Thumbnail
Δείτε τα δικαιολογητικά της προκήρυξης

Η ΕΦΟΡΕΙΑ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΦΩΚΙΔΟΣ ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά πενήντα επτά (57) ατόμων για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών της Εφορείας Αρχαιοτήτων Φωκίδος, που εδρεύει στους Δελφούς του Νομού Φωκίδας.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ.6 και να την υποβάλουν ηλεκτρονικά στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ([email protected]) Το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που αναγράφει το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Η αίτηση συμμετοχής και οι σχετικές κατά περίπτωση υπεύθυνες δηλώσεις του ν. 1599/1986 (Α΄75) που θα υποβληθούν με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο θα πρέπει απαραιτήτως να εμφανίζονται υπογεγραμμένες, με φυσική υπογραφή. Ανυπόγραφες αιτήσεις ή υπεύθυνες δηλώσεις δεν γίνονται δεκτές.

Δείτε την προκήρυξη εδώ 

Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ 3Κ/2025: 450 Διορισμοί στο Υπ.Πολιτισμού ΧΩΡΙΣ πτυχίο - Αιτήσεις εδώ

ΑΣΕΠ: Η πιο ΕΥΚΟΛΗ εξ αποστάσεως Πιστοποίηση Αγγλικών golearn σε 2 ημέρες - Την παίρνετε από το σπίτι σας

Πιστοποίηση Η/Υ  - ECDL golearn για το Δημόσιο σε 2 ημέρες στα χέρια σου

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανελλαδικες σχεδιο
Πανελλήνιες 2025 Ειδικά Μαθήματα: Τα θέματα της σημερινής εξέτασης στο Ελεύθερο Σχέδιο
Πανελλήνιες σήμερα Πέμπτη με εξέταση στο Ελεύθερο Σχέδιο: Το alfavita.gr ενημερώνει πρώτο για τα θέματα
Πανελλήνιες 2025 Ειδικά Μαθήματα: Τα θέματα της σημερινής εξέτασης στο Ελεύθερο Σχέδιο
σχολεία, μαθητής
Μοριοδότηση και υπηρεσία στα δυσπρόσιτα: Οδηγός για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Ποια σχολεία θεωρούνται δυσπρόσιτα και πώς μοριοδοτούνται – Όλες οι αλλαγές για το 2025
Μοριοδότηση και υπηρεσία στα δυσπρόσιτα: Οδηγός για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Δημόσια εκπαίδευση
Η πλαστή εικόνα της στατιστικής και ο μύθος της «υπερβαθμολόγησης» των μαθητών
Όταν μιλάμε για «υπερβαθμολόγηση», έμμεσα καλούμαστε οι εκπαιδευτικοί να γίνουμε πιο αυστηροί/ες στα λάθη, αδιαφορώντας για την παιδαγωγικά αναγκαία...
Η πλαστή εικόνα της στατιστικής και ο μύθος της «υπερβαθμολόγησης» των μαθητών