ΜΑΘΗΤΕΣ

Οι εκπαιδευτικοί αβοήθητοι μπροστά στην υπεραριθμία και τις μαθησιακές δυσκολίες: «Μια τάξη γεμάτη πρόσωπα – κι ένας εκπαιδευτικός μόνος»
Οι εκπαιδευτικοί αβοήθητοι μπροστά στην υπεραριθμία και τις μαθησιακές δυσκολίες: «Μια τάξη γεμάτη πρόσωπα – κι ένας εκπαιδευτικός μόνος»
Χωρίς στήριξη από την Πολιτεία, με βουνό εξωδιδακτικών καθηκόντων και στοχοποίηση από τα ΜΜΕ, οι δάσκαλοι γίνονται «αποδιοπομπαίοι τράγοι» ενός...
Οι εκπαιδευτικοί αβοήθητοι μπροστά στην υπεραριθμία και τις μαθησιακές δυσκολίες: «Μια τάξη γεμάτη πρόσωπα – κι ένας εκπαιδευτικός μόνος»
Τι αλλάζει από Σεπτέμβριο σε Δημοτικό και Γυμνάσιο: Διδακτέα ύλη δύο ταχυτήτων!
Τι αλλάζει από Σεπτέμβριο σε Δημοτικό και Γυμνάσιο: Διδακτέα ύλη δύο ταχυτήτων!
Η εκπαίδευση δεν είναι λογιστική υπόθεση, να «βγάζεις» ή να «κόβεις» ύλη ανάλογα με τις περιστάσεις. Είναι υπόθεση ουσίας, καλλιέργειας, ισότητας....
Τι αλλάζει από Σεπτέμβριο σε Δημοτικό και Γυμνάσιο: Διδακτέα ύλη δύο ταχυτήτων!
Η ευθύνη μας απέναντι στα παιδιά
Η ευθύνη μας απέναντι στα παιδιά
"Όταν ένα παιδί χρειάζεται βοήθεια, πρέπει να ξέρει ότι ο νοσηλευτής του είναι εκεί – όχι σε άλλο κτίριο, ούτε σε άλλο τετράγωνο."
Η ευθύνη μας απέναντι στα παιδιά
Ανησυχία από την ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς–Ιθάκης για την υποβάθμιση στην ειδική εκπαίδευση: "Σχέδια περαιτέρω «σαλαμοποίησης» των μαθητών"
Ανησυχία από την ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς–Ιθάκης για την υποβάθμιση στην ειδική εκπαίδευση: "Σχέδια περαιτέρω «σαλαμοποίησης» των μαθητών"
Αντί για ουσιαστική στήριξη, προβλέπεται η μετατροπή των ειδικών εκπαιδευτικών σε περιπλανώμενους "συμβούλους" και περιορίζεται η εξατομικευμένη...
Ανησυχία από την ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς–Ιθάκης για την υποβάθμιση στην ειδική εκπαίδευση: "Σχέδια περαιτέρω «σαλαμοποίησης» των μαθητών"
foto_education_2.jpg
Φυσικοί Ειδικής Αγωγής: «Να εφαρμοστούν άμεσα τα νέα κριτήρια τοποθέτησης για τα τμήματα Ένταξης»
Αίτημα Φυσικών Ειδικής Αγωγής για άμεση εφαρμογή των νέων κριτηρίων τοποθέτησης στα Τμήματα Ένταξης
Φυσικοί Ειδικής Αγωγής: «Να εφαρμοστούν άμεσα τα νέα κριτήρια τοποθέτησης για τα τμήματα Ένταξης»
Μαθήτριες με την Ελληνική σημαία σε διαγωνισμό της Microsoft
Κορίτσια από «χρυσάφι»: Δύο 17χρονες Ελληνίδες θριάμβευσαν στον παγκόσμιο διαγωνισμό της Microsoft
Ελληνίδες μαθήτριες έγραψαν ιστορία στον διαγωνισμό της Microsoft, κατακτώντας τις δύο πρώτες θέσεις στον κόσμο
Κορίτσια από «χρυσάφι»: Δύο 17χρονες Ελληνίδες θριάμβευσαν στον παγκόσμιο διαγωνισμό της Microsoft
νοσοκομείο
Ολοκληρώθηκε μετά από 8,5 ώρες η μεταμόσχευση ήπατος στον 15χρονο Δημήτρη στο Τορίνο
Ελπιδοφόρα μηνύματα για τον 15χρονο Δημήτρη από το Μέτσοβο μετά τη μεταμόσχευση ήπατος στο Τορίνο
Ολοκληρώθηκε μετά από 8,5 ώρες η μεταμόσχευση ήπατος στον 15χρονο Δημήτρη στο Τορίνο
AGRINIO
Αισιοδοξία για την ελληνική περιφέρεια: Μαθητές από το Αγρίνιο κατέκτησαν διεθνή διάκριση στη ρομποτική και την Τεχνητή Νοημοσύνη
Μπορεί η επιτυχία του Αγρινίου να αποτελέσει αφετηρία για ένα εθνικό δίκτυο εκπαιδευτικών εργαστηρίων ρομποτικής; Σε μια εποχή όπου η Τεχνητή...
Αισιοδοξία για την ελληνική περιφέρεια: Μαθητές από το Αγρίνιο κατέκτησαν διεθνή διάκριση στη ρομποτική και την Τεχνητή Νοημοσύνη
kameres
Drones και κάμερες στα σχολεία αντί για πρόληψη: Έτσι αντιμετωπίζουν τη βία ανηλίκων;
Ένωση Συλλόγων Γονέων: «Όχι στην υποκριτική επιτήρηση με drone – Χρειαζόμαστε πρόληψη και ανοιχτούς χώρους για τη νεολαία»
Drones και κάμερες στα σχολεία αντί για πρόληψη: Έτσι αντιμετωπίζουν τη βία ανηλίκων;
foto_education_pencils_2.jpg
1ο Γυμνάσιο Παπάγου: Έκκληση γονέων για άμεση στελέχωση τμήματος στη Β’ Γυμνασίου
Ανησυχία γονέων για ελλείψεις προσωπικού στο 1ο Γυμνάσιο Παπάγου – Ζητούν έγκαιρη ενίσχυση με καθηγητές
1ο Γυμνάσιο Παπάγου: Έκκληση γονέων για άμεση στελέχωση τμήματος στη Β’ Γυμνασίου
zaxaraki sofia
Σοφία Ζαχαράκη: Διορίζουμε 10.000 εκπαιδευτικούς, παρεμβαίνουμε στα ωρολόγια προγράμματα και αλλάζουμε το περιεχόμενο, τον τρόπο και τα μέσα διδασκαλίας στα σχολεία
Κάθε κίνηση ενίσχυσης των σχολικών μονάδων, γίνεται με επίκεντρο και το δημογραφικό ζήτημα, με αποτέλεσμα να θέλουμε να δώσουμε ιδιαίτερη έμφαση σε...
Σοφία Ζαχαράκη: Διορίζουμε 10.000 εκπαιδευτικούς, παρεμβαίνουμε στα ωρολόγια προγράμματα και αλλάζουμε το περιεχόμενο, τον τρόπο και τα μέσα διδασκαλίας στα σχολεία