Thumbnail
Διδακτορικές υποτροφίες

The FAPESP Thematic Project (2016 / 02018-2) Interannual variation of Amazon Basin greenhouse gases balance and their controls in a warming and increasingly variable climate - CARBAM - The Amazon Carbon Balance Long-term Study”, coordinated by Dr. Luciana V. Gatti offers 3 Post-doc positons at INPE (National Institute for Space Research), Sao Jose dos Campos, Brazil.

The opportunities are open to Brazilians and foreigners. The selected one will receive Fapesp's Post-Doctoral Fellowship in the amount of R$ 7,174.80 per month, in addition to an additional 15% Technical Reserve. In the initial concession, the duration of the grants may be up to 24 months. There may be renewal for another two periods of up to 12 months each, depend the results/approval of Fapesp, totaling a maximum of 48 months. More information at www.fapesp.br/bolsas/pd#2.2 and http://www.fapesp.br/5389.

1- FAPESP Post-doctorate Fellowship in Atmospheric Chemistry / Greenhouse Gases in Amazon Basin

This post-doctoral fellow will develop his/her research activities in the LaGEE (Laboratory of Greenhouse Gases) at CCST (Earth System Science Center), INPE, under supervision of project principal investigator Dr. Luciana V. Gatti.

2- FAPESP Post-doctorate Fellowship in Modeling a decade of carbon gross emissions from forest fires in the Amazon

This post-doctoral fellow will develop his/her research activities in The Tropical Ecosystems and Environmental Sciences Laboratory (TREES) at the Remote Sensing Division (DSR), National Institute for Space Research (INPE) in “Modeling a decade of carbon gross emissions from forest fires in the Amazon: Conciliating the bottom-up and top-down views of the problem”.

3- FAPESP Post-doctorate Fellowship opportunity in Carbon Balance / Greenhouse Gases in Amazon Basin

This post-doctoral fellow will develop his/her research activities in the LaGEE (Laboratory of Greenhouse Gases) at CCST (Earth System Science Center), INPE, under supervision of project PIs Dr. Jean P. Ometto and Dr. Celso von Randow.

Καταληκτική ημερομηνία: Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018

Για να δείτε περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Όχημα του IDF καταστρέφει δρόμους στη Γάζα
Βίντεο - ντοκουμέντο: Οι IDF ισοπεδώνουν τους δρόμους στη Γάζα – Καμία πρόσβαση σε νερό και ασθενοφόρα
Βίντεο ντοκουμέντο δείχνει τον ισραηλινό στρατό να ισοπεδώνει δρόμους στη Γάζα, περιορίζοντας την κυκλοφορία και την πρόσβαση σε πόσιμο νερό - Η...
Βίντεο - ντοκουμέντο: Οι IDF ισοπεδώνουν τους δρόμους στη Γάζα – Καμία πρόσβαση σε νερό και ασθενοφόρα
sxoleio-agiasmos-biblia_1_15.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Στα σχολεία νέο εγχειρίδιο για τις φυσικές καταστροφές
Νέα πρωτοβουλία για την εκπαίδευση στην Πολιτική Προστασία: Εισαγωγή εγχειριδίου για τις φυσικές καταστροφές σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και...
Υπουργείο Παιδείας: Στα σχολεία νέο εγχειρίδιο για τις φυσικές καταστροφές
ποε
Υπουργείο Παιδείας: Ολοκληρώθηκε η ηλεκτρονική εγγραφή σε ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και ΠΕΠΑΛ 
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας, συνολικά 329.130 μαθητές τοποθετήθηκαν σε δημόσια ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και ΠΕΠΑΛ για το σχολικό έτος 2025-2026
Υπουργείο Παιδείας: Ολοκληρώθηκε η ηλεκτρονική εγγραφή σε ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και ΠΕΠΑΛ 
δασκάλα
Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ζητούν ίσες ευκαιρίες επιλογής σχολείων και τήρηση της σειράς κατάταξης
Οι εκπαιδευτικοί υπερασπίζονται τα εργασιακά και μορφωτικά τους δικαιώματα - Προβληματισμοί για τη διαδικασία τοποθέτησης και τη φθίνουσα σειρά μορίων
Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ζητούν ίσες ευκαιρίες επιλογής σχολείων και τήρηση της σειράς κατάταξης