Αεροπορική εταιρεία στις ΗΠΑ, η United Airlines, απαγόρευσε σε δύο έφηβες που φορούσαν κολάν να επιβιβαστούν σε πτήση, καθώς... δεν πληρούν τον κώδικα ενδυμασίας που αφορούσε άτομα που ταξιδεύουν με ειδικά κουπόνια!
Τα δύο κορίτσια, που ταξίδευαν συνοδευόμενα από τρίτο άτομο, δεν θα είχαν αποτραπεί να επιβιβαστούν φορώντας κολάν, εάν είχαν πληρώσει για κανονικό εισιτήριο, ανέφερε ο εκπρόσωπος της United, Τζόναθαν Γκουέριν.
Συνήθως αυτοί που δικαιούνται τα κουπόνια της United για δωρεάν ή χαμηλού κόστους πτήσεις είναι υπάλληλοι της εταιρείας και συγγενείς ή φίλοι τους.
«(Οι δύο κοπέλες) έλαβαν την οδηγία ότι δεν θα μπορέσουν να επιβιβαστούν, αν δεν διορθώσουν την ενδυμασία τους. Δεν είχαν θέμα και το κατάλαβαν εντελώς» είπε ο Γκουέριν, προσθέτοντας ότι και οι τρεις έχασαν την πτήση τους. Δεν ήξερε εάν ταξίδεψαν με επόμενη πτήση ή άλλαξαν τρόπο μεταφοράς.
Το γεγονός ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων στα social media, με πολλούς χρήστες να μιλούν για σεξισμό και διακρίσεις.
Επιβάτις της πτήσης, η Σάνον Ουάτς, που άκουσε τη συνομιλία, πυροδότησε έναν πόλεμο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με μια σειρά tweets που περιέγραφαν έναν κανονισμό ενδυμασίας, η οποία κατά την ίδια στοχοποιούσε άδικα γυναίκες και παιδιά.
Τα κοινωνικά μέσα πήραν "φωτιά" για τους κανονισμούς της εταιρείας, ενώ προσωπικότητες έστειλαν χιουμοριστικές διαμαρτυρίες. «Έχω ξαναπετάξει με την United ξανά, κυριολεκτικά χωρίς παντελόνια. Μόνο μια (μακριά) μπλούζα ως φουστάνι. Την επόμενη φορά θα φορέσω μόνο τζιν και μπλούζα» είπε σε tweet το μοντέλο Κρίσι Τάιγκεν.
Η United εξέδωσε ανακοίνωση με τίτλο «Στους πελάτες μας... Τα κολάν σας είναι ευπρόσδεκτα!», όπου εξηγούσαν με περισσότερη λεπτομέρεια τους κανονισμούς ενδυμασίας για όσους ταξιδεύουν με ειδικά εισιτήρια, όπως τα παραπάνω. Μεταξύ των ενδυμασιών που απαγορεύονται είναι μπλούζες που αφήνουν ακάλυπτο το στομάχι, ρούχα που δεν εκθέτουν εσώρουχα ή θεωρούνται ενδυμασία ύπνου ή κολύμβησης, φούστες μίνι, σορτς με μήκος που δεν φτάνει περίπου 7,50 εκ. πάνω από το γόνατο, και βρόμικα ή σκισμένα ρούχα.
Ο Γκουέριν είπε ότι η εταιρεία, στην αρχική της αντίδραση στο επεισόδιο, θα μπορούσε να είχε εξηγήσει την κατάσταση καλύτερα και να είχε αντιμετωπίσει εμφανώς λανθασμένες πληροφορίες για το επεισόδιο που αναρτήθηκαν στο Twitter.
«Σίγουρα θα πάρουμε κάτι από την εμπειρία μας σήμερα, αλλά θα συνεχίσουμε να συνδιαλεγόμαστε με τους πελάτες μας (στα κοινωνικά μέσα)» ανέφερε.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη