Thumbnail
Πανελλαδικές

Σε πολλές λύσεις μοριοδοτείται η λύση της εξίσωσης f(x)=f(1) στο (α,x2) καταλήγοντας χ=1 άτοπο χρησιμοποιώντας την έννοια της "1-1" ενώ πρέπει να δείξουμε ότι η τιμή f(1) δεν ανήκει στο διάστημα  (f(α),f(x2))

Δ.3

Είναι f’(1)<0 άρα x1<1<α .

Eπειδή η f γνησίως φθίνουσα στο (x1,x2)  άρα f(1)>f(α)>f(x2).

Αρα η εξίσωση f(x)=f(1) είναι αδύνατη στο (α,x2)

Δημήτριος Βαρβέρης

Μαθηματικός

Γ.Ε.Λ Ν.Πέραμος

Καβάλα

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σοφία Ζαχαράκη
Ομάδα ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών στα Βορίζια με εντολή Ζαχαράκη
Η υπουργός Παιδείας ενεργοποιεί δίκτυο ψυχοκοινωνικής στήριξης σε συνεργασία με το Μεσογειακό Πανεπιστήμιο Κρήτης και τις τοπικές αρχές, για την...
Ομάδα ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών στα Βορίζια με εντολή Ζαχαράκη
ΑΥΤΙΣΜΟΣ 1.jpg
Οι αθέατες όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων: Όταν το όνειρο έχει το χρώμα της πραγματικότητας
Είναι η διαφορά ανάμεσα σε ένα παιδί που μαθαίνει να «ονειρεύεται χωρίς όρια» και σε ένα άλλο που μαθαίνει να ονειρεύεται στο εμβαδόν της...
Οι αθέατες όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων: Όταν το όνειρο έχει το χρώμα της πραγματικότητας
καρτα
Σφοδρές αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τις τραπεζικές πρακτικές στις προπληρωμένες κάρτες ανεργίας
Αντιδράσεις για την προπληρωμένη κάρτα ανεργίας: Ο Σύλλογος Αθηνών ζητά κατάργηση και αύξηση επιδόματος
Σφοδρές αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τις τραπεζικές πρακτικές στις προπληρωμένες κάρτες ανεργίας