Μαλένα - Ίριδα - Νεκρά παιδιά στην Πάτρα
Ξέσπασε η καλλιτέχνης Αλεξάνδρα Κρεζία για τα νεκρά παιδιά στην Πάτρα

«Τα σκότωνες και μετά μου ζητούσες να τους φτιάξω τα πορτρέτα. Δεν έχω λόγια» γράφει σε ανάρτησή της στο Facebook η ζωγράφος που έφτιαξε τα πορτρέτα της Μαλένας και της Ίριδας, μετά το θάνατό τους.

Η Αλεξάνδρα Κρεζία είναι ζωγράφος – χαράκτρια, η οποία είχε συνεργαστεί με τη Ρούλα Πισπιρίγκου, καθώς της είχε ζητήσει να φτιάξει τα πορτρέτα των δύο παιδιών.

H καλλιτέχνιδα, η οποία είχε δημιουργήσει τα σκίτσα που έχουν γίνει viral, σχολίασε σε ανάρτησή της στα social media την είδηση της προφυλάκισης της μητέρας των τριών νεκρών παιδιών.

Σύμφωνα με το pelop.gr, η Ρούλα Πισπιρίγκου είχε αναζητήσει την καλλιτέχνιδα, της είχε στείλει φωτογραφίες των κοριτσιών και της είχε ζητήσει να δημιουργήσει τα πορτρέτα τους. Η ζωγράφος ανταποκρίθηκε θετικά, έχοντας μάλιστα συγκινηθεί και συγκλονιστεί από όσα της είχε πει τότε η 33χρονη για τις δύο κόρες της.

Λίγους μήνες αργότερα και αφότου έγινε γνωστή η υπόθεση στο πανελλήνιο, η Αλεξάνδρα Κρεζία ξέσπασε κατά της φερόμενης ως δολοφόνου της 9χρονης Τζωρτζίνας: «Τα σκότωνες και μετά μου ζητούσες να τους φτιάξω τα πορτρέτα. Δεν έχω λόγια».

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ