τζιν παντελόνια
Γιατί τα ανδρικά από τα γυναικεία ρούχα διαφέρουν στον τρόπο που κουμπώνουν;

Δεν είναι λίγες οι φορές που κανείς κοιτάζει τα αντρικά και τα γυναικεία ρούχα και αναρωτιέται γιατί η θέση των κουμπιών είναι διαφορετική.

Γιατί συμβαίνει αυτό και πότε ξεκίνησε η συγκεκριμένη συνήθεια;

Η ιστορία των κουμπιών στα ρούχα

Τα κουμπιά άρχιζαν να εμφανίζονται τον 13ο αιώνα και μάλιστα θεωρούνταν είδος πολυτελείας. Επειδή, λοιπόν, οι άντρες ήταν οι πρώτοι που άρχιζαν να τα φοράνε, τοποθετήθηκαν στην δεξιά πλευρά αφού οι περισσότεροι άνθρωποι είναι δεξιόχειρες και έχουν το αριστερό χέρι ως βοηθητικό.

Όταν, όμως, ήρθε η στιγμή να τοποθετηθούν τα κουμπιά στα γυναικεία ενδύματα οι κατασκευαστές σκέφτηκαν το εξής:

Οι αριστοκράτισσες που ήταν και αυτές που είχαν την πολυτέλεια να έχουν τα ρούχα τους κουμπιά δεν ντύνονταν ποτέ μόνες τους, αλλά είχαν υπηρέτριες που τις βοηθούσαν. Με αυτή την σκέψη, λοιπόν, τα κουμπιά στα γυναικεία ενδύματα τοποθετούνταν στην αριστερή πλευρά των ρούχων. Με αυτό τον τρόπο διευκολύνονταν οι προσωπικές βοηθοί των γυναικών υψηλής κοινωνίας να τις ντύσουν και να τις ξεντύσουν.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Προάγεται στην ΣΤ' Δημοτικού και στην αιωνιότητα»: Το σπαρακτικό αντίο στον 12χρονο από την Άρτα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολεία, μαθητής
Μοριοδότηση και υπηρεσία στα δυσπρόσιτα: Οδηγός για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Ποια σχολεία θεωρούνται δυσπρόσιτα και πώς μοριοδοτούνται – Όλες οι αλλαγές για το 2025
Μοριοδότηση και υπηρεσία στα δυσπρόσιτα: Οδηγός για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Δημόσια εκπαίδευση
Η πλαστή εικόνα της στατιστικής και ο μύθος της «υπερβαθμολόγησης» των μαθητών
Όταν μιλάμε για «υπερβαθμολόγηση», έμμεσα καλούμαστε οι εκπαιδευτικοί να γίνουμε πιο αυστηροί/ες στα λάθη, αδιαφορώντας για την παιδαγωγικά αναγκαία...
Η πλαστή εικόνα της στατιστικής και ο μύθος της «υπερβαθμολόγησης» των μαθητών
PAIDEIAS
ΦΕΚ αναμορφωμένων τελικών αξιολογικών πινάκων κλάδων ΠΕ02, ΠΕ04.01, ΠΕ06, ΠΕ86 - Όλα τα ονόματα
Δημοσίευση σε ΦΕΚ αναμορφωμένων τελικών αξιολογικών πινάκων κλάδων ΠΕ02, ΠΕ04.01, ΠΕ06, ΠΕ86 -Προκήρυξη 2ΓΕ/2023»
ΦΕΚ αναμορφωμένων τελικών αξιολογικών πινάκων κλάδων ΠΕ02, ΠΕ04.01, ΠΕ06, ΠΕ86 - Όλα τα ονόματα