Thumbnail
Βρίσκονται στα ράφια όλων των σούπερμαρκετ

Ένα προειδοποιητικό κείμενο με τίτλο "Πράσινη Νέμεσις" στάλθηκε στο Indymedia, το οποίο αναφέρει ότι γνωστά προϊόντα διατροφής που βρίσκονται στα ράφια όλων των σούπερμαρκετ έχουν δηλητηριαστεί με χλωρίνη και υδροχλωρικό οξύ προκειμένου να προκληθεί "σαμποτάζ των εταιρειών μέσω της πλήρους απόσυρσης των προϊόντων τους". Ακόμη, οι συντάκτες του κειμένου σημειώνουν πως ""δεν αποσκοπούμε να προκαλέσουμε οποιαδήποτε ζημια σε καταναλωτές".

Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα εξής προϊόντα: 

"-12 σάλτσες για Ceasar σαλάτες της Hellmans (Unilever)

-23 συσκευασίες σάλτσα ντομάτας Pummaro ''Κλασσική'' (Unilever)

-11 συσκευασίες σάλτσα ντομάτας Pummaro ''Πιο συμπυκνωμένη'' (Unilever)

-35 συσκευασίες ''Φρέσκο γάλα'' της ΔΕΛΤΑ

-12 μπουκάλια Nestea ροδάκινο, της Nestle

-10 μπουκάλια Nestea λεμόνι, της Nestle

-29 μπουκάλια Coca Cola Light"

ΣΗΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ 4 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ SUPERMARKET ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aupnia-ypnos.jpg
«Διαζύγιο ύπνου»: Γιατί γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στα ζευγάρια
Aνακαλύφθηκε ότι οι άνδρες είναι πιο πιθανό να πάρουν τον καναπέ ή τον ξενώνα, ενώ μόνο το 25 τοις εκατό των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα...
«Διαζύγιο ύπνου»: Γιατί γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στα ζευγάρια