Πανελλαδικές: Οι υποψήφιοι των σωφρονιστικών καταστημάτων είναι ισότιμοι με τους υπόλοιπους;
Ανοιχτή επιστολή προς την υπουργό Παιδείας σχετικά με την εξ΄αποστάσεως διδασκαλία για τους υποψήφιους των πανελλαδικών εξετάσεων που είναι κρατούμενοι σε σωφρονιστικά καταστήματα της χώρας

Αξιότιμη κυρία υπουργέ,

Είναι αλήθεια πως ζούμε όλοι  κάτω από πρωτόγνωρες συνθήκες στην καθημερινότητα μας. Αυτές αφορούν πολλές αλλαγές για τις συνήθειες μας και κυρίως την σχολική μας πρακτική εφ΄όσον υποχρεωνόμαστε περιορισμένοι στον χώρο μας να προσπαθούμε να έχουμε επαφή με το σχολείο και τα μαθήματα μας. Ωστόσο ακόμα πιο δύσκολο είναι να έχουν αυτήν την επαφή άτομα που λόγω  των συνθηκών της ζωής τους βρίσκονται σε καταστήματα σωφρονισμού και προσπαθούν όχι μόνο να φοιτούν στο σχολείο αλλά και να επιλέγουν να πάρουν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις. Στην πραγματικότητα δίνουν οι ίδιοι στον εαυτό τους μια ευκαιρία να χαράξει ένα μέλλον που θα εμπεριέχει την εκπαίδευση και την γνώση. Αυτό θεωρώ πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό αλλά και δύσκολο γιατί ούτως ή άλλως οι συνθήκες του εγκλεισμού τους είναι ιδιαίτερα ακραίες κι πιεστικές και τους δυσκολεύουν να φτάσουν στο στόχο τους. Τα κελιά της παραμονής τους δεν τους βοηθούν να συγκεντρωθούν και να μελετήσουν  τα μαθήματα τους αφού στις περισσότερες φυλακές οι κρατούμενοι στοιβάζονται δυσανάλογα μέσα  σε αυτά. Άρα γίνεται αντιληπτό πως η αυτοσυγκέντρωση που χρειάζεται κάποιος για να δώσει πανελλαδικές είναι δύσκαμπτη κάτω από αυτές τις συνθήκες.

  Με τα σημερινά δεδομένα οι συγκεκριμένοι υποψήφιοι είναι σχεδόν αδύνατον να ολοκληρώσουν την μελέτη τους για αυτές τις εξετάσεις εφ΄όσον δεν έχουν επαφή με το διαδικτυακό μάθημα. Το σχολείο λόγω της κατάστασης δεν λειτουργεί και το υπουργείο δεν έχει δώσει άδεια  ακόμα ώστε να γίνεται τηλεδιάσκεψη  άρα  οι υποψήφιοι αυτοί δεν έχουν ισότιμη μεταχείριση με τους υπόλοιπους υποψηφίους της χώρας.

Αυτό είναι δημοκρατικό, δίκαιο και νόμιμο;

Θεωρώ ότι είναι υποχρέωση της πολιτείας να μην επιτρέψει σε υποψήφιους των πανελλαδικών εξετάσεων , να αισθάνονται μειονότητα μέσα σε αυτή την κρίση και να διευρύνει άμεσα και για αυτούς τους υποψήφιους την μέθοδο της εξ΄αποστάσεως εκπαίδευσης. Οι άνθρωποι αυτοί αισθάνονται περιθωριοποιημένοι από την πολιτεία με τον τρόπο που τους φέρεται. Παρ΄όλα αυτά επιμένουν να μάχονται για να μπορέσουν πραγματικά να ξεφύγουν από τη θέση που βρέθηκαν και να καταφέρουν αυτό που τους υπόσχονται οι ποινές και η νομοθεσία δηλαδή την επανένταξη τους στην κοινωνία. Όπως λοιπόν ενδιαφέρεται όλο το υπουργείο παιδείας με το δυναμικό του να πραγματοποιηθούν οι πανελλαδικές εξετάσεις με τρόπο δίκαιο και αδιάβλητο την εποχή του κορονοϊού για το σύνολο των υποψηφίων φοιτητών, ακριβώς με τον ίδιο τρόπο θα πρέπει να συμπεριλάβει στους σχεδιασμούς του και αυτήν την μερίδα υποψηφίων η οποία νομίζω αξίζει την προσοχή και την φροντίδα όλων μας.

Σας ευχαριστώ πολύ

Μια μαθήτρια Β΄λυκείου 3ο ΓΕ.Λ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Ειδήσεις, θέματα και λύσεις για Πανελλήνιες 2024 - Βάσεις εισαγωγής

Μηχανογραφικό: Διαφοροποιήσεις στις επιλογές των υποψηφίων και επιλογές που εκπλήσσουν

Βάσεις εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές

Φτιάξε σωστά το Μηχανογραφικό σου με την βοήθεια των πιο εξειδικευμένων συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού

Τι σημαίνει η φράση «οι καιροί ου μενετοί»;

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikoi
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αλήθεια τι σημαίνει αυτή η ξαφνική "γαλαντομία" του υπουργείου Παιδείας;
Οι διορισμοί αυτοί είναι το τίμημα που πρέπει να πληρωθεί για να ξεδιπλώσει το υπουργείο Παιδείας με λιγότερες δυσκολίες τη νέα του κίνηση που...
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αλήθεια τι σημαίνει αυτή η ξαφνική "γαλαντομία" του υπουργείου Παιδείας;