτσινος με τον Πρόεδρο της Γ.Σ.Ε.Ε. κ. Ιωάννη Παναγόπουλο, το Γενικό Γραμματέα της ΓΣΕΕ κ. Νικόλαο Κιουτσούκη και το Διευθυντή των Επιστημονικών Ινστιτούτων Ι.Ν.Ε. και ΚΑΝΕΠ κ. Χρήστο Γούλα.

Η Υπουργός παρουσίασε τους βασικούς άξονες του Σχεδίου Νόμου, που αποτελεί μία συνεκτική και ολιστική προσέγγιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, με την ουσιαστική συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων σε κεντρικό και περιφερειακό επίπεδο, στο πλαίσιο της επιδιωκόμενης στενότερης σύνδεσης με την αγορά εργασίας. Η ηγεσία του Υπουργείου μετέφερε την πρόθεσή της να αποτελέσει η Ε.Ε.Κ. προτεραιότητα και επιλογή, άμεσα συνδεδεμένη με την οικονομική ανάταξη της χώρας, μέσω της ουσιαστικής αναβάθμισής της, της βελτίωσης της ελκυστικότητας και  της αποτελεσματικότητάς της.

Η συζήτηση διεξήχθη σε εξαιρετικό κλίμα και συναποφασίστηκε η συνέχεια της ουσιαστικής συνεργασίας σε τεχνοκρατικό επίπεδο για τον τρόπο συμμετοχής των εκπροσώπων των κοινωνικών εταίρων σε θέματα Ε.Ε.Κ., που έχει ήδη ξεκινήσει με την ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. και αποτυπώνεται έως και σήμερα με μία σειρά κοινών δράσεων.

Η κυρία Κεραμέως δήλωσε: «Ξεκινήσαμε σήμερα σειρά συζητήσεων για το νέο νομοσχέδιο για την επαγγελματική εκπαίδευση, κατάρτιση και τη  δια βίου μάθηση. Επιπλέον των διαβουλεύσεων που θα προτείνουμε στους εκπροσώπους των κοινοβουλευτικών κομμάτων, θα πραγματοποιηθούν και άλλες με φορείς και εκπροσώπους εκπαιδευτικών, κοινωνικών εταίρων και της τοπικής αυτοδιοίκησης, μεταξύ άλλων. Από λύση ανάγκη για λίγους, η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση μπορεί να αποτελέσει συνειδητή επιλογή και εργαλείο απασχόλησης για πολλούς. Στόχος, οι συντονισμένες παρεμβάσεις στον τομέα της ΕΕΚ και της Δια Βίου Μάθησης να συνδεθούν άμεσα με την αύξηση της παραγωγικότητας και της οικονομικής μεγέθυνσης και την ταυτόχρονη μείωση του ποσοστού ανεργίας και κυρίως των νέων.»

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ALFAVITA.GR

Ακολουθήστε μας στο GoogleNews για να μάθετε πρώτοι μόνο τις ειδήσεις που σας ενδιαφέρουν

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

o-teachers-facebook_15.jpg
Μεγάλη νίκη και δικαίωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών - Πονοκέφαλος του υπουργείου και όσων διευθυντών προχώρησαν σε διώξεις
Αλήθεια, σε ποιο επίπεδο διάλυσης και στρατηγικής ήττας θα είχαν φτάσει σήμερα οι εκπαιδευτικοί εάν με τις μαζικές τους Γενικές Συνελεύσεις τον...
Μεγάλη νίκη και δικαίωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών - Πονοκέφαλος του υπουργείου και όσων διευθυντών προχώρησαν σε διώξεις
stratiotikes_sholes_1.jpg
Στρατιωτικές Σχολές: «Κύμα» παραιτήσεων με 1 στους 4 σπουδαστές να αποχωρεί από τις Σχολές Υπαξιωματικών!
Παρά τις εξαγγελίες για αναβάθμιση με αυξήσεις μισθών
Στρατιωτικές Σχολές: «Κύμα» παραιτήσεων με 1 στους 4 σπουδαστές να αποχωρεί από τις Σχολές Υπαξιωματικών!
athlitismos sxoleio
Καθηγητές Φυσικής Αγωγής: 14 χρόνια συνεχείς ερωτήσεις και αναφορές στη Βουλή, χωρίς αποτέλεσμα
Οι εκπαιδευτικοί τονίζουν την αναγκαιότητα επανεξέτασης και αναβάθμισης της Φυσικής Αγωγής στην εκπαίδευση, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι...
Καθηγητές Φυσικής Αγωγής: 14 χρόνια συνεχείς ερωτήσεις και αναφορές στη Βουλή, χωρίς αποτέλεσμα