Thumbnail
«Η δημοφιλής εναλλακτική μετακίνηση στερείται νομοθετικού πλαισίου» - Τι αναφέρουν οι αρμόδιοι του Δήμου

Τη μείωση της ταχύτητας με την οποία κινούνται τα ηλεκτρικά πατίνια από τα 25 χιλ. την ώρα στα 10 ή 15 χιλ., προτείνει ο δήμος Αθηναίων έτσι ώστε να αποφευχθούν πιθανά ατυχήματα. Να μην αυξηθεί περαιτέρω ο αριθμός τους και η απαγόρευση της κυκλοφορίας τους σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας είναι, επίσης, κάποιες από τις προτάσεις του δήμου που συζητούνται.

«Η δημοφιλής εναλλακτική μετακίνηση στερείται νομοθετικού πλαισίου», τονίζει ο αντιδήμαρχος Κέντρου Πόλης και Δημοτικής Αστυνομίας Ανδρέας Βαρελάς επισημαίνοντας ότι «τα ηλεκτρικά πατίνια δεν είναι παιχνίδι» και εφιστά την προσοχή των χρηστών για την ασφαλή και συνετή χρήση (χρήση κράνους, σεβασμό στον κ.ο.κ.)

Ομάδα εργασίας

Διαπιστώνοντας την έλλειψη κάθε θεσμικού πλαισίου λειτουργίας και χωρίς να έχει καμία αρμοδιότητα αδειοδότησης ή ελέγχου, ο δήμος Αθηναίων προχώρησε στη συγκρότηση ομάδας εργασίας στην οποία προσκλήθηκαν και εκπρόσωποι των εταιριών που δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά. Στόχος της ομάδας εργασίας είναι η κατάθεση ολοκληρωμένης πρότασης, βάσει και της διεθνούς εμπειρίας, προς τους αρμόδιους εμπλεκόμενους φορείς (υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, υπουργείο Προστασίας του Πολίτη κλπ), που πρέπει να προχωρήσουν άμεσα στη θέσπιση νομοθετικού πλαισίου για την αντιμετώπιση των ζητημάτων που ανακύπτουν από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα.

Προστασία χρηστών, πεζών και οχημάτων

«Είναι πολύ ανησυχητικό», λέει στον Αθήνα 9.84 ο κ. Βαρελάς, «το γεγονός ότι πολλά πατίνια κυκλοφορούν π.χ. στη λεωφόρο Συγγρού, ένα δρόμο ταχείας κυκλοφορίας. Άμεσα πρέπει να καλυφθεί το κενό του νομοθετικού πλαισίου για την προστασία τόσο των αναβατών όσο των οχημάτων και των πεζών. Πρόκειται για ένα εναλλακτικό μέσο μετακίνησης φιλικό προς το περιβάλλον ωστόσο προέχει η ασφάλεια των πολιτών της Αθήνας και των επισκεπτών της. Ζητήσαμε από τις δύο εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Αθήνα να μην αυξήσουν, σε πρώτη φάση, τον αριθμό των πατινιών που κυκλοφορούν στην πόλη. Επίσης, μαθαίνουμε ότι υπάρχει ενδιαφέρον και από άλλες εταιρείες να δραστηριοποιηθούν στον τομέα. Στο επόμενο διάστημα θα έχουμε μια ολοκληρωμένη πρόταση».

Πηγή: athina984.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

MAKRI
Ζέττα Μακρή: «Δεν υπάρχει υποχρέωση οι προσλήψεις αναπληρωτών να γίνονται 1η Σεπτεμβρίου»
Πώς προσμετράται η προϋπηρεσία των αναπληρωτών – Θέματα που τα ρυθμίζει η Υπουργική Απόφαση 104627/7-8-2020.
Ζέττα Μακρή: «Δεν υπάρχει υποχρέωση οι προσλήψεις αναπληρωτών να γίνονται 1η Σεπτεμβρίου»
Σχολείο - Μάθημα
Εκπαιδευτικοί: Για τις τελευταίες εγκυκλίους για την «αξιολόγηση» και τις απειλές επιβολής κυρώσεων
«Δεν μπορεί να γίνει ανεκτή καμία προσπάθεια αμφισβήτησης και υπονόμευσης του κατακτημένου με αγώνες και αίμα απεργιακού δικαιώματος»
Εκπαιδευτικοί: Για τις τελευταίες εγκυκλίους για την «αξιολόγηση» και τις απειλές επιβολής κυρώσεων