Εσύ γνώριζες ότι μέχρι σήμερα έβαζες λάθος τα πόδια σου στο αυτοκίνητο; Ε, ήρθε η ώρα να το μάθεις. Πρόκειται για ένα λάθος που κάνει η πλειοψηφία των οδηγών και αφορά το πεντάλ του συμπλέκτη. Συγκεκριμένα πρέπει να το πατάμε μόνο όταν χρειάζεται αλλαγή σχέσης στο κιβώτιο ταχυτήτων και όχι όταν είμαστε σταματημένοι. Όσο πιο συχνά πατάμε το συμπλέκτη, τόσο περισσότερο φθείρεται το ρουλεμάν που πιέζει άσκοπα το βολάν.
Σύμφωνα με το ratpack, αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να βγάζουμε την ταχύτητα που έχουμε στο κιβώτιο και να κρατάμε μακριά το αριστερό μας πόδι από το πεντάλ του συμπλέκτη. Μάλιστα αν προσέξεις υπάρχει ειδικό στήριγμα στα αριστερά ώστε να στηρίζεις το πόδι όταν είσαι σταματημένος.
Επίσης ένα συνηθισμένο λάθος είναι ότι αρκετοί οδηγοί δεν πατάνε μέχρι το τέρμα το πεντάλ του συμπλέκτη, με αποτέλεσμα να φθείρουν τον δίσκο του και το ρουλεμάν, δίχως να το αντιλαμβάνονται.
Αυτό φυσικά δεν αφορά τους οδηγούς που έχουν στην κατοχή τους όχημα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, κάτι που αυτομάτως σημαίνει ότι δεν υπάρχει πεντάλ συμπλέκτη.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη