Η σύγχρονη τάση για τις μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες είναι η εγκατάλειψη των «παραδοσιακών», τυπικών διαφημιστικών σποτ και η έμφαση σε προβολή αξιών και κοινωνικών μηνυμάτων. Ένα πρώτο δείγμα ήταν η καμπάνια της Nike με τον Kaepernick και το μήνυμα κατά του ρατσισμού, ενώ στο προσκήνιο τις τελευταίες ημέρες είναι μια διαφήμιση της Gilette που επιχειρεί να θέσει σε αμφισβήτηση τα παραδοσιακά σύμβολα της αρρενωπότητας.
Το spot έχει τον τίτλο The Best Men Can Be ("οι καλύτεροι άνδρες μπορούν να υπάρξουν") και στα πλάνα απεικονίζονται σύντομες στιγμές από σεξουαλικές επιθέσεις, bullying, υποτίμηση των γυναικών και παραδείγματα ανισότητας στους εργασιακούς χώρους κ.α. Στο τέλος γίνεται σαφές πως η υπεύθυνη στάση των ανδρών κατά φαινομένων έμφυλης καταπίεσης είναι το καλύτερο παράδειγμα για τα μικρά παιδιά που θα γίνουν οι αυριανοί ενήλικες άνδρες.
Φυσικά, τα αρνητικά σχόλια είναι πολλά. Για την ακρίβεια, κρίνοντας αυστηρά με βάση την δράση στα social media τα περισσότερα σχόλια προέρχονται από άνδρες και είναι εξαιρετικά αρνητικά, καθώς εκτιμούν πως τα συγκεκριμένα πρότυπα τους «ευνουχίζουν». Είναι ενδεικτικό πως οι αρνητικές αντιδράσεις στο βίντεο του Youtube (dislikes) είναι σχεδόν διπλάσιες από τις θετικές (likes).
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/03
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση