Thumbnail
Διορισμοί εκπαιδευτικών

Τη συγκρατημένη αισιοδοξία ότι θα υπάρξουν μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών μέσα στο 2017, εξέφρασε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, τονίζοντας ότι «είναι καθημερινή η μάχη» με τους θεσμούς για το ζήτημα αυτό.

«Είμαστε αισιόδοξοι ότι κάποιους διορισμούς θα έχουμε φέτος», ανέφερε, σημειώνοντας ωστόσο ότι για τις οποιεσδήποτε προσλήψεις θα πρέπει να βρεθεί ένα πλαίσιο που θα συμπεριλάβει και επιτυχόντες του ΑΣΕΠ και αναπληρωτές. Επίσης, σημείωσε ότι οι απαραίτητες διαδικασίες για να ξεκινήσει ομαλά η ερχόμενη σχολική χρονιά έχουν ήδη ξεκινήσει και ότι τα απαιτούμενα κονδύλια για την πρόσληψη αναπληρωτών είναι ήδη εξασφαλισμένα και θα προκύψουν κυρίως από προγράματα ΕΣΠΑ.

Ο υπουργός επανέλαβε το πόσο σημαντικό είναι «να εδραιωθούν, να κατοχυρωθούν και να βελτιωθούν» οι πρωτοβουλίες που είχαν ληφθεί επί Ν. Φίλη και ανέλυσε τον «οδικό χάρτη» του τριετούς προγράμματος για την Παιδεία. Αρχικά, από τον Ιανουάριο και μέχρι τον Ιούνιο, θα έχουν ληφθεί οι αναγκαίες αποφάσεις για να προχωρήσει το υπουργείο στην αναβάθμιση των τελευταίων δύο τάξεων του λυκείου - από το οποίο οι απόφοιτοι θα παίρνουν Εθνικό Απολυτήριο και με αυτό θα γίνεται η εισαγωγή στα πανεπιστήμια - αλλά και στην αναμόρφωση του πρώτου χρόνου των πανεπιστημίων. «Οι τελευταίες δύο τάξεις του λυκείου δεν θα είναι ακυρωμένες, ορισμένες εξετάσεις για ορισμένα μαθήματα θα είναι πανελλαδικού χαρακτήρα, ορισμένα θα είναι σχολικές εξετάσεις, θα παίρνεις Εθνικό Απολυτήριο και με αυτό τον τρόπο θα μπαίνεις στα πανεπιστήμια, όπου και εκεί θα πρέπει να υπάρχει μία μεγαλύτερη ευελιξία, απ' ό,τι υπάρχει σήμερα», εξήγησε ο κ. Γαβρόγλου.

Ο κ. Γαβρόγλου υπογραμμίζει ότι είναι η πρώτη φορά που έχει υπάρξει αύξηση του προϋπολογισμού για την Παιδεία τα τελευταία πέντε χρόνια.

'Οσον αφορά στην ιδιωτική εκπαίδευση, ο υπουργός υπεραμύνεται της αλλαγής που συμφωνήθηκε με τους θεσμούς, αναφορικά με τις απολύσεις των εκπαιδευτικών. «Νομίζω ότι είναι θέμα δημοκρατίας, όταν συμφωνούμε σε κάτι, να συμφωνούμε και να πηγαίνουμε στο επόμενο βήμα" σημείωσε και πρόσθεσε "και θα ήθελα να κάνω και μία έκκληση στους θεσμούς, να συζητάνε με τους σχολάρχες των καλών σχολείων. Δηλαδή, εκείνων των σχολείων, που είναι και καλές επιχειρήσεις και η παιδαγωγική τους προσφορά είναι υψηλότατου επιπέδου. Επειδή είναι ειδικής κατηγορίας επιχειρήσεις αυτές, πρέπει να υπάρχει ένα δεύτερο "μάτι", το οποίο θα κρίνει την αιτία της απόλυσης ή όχι».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Νοσοκομείο στην Αμαλιάδα
Συναγερμός από τον ΕΟΔΥ για την γαστρεντερίτιδα: Πέντε περιοχές στο μικροσκόπιο
Εστίες του συγκεκριμένου ιού που προκαλεί γαστρεντερίτιδα καταγράφηκαν και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας και συγκεκριμένα: Λαμία, Μαγνησία, Γαύδος,...
Συναγερμός από τον ΕΟΔΥ για την γαστρεντερίτιδα: Πέντε περιοχές στο μικροσκόπιο
ipourgeio_paideias
ΥΠΑΙΘ: Η απόφαση για τις Επιτροπές Παραλαβής έργων ΕΣΠΑ 791 σχολείων
Επικαιροποίηση της με αρ. πρωτ. 300/25-01-2024 απόφασης για την σύσταση-συγκρότηση Επιτροπών Παραλαβής σε επίπεδο Σχολικής Μονάδας (Ε.Π.Σ.Μ.) των 13...
ΥΠΑΙΘ: Η απόφαση για τις Επιτροπές Παραλαβής έργων ΕΣΠΑ 791 σχολείων
makri new
Ζ. Μακρή: Στοιχεία μόνιμων διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής και συνολικά
Τι ισχύει για την Παράλληλη Στήριξη, Τμήματα Ένταξης και ΚΕΔΑΣΥ
Ζ. Μακρή: Στοιχεία μόνιμων διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής και συνολικά