γειλ
Ο καθηγητής υποστηρίζει ότι η ευθανασία θα μπορούσε να γίνει υποχρεωτικής το μέλλον

Χαμό έχουν προκαλέσει οι δηλώσεις καθηγητή του Πανεπιστημίου του Γέιλ, ο οποίος είπε ότι ο μόνος τρόπος αντιμετώπισης της ραγδαίας γήρανσης του πληθυσμού της Ιαπωνίας είναι η μαζική αυτοκτονία και το ξεκοίλιασμα.

Ο Γιουσούκε Ναρίτα, επίκουρος καθηγητής οικονομικών στο Γέιλ, υπερασπίστηκε τις απόψεις του και σύμφωνα με τους New York Times δήλωσε: «Αισθάνομαι ότι η μόνη λύση είναι αρκετά ξεκάθαρη. Στο τέλος, δεν είναι η μαζική αυτοκτονία και το μαζικό 'seppuku' των ηλικιωμένων;»

Το seppuku ήταν το ξεκοίλιασμα σε μία τελετή που επιβαλλόταν στους σαμουράι που είχαν φέρει ατίμωση στον εαυτό τους στην Ιαπωνία του 19ου αιώνα.

Ο Ναρίτα δήλωσε στους New York Times ότι «τον πήραν εκτός πλαισίου», αλλά είπε επίσης ότι η ευθανασία θα μπορούσε να γίνει υποχρεωτική στο μέλλον, τα σχόλιά του όμως προκάλεσαν αντιδράσεις.

Ισχυρίζεται ότι αυτό θα επιτρέψει στις νεότερες γενιές να βρουν το δρόμο τους στις επιχειρήσεις, την πολιτική και άλλες πτυχές της κοινωνίας που η παλαιότερη γενιά αρνείται να αφήσει.

Τα σχόλια του Γιασούκε όχι μόνο εξόργισαν τον κόσμο, αλλά του χάρισαν και κοινό, καθώς έχει πάνω από 569.000 ακόλουθους στο Twitter.

Ο Ναρίτα κλήθηκε να υπερασπιστεί τις απόψεις του νωρίτερα φέτος και το έκανε δείχνοντας σε μία τάξη με φοιτητές ένα απόσπασμα από την ταινία Midsommar του 2019, στην οποία μια αίρεση αναγκάζει ένα ηλικιωμένο μέλος να πηδήξει από έναν γκρεμό.

Τα σχόλιά του έλαβαν νέα δημοσιότητα όταν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα ανακάλυψαν τον Ιανουάριο, με έναν κοινωνιολόγο να τα διακηρύσσει ως «μίσος προς τους ευάλωτους».

Ο Ναρίτα δήλωσε στους Times ότι «ενδιαφερόταν κυρίως για το φαινόμενο στην Ιαπωνία, όπου οι ίδιοι μεγιστάνες συνεχίζουν να κυριαρχούν στον κόσμο της πολιτικής, των παραδοσιακών βιομηχανιών και των μέσων ενημέρωσης/ψυχαγωγίας/δημοσιογραφίας εδώ και πολλά χρόνια».

Ο ίδιος παραδέχεται ότι ο τρόπος με τον οποίο το είπε προοριζόταν ως μεταφορά για το πώς μια παλαιότερη γενιά πρέπει να αποσυρθεί σταδιακά και έκτοτε έχει μαλακώσει τη γλώσσα του.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΟΕ
ΔΟΕ: «Να ανακληθεί η ΕΔΕ για τις εκπαιδευτικούς του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πειραιά»
«Στηρίζουμε με όλα τα μέσα τις συναδέλφους που δίνουν τη μάχη για την υπεράσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών τους»
ΔΟΕ: «Να ανακληθεί η ΕΔΕ για τις εκπαιδευτικούς του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πειραιά»
molivia_0_0.jpg
Εκπαιδευτικοί: Ζητούν να αναλάβει η ΟΛΜΕ την οικονομική στήριξη νεοδιόριστων και διωκόμενων εκπαιδευτικών
Τα επόμενα βήματα για την έκδοση διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης των νεοδιόριστων του 2020, 2021 και 2022 μετά την απόφαση του Διοικητικού...
Εκπαιδευτικοί: Ζητούν να αναλάβει η ΟΛΜΕ την οικονομική στήριξη νεοδιόριστων και διωκόμενων εκπαιδευτικών
EKPAIDEYTIKOS
Εκπαιδευτικοί Θεσσαλονίκης: «Μεγάλη αδικία σε βάρος μαθητών και εκπαιδευτικών του Καλλιτεχνικού σχολείου»
«Με ποια κριτήρια ζητά, αλήθεια, το ΠΥΣΔΕ εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, αν όχι για την κάλυψη των αναγκών των σχολείων;»
Εκπαιδευτικοί Θεσσαλονίκης: «Μεγάλη αδικία σε βάρος μαθητών και εκπαιδευτικών του Καλλιτεχνικού σχολείου»
Καθηγητές μουσικής
Πανελλήνιες 2025: Επικαιροποιήθηκε το ρεπερτόριο του μαθήματος «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία»
Επικαιροποίηση ρεπερτορίου έργων του μαθήματος «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2025 και εφεξής (Η εγκύκλιος)
Πανελλήνιες 2025: Επικαιροποιήθηκε το ρεπερτόριο του μαθήματος «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία»