katalipsi sxoleio thessaloniki
Ακροδεξιοί επιτέθηκαν σε στην κατάληψη «Ελεύθερος Κοινωνικός Χώρος Σχολείο» στη Θεσσαλονίκη - Μια κοπέλα τραυματίστηκε στο πρόσωπο

Επίθεση με πέτρες πραγματοποίησαν περίπου 100 ακροδεξιοί στην κατάληψη «Ελεύθερος Κοινωνικός Χώρος Σχολείο» το πρωί της Πέμπτης, στη Θεσσαλονίκη, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί μια κοπέλα στο πρόσωπο, η οποία μεταφέρθηkε σε νοσοκομείο.

Σύμφωνα με το alterthess.gr, η περιφρούρηση του χώρου προστάτεψε το κτίριο, ενώ λίγη ώρα μετά στο σημείο έφτασε και η αστυνομία, όπου έκανε περιορισμένη χρήση δακρυγόνων.

Ακροδεξιές ομάδες πραγματοποιούν από το πρωί συγκεντρώσεις και μοτορπορείες στη Θεσσαλονίκη, φωνάζοντας εθνικιστικά και ακροδεξιά συνθήματα. Μια εξ αυτών έκανε στάση έξω από τον ΕΚΧ Σχολείο πραγματοποιώντας την επίθεση.

Στο σημείο παραμένουν αστυνομικές δυνάμεις, ενώ η μοτοπορεία των ακροδεξιών συνεχίζεται σε κεντρικούς δρόμους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thessaloniki
Επικίνδυνα παιχνίδια στην Εγνατία: Παιδιά κρέμονταν από λεωφορείο εν κινήσει
Αδιανόητο περιστατικό στη Θεσσαλονίκη: Νεαροί κρέμονται σε αστικό λεωφορείο με κίνδυνο τη ζωή τους
Επικίνδυνα παιχνίδια στην Εγνατία: Παιδιά κρέμονταν από λεωφορείο εν κινήσει
vivlio_molyvia.jpg
Σύσκεψη ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΟΙΕΛΕ: «Όχι στις εκδικητικές διώξεις, όχι στην εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης»
ΟΙΕΛΕ: Στόχος της κυβέρνησης είναι η σταδιακή αντικατάσταση του τωρινού εκπαιδευτικού συστήματος από εμπορικές υπερδομές που θα χορηγούν τίτλους...
Σύσκεψη ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΟΙΕΛΕ: «Όχι στις εκδικητικές διώξεις, όχι στην εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης»