Thumbnail
Στο Δημοτικό Σχολείο Μελιβοίας στη Λάρισα πραγματοποιήθηκε διασχολική μουσική ημερίδα με το 2ο Δημοτικό Σχολείο Λιτοχώρου με θέμα «η μουσική συγκινεί, διδάσκει, επικοινωνεί με τα παιδιά».

Στο Δημοτικό Σχολείο Μελιβοίας στη Λάρισα πραγματοποιήθηκε διασχολική μουσική ημερίδα με το 2ο Δημοτικό Σχολείο Λιτοχώρου με θέμα «η μουσική συγκινεί, διδάσκει, επικοινωνεί με τα παιδιά».

Συντονιστής του προγράμματος ήταν ο διευθυντής του Δ.Σ. Μελιβοίας Δημήτρης Πατρωνίδης, με κεντρικό προσκεκλημένο τον συνθέτη και τραγουδοποιό Θανάση Παπακωνσταντίνου.

Στόχος ήταν να δημιουργηθεί μία σχέση αλληλεπίδρασης μεταξύ του δημιουργού , των μαθητών και της μουσικής γενικότερα κάτι που επιτεύχθηκε πέραν των προσδοκιών των υπευθύνων εκπαιδευτικών του προγράμματος.

Ακούστηκαν από τους μαθητές και των δύο σχολείων τραγούδια του δημιουργού, ο ίδιος τραγούδησε μαζί τους μίλησε για την μουσική του, συζητήθηκαν και αναλύθηκαν στίχοι των τραγουδιών του.

Οι ερμηνείες των τραγουδιών του από τους μαθητές, και τις δασκάλες μουσικής (Μαβίδη Αντιγόνη από το σχολείο της Μελιβοίας και Γκούντα Ευαγγελίας από το σχολείο του Λιτοχώρου) με την συμμετοχή του Θανάση Παπακωνσταντίνου ήταν συγκλονιστικές δημιουργώντας έτσι μία εξαιρετική ατμόσφαιρα που απόλαυσαν μαθητές και εκπαιδευτικοί ως αποτέλεσμα της σύνδεσης της σχολική ζωής με τον πολιτισμό.

Στην ημερίδα παρευρέθηκε και ο Δήμαρχος Αγιάς κ Αντώνης Γκουντάρας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

proaulio_sxoleio
Τι είναι σχολείο;
«Η διαπαιδαγώγηση είναι ανθρώπινη σχέση. Πώς θα μπορούσε κάποιος να την κανονικοποιήσει και τι θα σήμαινε μια τέτοια κανονικοποίηση; Η δική μου άποψη...
Τι είναι σχολείο;