Γεραπετρίτης: Ειδική μέριμνα για εργαζόμενους με παιδιά σε βρεφονηπιακούς
Έρχεται ειδική ρύθμιση για τους νέους εργαζόμενους με παιδιά σε βρεφονηπιακούς σταθμούς - Εξειδίκευση των μέτρων για φροντιστήρια, ΙΕΚ και σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας

Για το γεγονός ότι δεν έχουν ανοίξει ακόμα οι βρεφονηπιακοί σταθμοί, ο Υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης προανήγγειλε «ειδική ρύθμιση για τους νέους εργαζόμενους με παιδιά σε βρεφονηπιακούς σταθμούς», κάνοντας παράλληλα λόγο για «αυστηρή σύσταση της Επιτροπής».

«Θα υπάρξει όμως ειδική μέριμνα», διαβεβαίωσε και προανήγγειλε εξειδικεύσεις των μέτρων για τα φροντιστήρια, τα  ΙΕΚ, τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας και τα δικαστήρια από τα αρμόδια υπουργεία, σήμερα και αύριο.

Ξεκαθάρισε, πάντως σε δηλώσεις του στον ΑΝΤ1 ότι «όλα τα κέντρα γλωσσών που συνδέονται με εξετάσεις θα λειτουργήσουν με φυσική παρουσία».

Η κατάργηση των SMS

«Η κατάσταση πηγαίνει καλά, όμως δεν πρέπει να εφησυχάζουμε, είμαστε ακόμα στην πανδημία, θα πρέπει να τηρούμε τα μέτρα για ένα διάστημα ακόμα, αυτήν τη λειτουργία έχουν τα sms και το ωράριο, να υπενθυμίζουν ότι πρέπει να προσέχουμε», δήλωσε ο Υπουργός Επικρατείας.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «με το άνοιγμα των υπερτοπικών μετακινήσεων θα απελευθερωθούμε από το sms». Στη συνέχεια, πρόσθεσε ότι «ακόμα βρισκόμαστε στην αξιολόγηση των δεδομένων από το άνοιγμα του εμπορίου, στη συνέχεια θα πρέπει να αξιολογηθούν και τα στοιχεία από το άνοιγμα των σχολείων».

«Η αίσθηση που υπάρχει είναι ότι από τις 15 του μήνα θα μορφοποιηθεί το σύστημα των sms», πρόσθεσε.

Τις επόμενες μέρες οι αποφάσεις

Σε ερώτηση για το ενδεχόμενο να υπάρχει διάκριση βάσει εμβολιασμένων στις υπερτοπικές μετακινήσεις, απάντησε ότι το πρωτόκολλο θα είναι έτοιμο τις επόμενες μέρες, εκτίμησε ωστόσο ότι, «δεν θα υπάρχει διάκριση βάση τον εμβολιασμό».

Σε σχέση με απελευθέρωση του ωραρίου κυκλοφορίας τη νύχτα, τόνισε ότι, «πηγαίνουμε βήμα- βήμα» και εξήγησε πως «το ωράριο θα διευρυνθεί σταδιακά. Σε πρώτη φάση  η επέκταση θα είναι μετά τις 23:00 και μετά ,αν όλα πάνε καλά, μπορεί να υπάρξει πλήρης απελευθέρωση». Το θέμα μαζί με τα sms θα αξιολογηθούν τις επόμενες μέρες.

Μονοδοσικό εμβόλιο στους κατάκοιτους πολίτες

Τέλος επανέλαβε ότι, οι κατάκοιτοι πολίτες που δεν έχουν δυνατότητα μετακίνησης, θα δεχθούν επισκέψεις για τον εμβολιασμό τους με μονοδοσικό εμβόλιο και χαρακτήρισε «εντελώς αδύνατο» να υπάρχουν εμβολιαστικά κέντρα σε όλη τη χώρα, λόγω της μορφολογίας της.

Τέλος, κατέληξε ότι «υπάρχει ειδική μέριμνα για τα νησιά, ώστε να έχουμε οριζόντιο εμβολιασμό».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syneleysi_foitites
Ερχονται διαγραφές για «παλιούς» φοιτητές; Οσοι συμπλήρωσαν τον χρόνο σπουδών δεν μπορούν να ενταχθούν σε καθεστώς μερικής φοίτησης
Ανοίγει ο δρόμος των διαγραφών για «λιμνάζοντες» φοιτητές που είχαν εισαχθεί στα ΑΕΙ πριν από την ψήφιση του νόμου Κεραμέως και έκτοτε ξεπέρασαν (ή...
Ερχονται διαγραφές για «παλιούς» φοιτητές; Οσοι συμπλήρωσαν τον χρόνο σπουδών δεν μπορούν να ενταχθούν σε καθεστώς μερικής φοίτησης
Απολύσεις εργαζομένων
Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί: Οι απολύσεις υπονομεύoυν την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
Μελέτη Κλαδικού Ινστιτούτου ΟΙΕΛΕ: Οι ανεξέλεγκτες απολύσεις βλάπτουν ακόμη και τις πιο ισχυρές επιχειρήσεις - Οι προτάσεις της Ομοσπονδίας για τις...
Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί: Οι απολύσεις υπονομεύoυν την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
daskalos_16.jpg
Εκπαιδευτικός: «Το ένα και μοναδικό που ζητώ είναι να αποχωρήσω με αξιοπρέπεια χωρίς να "σέρνομαι" στην τάξη».
Ένας δάσκαλος από την Πάρο γράφει
Εκπαιδευτικός: «Το ένα και μοναδικό που ζητώ είναι να αποχωρήσω με αξιοπρέπεια χωρίς να "σέρνομαι" στην τάξη».