Σέρρες ατύχημα
Γνωστές έγιναν οι συνθήκες του ατυχήματος σε δημοτικό σχολείο των Σερρών, που είχε ως αποτέλεσμα ένας μαθητής να χάσει τη ζωή του

Γνωστές έγιναν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες ένας μαθητής της ΣΤ' τάξης βρήκε τραγικό θάνατο στο 9ο δημοτικό σχολείο Σερρών.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, στις 14.10 το μεσημέρι εξερράγη το λεβητοστάσιο με αποτέλεσμα η πόρτα που εκτινάχθηκε να τραυματίσει ένα παιδί θανάσιμα και ελαφρώς άλλα δύο.

Ένας θάνατος και δύο τραυματισμοί

Ο άτυχος μαθητής μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών χωρίς τις αισθήσεις του, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Δύο άλλοι μαθητές ελαφρά τραυματισμένοι μεταφέρθηκαν στο ίδιο νοσοκομείο όπου τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και όπως ανακοίνωσαν οι γιατροί, βρίσκονται εκτός κινδύνου.

Τη στιγμή που συνέβη το τραγικό περιστατικό ο άτυχος μαθητής και οι δυο συμμαθητές του, μαζί με άλλους μαθητές του σχολείου, βρίσκονταν στην αυλή καθώς παρακολουθούν το ολοήμερο σχολείο. Με την έκρηξη του λεβητοστασίου, που ήταν ιδιαίτερα ισχυρή, η πόρτα εκτινάχθηκε πολλά μέτρα μακριά με αποτέλεσμα να τραυματίσει θανάσιμα τον έναν και ελαφρά τους άλλους δυο. Άγνωστη παραμένει μέχρι αυτήν την ώρα η αιτία που προκάλεσε την έκρηξη.

Σέρρες δυστύχημα

Η μοιραία αλλαγή

Σύμφωνα με δηλώσεις στο ΑΠΕ - ΜΠΕ του διευθυντή του σχολείου Νικόλαου Τσιότσιου, στη σχολική μονάδα πρόσφατα εγκαταστάθηκε, μέσω ΕΣΠΑ, σύστημα γεωθερμίας για τη θέρμανση του κτιρίου, προκειμένου να αντικαταστήσει τον λέβητα πετρελαίου. Ο ίδιος όπως ανέφερε διαφωνούσε με το εν λόγω έργο καθώς δεν αποτελούσε πρόταση της σχολικής κοινότητας.

«Ο καυστήρας ήταν μέχρι πρότινος καυστήρας πετρελαίου», υπογραμμίζει ο κ. Τσιότσιος μιλώντας στο ΑΠΕ - ΜΠΕ. «Έγινε ένα έργο στη σχολική μονάδα για το οποίο διαφωνούσα. Διαφώνησα πολλές φορές για το έργο αυτό το οποίο έγινε με ευθύνη του δήμου. Εμάς δεν μας έδωσε κανένας λογαριασμό. Ήταν ένα έργο γεωθερμίας που έγινε μέσω ΕΣΠΑ απ' ό,τι γνωρίζω».

Ο ίδιος υποστηρίζει ότι απευθύνθηκε πολλές φορές στην αρμόδια υπηρεσία ζητώντας τα έγγραφα για το χρονοδιάγραμμα και την εκτέλεση του χωρίς να υπάρχει καμία ανταπόκριση. Επισημαίνει ακόμα ότι ενώ το έργο έπρεπε να ολοκληρωθεί μέσα σε ένα χρόνο, τελικά, ολοκληρώθηκε σε δυόμιση και ξεκίνησε να λειτουργεί τις δέκα τελευταίες μέρες αλλά όπως σημειώνει «η λέξη λειτουργεί εντός εισαγωγικών γιατί η γεωθερμία δεν είχε τεθεί ακόμα σε λειτουργία».

Για τραγικό συμβάν που στοίχισε τη ζωή του μαθητή ο διευθυντής του 9ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών ανέφερε πως ο αρμόδιος μηχανικός του έργου είχε ενημερώσει πως λόγω βλάβης στο νέο σύστημα θέρμανσης το σχολείο θα έπρεπε να θερμαίνεται όπως παλιά, δηλαδή με πετρέλαιο.

Τι συνέβη

«Ενώ ήταν να έρθει το Σάββατο ο εργολάβος», είπε ο κ. Τσιότσιος, «και έπρεπε να έρθει το Σάββατο, διότι χιλιάδες φορές τους εξήγησα ότι δεν επιτρέπω να κάνουν εργασίες εν ώρα λειτουργίας του σχολείου, αλλά δε βρήκα κανένα στήριγμα σε αυτό ούτε από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ούτε από το δήμο. Ερχόταν γενικώς όποτε ήθελαν και έφευγαν όποτε ήθελαν. Ήρθαν σήμερα τελικά να κάνουν τη σχετική ρύθμιση και μας είπαν ότι από δω και πέρα δεν θα ανάβουμε το λέβητα πετρελαίου καθώς πλέον το σχολείο θα δουλεύει με γεωθερμία».

Ο διευθυντής υποστηρίζει πως ενημερώθηκε για την έκρηξη του λεβητοστασίου από συνάδελφο εκπαιδευτικό που ήταν στο σχολείο την ώρα που ο ίδιος είχε αποχωρήσει από τη σχολική μονάδα και βρίσκονταν στο σπίτι του.

«Το λεβητοστάσιο εξερράγη γιατί προφανώς δεν αποδέσμευσαν τον λέβητα πετρελαίου και τον άφησαν να λειτουργεί κανονικά. Εμένα μου είχαν πει ότι τον είχαν αποδεσμεύσει. Δεν μπορώ να αποδώσω την έκρηξη κάπου αλλού, διότι ο λέβητας ήταν αυτός που εξερράγη», υποστηρίζει ο διευθυντής και καταλήγει «εγώ διαφωνούσα εξ αρχής για το έργο αυτό και είχα στείλει τα έγγραφα να μη γίνονται οι εργασίες εν ώρα λειτουργίας του σχολείου. Δυστυχώς δεν είχα καμία στήριξη, από κανέναν φορέα».

Το ιατρικό ανακοινωθέν από το Γ.Ν. Σερρών

«Μετά από έκρηξη που έγινε σε σχολείο της πόλης των Σερρών, προσεκομίσθησαν με το ΕΚΑΒ, στις 14:43 σήμερα, δύο (2) ανήλικα αγόρια, ηλικίας 6 και 10 ετών, με ελαφρές κακώσεις το πρώτο και σε καλή γενική κατάσταση το δεύτερο.

Έγιναν άμεσα όλες οι απαραίτητες εξετάσεις (υπέρηχος, αξονική τομογραφία κλπ) και το δεκάχρονο αγόρι επιστρέφει στην οικία του, ενώ το εξάχρονο, το οποίο φέρει εμπιεστικό κάταγμα βρεγματικού οστού (ΑΡ) και μικρό ρωγμώδες κάταγμα ρινικών οστών, θα διακομισθεί προληπτικά στην Παιδοχειρουργική Κλινική του ΓΝΘ «Ιπποκράτειο» για περαιτέρω παρακολούθηση.

Δυστυχώς, στις 15:37 προσεκομίσθη με το ΕΚΑΒ τρίτο παιδί (άρρεν 11 ετών), το οποίο έφερε βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις μη συμβατές με τη ζωή.

Η Διοίκηση του Νοσοκομείου, το ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια του παιδιού.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία