Εκτιμήσεις-Νέων Ελληνικών ΕΠΑΛ: Βατά τα θέματα χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία
Εκτιμήσεις για τις Πανελλαδικές 2020 από το Φροντιστήριο Ορόσημο

Να αναπτύξουν τις απόψεις τους για το νερό, το υδάτινο στοιχείο που είναι από το πολυτιμότερα αγαθά για την ανθρώπινη ύπαρξη, κλήθηκαν οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ που διαγωνίστηκαν σήμερα στο μάθημα των Νέων Ελληνικών.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού στις 22 Μαρτίου, οι υποψήφιοι κλήθηκαν να γράψουν μια ομιλία, την οποία να απευθύνουν στους συμμαθητές και στις συμμαθήτριές τους με θέμα τους τρόπους με τους οποίους οι νέοι μπορούν να προστατέψουν το υδάτινο στοιχείο. 

Το κείμενο που δόθηκε ήταν άρθρο διασκευασμένο άρθρο του Κοσμά Βίδου με τίτλο Παγκόσμια Ημέρα για το Νερό, ΒΗΜΑgazino (22 Μαρτίου 2020). 

Στο Λογοτεχνικό Κείμενο δόθηκε απόσπασμα που προέρχεται από την 13η ιστορία του μυθιστορήματος του Ίταλο Καλβίνο Μαρκοβάλντο ή Οι εποχές στην πόλη. «Ο ήρωας εργάζεται ως αχθοφόρος σε μια εταιρεία για να ζήσει την πολυμελή οικογένειά του. Στη δουλειά του και στο καφενείο ακούει διαρκώς ιστορίες που αποκαλύπτουν στοιχεία σχετικά με την κερδοσκοπία στα τρόφιμα και αποφασίζει να δράσει ...»

Οι εκτιμήσεις των θεμάτων από το Φροντιστήριο Ορόσημο:

Σύνοψη κειμένου: Βατή.

Ερωτήσεις θεωρίας: Βατές.

Ασκήσεις λογοτεχνικού κειμένου: Δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυσκολία

Έκθεση: Βατή, αλλά πρέπει να δοθεί προσοχή στο ότι ο μαθητής αρμόζει να έχει υπόψη ότι αναφέρεται στο υδάτινο στοιχείο

Δείτε επίσης: 

Προστασία του Νερού και Φυσικό Περιβάλλον τα θέματα των πανελλαδικών στα ΕΠΑΛ

 

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»