Πανελλαδικές: «Αξίζουμε και εμείς, οι υποψήφιοι με το παλαιό σύστημα»
Επιστολή υποψήφιας των πανελλαδικών εξετάσεων 2020 στο alfavita.gr

Μέσα στις δύσκολες αυτές καταστάσεις που ζούμε όλοι μας αυτή την περίοδο, η κυβέρνηση καλείται να αντιμετωπίσει αρκετά προβλήματα σε κάθε τομέα της κοινωνίας.

Το υπουργείο παιδείας λοιπόν, πριν λίγες ημέρες προχώρησε σε μείωση της ύλης των τελειόφοιτων του σχολικού έτους 2019-2020. Δηλαδή,μεγάλο μέρος ύλης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων, να αφορά πια μόνον τους υποψήφιους παλαιότερων ετών.Με αφορμή το θέμα αυτό, παραθέτω αυτή την επιστολή εκφράζοντας την δυσαρέσκεια μου για την απόφαση αυτή.

Όντας διαγωνιζόμενη για δεύτερη χρονιά εν συνεχεία, το άγχος και η αγωνία για την φετινή χρονιά δεν γίνεται να περιγραφούν με λέξεις. Ο κάθε υποψήφιος που βρίσκεται σε αυτή τη θέση μπορεί πλήρως να ταυτιστεί με το αίσθημα "ευθύνης" που έχει, λόγω του φόβου να μην "αποτύχει" για άλλη μία φορά.Συγχρόνως,έρχεται αντιμέτωπος με "εμπόδια" που καθιστούν πιο δύσκολο το έργο του, καθώς υπονομεύεται και αδικείται απο ορισμένες αποφάσεις του  υπουργείου παιδείας.

Μάλιστα οι αποφάσεις αυτές μειώνουν ακόμα πιο πολύ τις πιθανότητες εισαγωγής μας σε σχολή της αρεσκείας μας. Και ρωτώ λοιπόν εγώ. Γιατί να υποστηριχθούν μόνο οι μαθητές που δίνουν με το νέο σύστημα(με την άποψη πως εμείς έχουμε ήδη διδαχθεί την ύλη);

Εφόσον προσπαθούμε για άλλη μια φορά να εισαχθούμε σε σχολή που επιθυμούμε,σημαίνει πως δεν καταφέραμε την προηγούμενη χρονιά, γιατί γενικότερα υπήρξαν δυσκολίες που μας "κράτησαν" πίσω από την επιτυχία.Μπορεί να εγγυηθεί κάποιος πως ο κόπος μας αυτή τη φορά δεν θα πάει χαμένος; Πώς γίνεται εμείς με σχεδόν τη διπλάσια ύλη να διεκδικήσουμε θέση στις ίδιες σχολές, με τους μαθητές που θα συμμετάσχουν στις πανελλήνιες με το νέο σύστημα και μάλιστα με μικρότερο ποσοστό; Τί θα γίνει με το ποσοστό που δικαιούμαστε; Δεν θα ήταν δίκαιο και σωστό να διαγωνισθούμε κι εμείς με το ίδιο ποσοστό;Αυτά τα ερωτήματα είναι αρκετά,για να καταφέρω να διατυπώσω καλύτερα,ποιες είναι οι ανησυχίες αυτές που μας ταλανίζουν.

Με τα παραπάνω γραφόμενα, ελπίζω να "κινήσω" το ενδιαφέρον του μεγάλου ποσοστού που βρίσκεται στη θέση μου και ταυτόχρονα να καταφέρω να δείξω  τη σημαντικότητα της κατάστασής μας.Περιμένω  από την κα Υπουργό και τους υπόλοιπους αρμόδιους να υπάρξει ισότητα μεταξύ των υποψηφίων. Άλλωστε,είναι μία αξία που σημαντικό θα ήταν να αναδειχθεί.

Κλείνοντας,θα ήθελα να προσθέσω πως στηριζόμαστε στις αποφάσεις που θα παρθούν για την περίπτωσή μας.

Ταυτόχρονα,παρακαλώ έστω κι έναν αρμόδιο να δώσει απάντηση στα ερωτήματα που τέθηκαν.Χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας σε αυτή τη δύσκολη περίοδο που ζούμε όλοι μας.Προφανώς αξιοσημείωτο, πως προετοιμαζόμαστε κι εμείς "κάτω" από τις ίδιες συνθήκες με τους υπόλοιπους υποψήφιους.

Σε καμία περίπτωση αυτό το κείμενο,δεν έχει ως στόχο να θίξει το έργο των κυβερνώντων παρά μόνο να τονίσει τα προβλήματα που απασχολούν άτομα όπως εμένα.

Χαρίστε απλόχερα,την ελπίδα που είναι αναγκαία για εμάς!Με τη στήριξη όλων,θα φτάσουμε πιο ψηλά!

Με εκτίμηση,

υποψήφια πανελλαδικών 2020

Ο.Π.Θ.Σ. (παλαιο σύστημα)

Ειδήσεις, θέματα και λύσεις για Πανελλήνιες 2024 - Βάσεις εισαγωγής

Μηχανογραφικό: Διαφοροποιήσεις στις επιλογές των υποψηφίων και επιλογές που εκπλήσσουν

Βάσεις εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές

Φτιάξε σωστά το Μηχανογραφικό σου με την βοήθεια των πιο εξειδικευμένων συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού

Τι σημαίνει η φράση «οι καιροί ου μενετοί»;

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikoi
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αλήθεια τι σημαίνει αυτή η ξαφνική "γαλαντομία" του υπουργείου Παιδείας;
Οι διορισμοί αυτοί είναι το τίμημα που πρέπει να πληρωθεί για να ξεδιπλώσει το υπουργείο Παιδείας με λιγότερες δυσκολίες τη νέα του κίνηση που...
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αλήθεια τι σημαίνει αυτή η ξαφνική "γαλαντομία" του υπουργείου Παιδείας;