μηχανογραφικό πανελλαδικές 2020
    Τον τελευταίο καιρό , πλείστα δημοσιεύματα πραγματεύονται την μεγάλη αδικία που υφίστανται οι μαθητές του 3ου επιστημονικού πεδίου που διαγωνίστηκαν με το ΠΑΛΑΙΌ σύστημα στις φετινές πανελλήνιες εξετάσεις.

Η αδικία αυτή έχει δημιουργηθεί από το λανθασμένο ποσοστό ( 9.51%)  που έχει δοθεί από το υπουργείο παιδείας για την εισαγωγή των υποψηφίων με το παλαιό σύστημα στις σχολές της αρεσκείας τους. 

      Ωστόσο, το ποσοστό αυτό (9.51%) , αφορά και τα 4 επιστημονικά πεδία με αποτέλεσμα να προκαλούνται αδικίες τόσο για τους μαθητές που διαγωνίστηκαν με το ΠΑΛΑΙΌ όσο και για τους μαθητές που διαγωνίστηκαν με το ΝΈΟ σύστημα . Αυτό συμβαίνει ,καθώς, ανά επιστημονικό πεδίο δεν  αλλάζει μόνο ο αριθμός των υποψηφίων που διαγωνίστηκαν με το ΠΑΛΑΙΌ σύστημα αλλά και ο συνολικός αριθμός των υποψηφίων (ΠΑΛΑΙΌ ΚΑΙ ΝΈΟ ), με αποτέλεσμα να προκύπτει διαφορετικό ποσοστό ανά επιστημονικό πεδίο.Έτσι, είναι λογικό να πραγματοποιείται λανθασμένος διαχωρισμός  των θέσεων ,καθώς σε ορισμένα πεδία προσφέρονται στους υποψηφίους με το ΠΑΛΑΙΌ σύστημα λιγότερες θέσεις από ότι τους αναλογούν και ως εκ τούτου ευνοούνται οι μαθητές του ΝΈΟΥ συστήματος ,ενώ σε άλλα πεδία προσφέρονται στους υποψηφίους με το ΠΑΛΑΙΌ σύστημα περισσότερες θέσεις από ότι τους αναλογούν με αποτέλεσμα να αδικούνται οι μαθητές του ΝΈΟΥ συστήματος.Για παράδειγμα,στο 3ο επιστημονικό πεδίο ,στους υποψηφίους που διαγωνίζονται με το ΠΑΛΑΙΌ σύστημα προσφέρονται λιγότερες θέσεις από ότι θα τους αναλογούσαν, ενώ σε αυτούς με το ΝΈΟ σύστημα περισσότερες θέσεις.Όσον αφορά το 1ο και το 2ο επιστημονικό πεδίο,ενδεχομένως, ο λανθασμένος διαχωρισμός των θέσεων να μην επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό τόσο τους υποψηφίους του ΠΑΛΑΙΟΎ όσο και αυτούς του ΝΈΟΥ συστήματος.Ωστόσο,δεν είναι σημαντικό στα υψηλόβαθμα τμήματα των αντίστοιχων πεδίων να εισαχθούν δίκαια  οι μαθητές με τις υψηλότερες επιδόσεις και όχι αυτοί που προκύπτουν από τις λανθασμένες ποσοστώσεις ; Τέλος,όσον αφορά το 4ο επιστημονικό πεδίο,στους μαθητές που διαγωνίστηκαν με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα προσφέρονται  πολύ περισσότερες θέσεις από ότι θα τους αναλογούσαν και ως εκ τούτου οι μαθητές του ΝΈΟΥ συστήματος υφίστανται μεγάλη αδικία.

      Επομένως, η λανθασμένη ποσόστωση των υποψηφίων που διαγωνίστηκαν με το ΠΑΛΑΙΌ σύστημα αποτελεί πρόβλημα όλων των μαθητών ,καθώς από αυτή εξαρτάται άμεσα ο αριθμός των θέσεων που θα προσφερθούν  σε όλους . Γι' αυτό , απαιτείται η άμεση κινητοποίηση όλων μας ,ώστε να επανεξεταστεί το μείζον αυτό ζήτημα από τους ιθύνοντες  και να αποδοθεί έστω και καθυστερημένα δικαιοσύνη !

       Γ.Τ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαθητρια
Κρήτη: Χειροπέδες σε 14χρονο που κατηγορείται πως ανέβασε στα social media βίντεο ερωτικού περιεχομένου με 12χρονη
Εις βάρος του 14χρονου έχει σχηματιστεί δικογραφία και κατηγορείται για εκδικητική πορνογραφία με την υπόθεση να έχει διαβιβαστεί και στον Εισαγγελέα...
Κρήτη: Χειροπέδες σε 14χρονο που κατηγορείται πως ανέβασε στα social media βίντεο ερωτικού περιεχομένου με 12χρονη
Νοσοκομείο στην Αμαλιάδα
Συναγερμός από τον ΕΟΔΥ για την γαστρεντερίτιδα: Πέντε περιοχές στο μικροσκόπιο
Εστίες του συγκεκριμένου ιού που προκαλεί γαστρεντερίτιδα καταγράφηκαν και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας και συγκεκριμένα: Λαμία, Μαγνησία, Γαύδος,...
Συναγερμός από τον ΕΟΔΥ για την γαστρεντερίτιδα: Πέντε περιοχές στο μικροσκόπιο
ipourgeio_paideias
ΥΠΑΙΘ: Η απόφαση για τις Επιτροπές Παραλαβής έργων ΕΣΠΑ 791 σχολείων
Επικαιροποίηση της με αρ. πρωτ. 300/25-01-2024 απόφασης για την σύσταση-συγκρότηση Επιτροπών Παραλαβής σε επίπεδο Σχολικής Μονάδας (Ε.Π.Σ.Μ.) των 13...
ΥΠΑΙΘ: Η απόφαση για τις Επιτροπές Παραλαβής έργων ΕΣΠΑ 791 σχολείων
makri new
Ζ. Μακρή: Στοιχεία μόνιμων διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής και συνολικά
Τι ισχύει για την Παράλληλη Στήριξη, Τμήματα Ένταξης και ΚΕΔΑΣΥ
Ζ. Μακρή: Στοιχεία μόνιμων διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής και συνολικά