Thumbnail
Σύμφωνα με τις εφημερίδες La Stampa και Repubblica

Μηχανολογική μελέτη, που είχε ανατεθεί από την ιταλική εταιρία διαχείρισης αυτοκινητοδρόμων Autostrade πέρυσι, είχε προειδοποιήσει για την κατάσταση των περιβεβλημένων με τσιμέντο καλωδίων που «κρατούσαν» τη γέφυρα η οποία κατέρρευσε αυτή την εβδομάδα στη Γένοβα, γράφουν σήμερα δύο ιταλικές εφημερίδες.

Η Autostrade per l'Italia, που ελέγχεται από τον κατασκευαστικό όμιλο Atlantia, διαχειρίζεται το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου A10 ο οποίος συνδέει τα γαλλικά σύνορα με την πόλη-λιμάνι, όπου η γέφυρα υποχώρησε την περασμένη Τρίτη, προκαλώντας τον θάνατο τουλάχιστον 38 ανθρώπων.

Η γέφυρα είχε εμφανίσει προβλήματα λίγο μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής της το 1967 και κάποιοι στύλοι είχαν ενισχυθεί στις αρχές της δεκαετίας του 1990, δήλωσαν ειδικοί.

Η Atlantia δεν σχολίασε άμεσα τις πληροφορίες των εφημερίδων La Stampa και Repubblica οι οποίες επικαλούνται μελέτη μηχανολόγων του Πολυτεχνικού Πανεπιστημίου του Μιλάνου τον Νοέμβριο του 2017.

Η Autostrade έχει πει πως παρακολουθούσε την κατάσταση της γέφυρας σε τριμηνιαία βάση, όπως προβλέπει ο νόμος, και ότι είχε πραγματοποιήσει επιπλέον ελέγχους προσλαμβάνοντας εξωτερικούς ειδικούς.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που δημοσιεύονται στις εφημερίδες αυτές, η πανεπιστημιακή μελέτη ανακάλυψε πως οι στύλοι του τμήματος της γέφυρας που κατέρρευσε αργότερα αντέδρασαν στους κραδασμούς «με έναν τρόπο που δεν συνάδει απολύτως με τις προσδοκίες και απαιτεί περαιτέρω έρευνα».

Η μελέτη ανέφερε πως αυτή η ανωμαλία στην αντίδραση των στύλων μπορεί να είχε σχέση με τη διάβρωση του μετάλλου σε ορισμένα καλώδια.

Μία από τις ιδιαιτερότητες της γέφυρας είναι πως τα καλώδιά της είχαν περίβλημα από μπετόν, γεγονός που καθιστούσε δύσκολη την εκτίμηση της κατάστασής της.

Οι εφημερίδες ανέφεραν πως η εταιρία ανακοίνωσε μια προσφορά 20 εκατομμυρίων ευρώ τον Μάιο φέτος καθώς σχεδίαζε να ενισχύσει τους στύλους που δεν είχαν ενισχυθεί από τη δεκαετία του 1990.

Διασώστες εξακολουθούν να ψάχνουν κάτω από τόνους μπετόν και σίδερα από τη γέφυρα που κατέρρευσε στη Γένοβα για τέταρτη μέρα σήμερα καθώς οι Ιταλοί ετοιμάζονται για τις κηδείες των 38 θυμάτων της καταστροφής.

Φωτιά που ξέσπασε στα ερείπια εμπόδισε εν μέρει την επιχείρηση, στέλνοντας στήλες λευκού καπνού στον ουρανό προτού σβήσει. Είναι πιθανόν η φωτιά να προκλήθηκε από μια σπίθα από εξοπλισμό κοπής μετάλλων και ξεκίνησε από μια αποθήκη κάτω από την κατεστραμμένη γέφυρα.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Αναδρομικά συντάξεων: Τρίμηνο πληρωμών για τρεις κατηγορίες
Ασφαλιστικό – συνταξιοδοτικό εκπαιδευτικών: Ενημερωτική εκδήλωση αύριο στη Θεσσαλονίκη
Ενημερωτική εκδήλωση αύριο, Δευτέρα 25 Νοεμβρίου, στις 19:00 το απόγευμα στην ΕΔΟΘ
Ασφαλιστικό – συνταξιοδοτικό εκπαιδευτικών: Ενημερωτική εκδήλωση αύριο στη Θεσσαλονίκη
moro - vrefos.jpg
Κρήτη: «Η κόρη μας γεννήθηκε λίγο μεγαλύτερη από ένα μπουκαλάκι νερού»
«Οι γιατροί είναι πραγματικοί ήρωες και δεν θα πάψω να το λέω» - Συγκλονιστικές ιστορίες από τη ΜΕΝ Νεογνών Βενιζελείου
Κρήτη: «Η κόρη μας γεννήθηκε λίγο μεγαλύτερη από ένα μπουκαλάκι νερού»