ΙΕΠ

ΙΕΠ: Η διδασκαλία της Ιστορίας περνά από τις πηγές – Όχι στη «μονοδιάστατη» διάλεξη
ΙΕΠ: Η διδασκαλία της Ιστορίας περνά από τις πηγές – Όχι στη «μονοδιάστατη» διάλεξη
ΙΕΠ: Προτροπή προς τους εκπαιδευτικούς να υιοθετούν ενεργητικές μεθόδους διδασκαλίας και να αξιοποιούν ιστορικές πηγές αντί της απλής διάλεξης
ΙΕΠ: Η διδασκαλία της Ιστορίας περνά από τις πηγές – Όχι στη «μονοδιάστατη» διάλεξη
ΙΕΠ: Ανοίγει το μητρώο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών – Ποιοι μπορούν να ενταχθούν
ΙΕΠ: Ανοίγει το μητρώο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών – Ποιοι μπορούν να ενταχθούν
Η πρόσκληση αφορά εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, πανεπιστημιακούς, δημόσιους υπαλλήλους και ιδιώτες με συναφή εμπειρία, οι οποίοι θα μπορούν να...
ΙΕΠ: Ανοίγει το μητρώο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών – Ποιοι μπορούν να ενταχθούν
ΙΕΠ: Κάλεσμα στους επόπτες να καταθέσουν τις αξιολογήσεις σχολικών μονάδων έως 31 Αυγούστου 2025
ΙΕΠ: Κάλεσμα στους επόπτες να καταθέσουν τις αξιολογήσεις σχολικών μονάδων έως 31 Αυγούστου 2025
Η διαδικασία υποβολής πραγματοποιείται μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας του ΙΕΠ (https://sch-eval.iep.edu.gr), με προσωπικούς κωδικούς ΠΣΔ, και η φόρμα...
ΙΕΠ: Κάλεσμα στους επόπτες να καταθέσουν τις αξιολογήσεις σχολικών μονάδων έως 31 Αυγούστου 2025
ΙΕΠ
Νέο ψηφιακό εργαλείο από το ΙΕΠ για παρακολούθηση σχολικής φοίτησης και επαγγελματικών διαδρομών
Το Παρατηρητήριο Μετάβασης ενημερώνει μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς για τις εξελίξεις στην εκπαίδευση και την αγορά εργασίας μέσω διαδραστικής...
Νέο ψηφιακό εργαλείο από το ΙΕΠ για παρακολούθηση σχολικής φοίτησης και επαγγελματικών διαδρομών
ιεπ
Ασυλία υπό όρους για τους αξιολογητές σχολικών βιβλίων: Ποιοι απαλλάσσονται από ευθύνη στο ΙΕΠ
Η νέα ρύθμιση του Υπουργείου Παιδείας θωρακίζει τους αξιολογητές σχολικών βιβλίων του ΙΕΠ από προσωπική ευθύνη, με σαφείς προϋποθέσεις και εξαιρέσεις
Ασυλία υπό όρους για τους αξιολογητές σχολικών βιβλίων: Ποιοι απαλλάσσονται από ευθύνη στο ΙΕΠ
ζαχαρακη
Σοφία Ζαχαράκη: Νομοτεχνικές βελτιώσεις στο νομοσχέδιο - Τι αλλάζει σε κατατακτήριες, Πολλαπλό βιβλίο, Ειδική Αγωγή και ΑΕΙ
49 νομοτεχνικές βελτιώσεις της Σ. Ζαχαράκη στο πολυνομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ – Νέοι όροι για παράλληλη στήριξη, ΚΕΕΚ, Σύγκλητο και κατατάξεις στα ΑΕΙ
Σοφία Ζαχαράκη: Νομοτεχνικές βελτιώσεις στο νομοσχέδιο - Τι αλλάζει σε κατατακτήριες, Πολλαπλό βιβλίο, Ειδική Αγωγή και ΑΕΙ
foto_education.jpg
Πολλαπλό βιβλίο - ΙΕΠ: Τριήμερο εργαστήριο σχεδιασμού υποστηρικτικού και επιμορφωτικού υλικού
ΙΕΠ: Τριήμερο Εργαστήριο Σχεδιασμού Υποστηρικτικού και Επιμορφωτικού Υλικού για το Πολλαπλό Βιβλίο στις 27, 28 και 29 Αυγούστου 2025
Πολλαπλό βιβλίο - ΙΕΠ: Τριήμερο εργαστήριο σχεδιασμού υποστηρικτικού και επιμορφωτικού υλικού
55-42605459_-_18_05_2017_-_wtvirtual.jpg
VR4Empathy: Το ΙΕΠ φέρνει την εικονική πραγματικότητα (VR) στα σχολεία - Ποια μαθήματα αφορά
Το έργο VR4Empathy προβλέπει την προμήθεια 80 VR συσκευών με προϋπολογισμό 45.000 ευρώ για πιλοτική εφαρμογή ψηφιακών εκπαιδευτικών σεναρίων σε...
VR4Empathy: Το ΙΕΠ φέρνει την εικονική πραγματικότητα (VR) στα σχολεία - Ποια μαθήματα αφορά
νεοελληνικη γλωσσα
Μια πολιτική πράξη ωσεί παιδαγωγική επιλογή (Για τη λογοκριτική συμπεριφορά του Υπουργείου Παιδείας και του ΙΕΠ)
Ένα αποκαλυπτικό άρθρο της Συμβούλου Εκπαίδευσης Χαρινέλας Τουρνά για την απάλειψη από το βιβλίο της Γλώσσας της Γ' Γυμνασίου κειμένου με τίτλο «Μια...
Μια πολιτική πράξη ωσεί παιδαγωγική επιλογή (Για τη λογοκριτική συμπεριφορά του Υπουργείου Παιδείας και του ΙΕΠ)
μεταξύ του Ιδρύματος Ευγενίδου και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), παρουσία της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφίας Ζαχαράκη
Ίδρυμα Ευγενίδου - ΙΕΠ: Στρατηγική συνεργασία για την αναβάθμιση της ναυτικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης
Καινοτομία και αναβάθμιση στη ναυτική εκπαίδευση: Εξοπλισμός εκπαιδευτικών με σύγχρονους προσομοιωτές, νέα προγράμματα σπουδών και ενίσχυση του...
Ίδρυμα Ευγενίδου - ΙΕΠ: Στρατηγική συνεργασία για την αναβάθμιση της ναυτικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης