Thumbnail
Βροχές και καταιγίδες στη νησιωτική Ελλάδα

Τοπικά έντονες βροχές και σποραδικές καταιγίδες εξακολουθούν να εκδηλώνονται για τέταρτη ημέρα στα νότια νησιωτικά τμήματα της χώρας, με τα εντονότερα φαινόμενα έως σήμερα το πρωί να εντοπίζονται στις Κυκλάδες και στο νομό Χανίων της Κρήτης.

Τα μεγαλύτερα ύψη βροχόπτωσης, σύμφωνα με το δίκτυο των αυτόματων μετεωρολογικών σταθμών του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών/meteo.gr, έως τις 09:15 το πρωί της Πέμπτης είχαν καταγραφεί σε Νάξο (56 χιλιοστά), Βρύσες Χανίων (49), Τήνο (34) και Σέμπρωνα Χανίων (33).

Για το υπόλοιπο της ημέρας, σύμφωνα με τα προγνωστικά στοιχεία του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών/meteo.gr, βροχές και καταιγίδες θα εκδηλωθούν στις Κυκλάδες, στην Κρήτη και στα Δωδεκάνησα, φαινόμενα που το απόγευμα θα περιοριστούν στην Κρήτη, όπου θα επιμείνουν έως τις πρωινές ώρες της Παρασκευής.

Υπενθυμίζεται ότι σχολεία του Ηρακλείου υπέστησαν ζημιές από τη σφοδρή κακοκαιρία.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia