τράπεζα θεμάτων 2021
Εκπαιδευτικοί στην Κέρκυρα υπογράφουν για τη μείωση της ύλης και την κατάργηση της τράπεζας θεμάτων

Μείωση και αναδιάρθρωση της ύλης των πανελλαδικών εξετάσεων, αλλά και την μη εφαρμογή της Τράπεζας θεμάτων ζητούν εκπαιδευτικοί στην Κέρκυρα, συλλέγοντας υπογραφές και τονίζοντας πως πρέπει «να ακουστεί η φωνή και η αγωνία των μαθητών μας».

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας κατηγορεί το υπουργείο Παιδείας πως έχει δημιουργήσει ένα αγχωτικό περιβάλλον για εκπαιδευτικούς και μαθητές, κάνοντας το «κυνηγητό της ύλης κυρίαρχο ζητούμενο».

«Οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τύπων Λυκείου που εξετάζονται φέτος, έχουν διανύσει 2 χρόνια τηλεκπαίδευσης, 2 χρόνια μακριά από τα σχολεία  και η πλειοψηφία τους θα δώσει πρώτη φορά εξετάσεις (προαγωγικές , απολυτήριες). Αυτοί οι μαθητές καλούνται να μάθουν, να επεξεργαστούν και να αφομοιώσουν, ώστε να εξεταστούν,  έναν αυξημένο όγκο ύλης, όπως τον έχει καθορίσει το Υπουργείο», υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση.

Οι εκπαιδευτικοί συμπληρώνουν πως υπάρχουν τεράστια μαθησιακά και γνωστικά κενά και έλλειψη εκπαιδευτικών που δεν έχει ακόμη καλυφθεί, τα οποία δυσχερένουν ακόμη περισσότερο τον «αγώνα» των υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων.

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας, καλεί τους εκπαιδευτικούς σε συλλογή υπογραφών και με κάθε τρόπο να στείλουν τις υπογραφές τους στην ΕΛΜΕ, ώστε να στηρίξουν αποφασιστικά το αίτημα της.

Αναλυτικά:

Με μεγάλη συμμετοχή συνεχίζεται η συλλογή υπογραφών για τη μείωση της ύλης και την κατάργηση της τράπεζας θεμάτων. Συνεχίζουμε ακόμα πιο αποφασιστικά!
Στέλνουμε με κάθε τρόπο τις υπογραφές στην ΕΛΜΕ!

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας καλεί τους συναδέλφους σε Συλλογή Υπογραφών για τη μείωση της εξεταστέας ύλης των πανελλαδικών εξετάσεων και τη μη εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων                    
«Να ακουστεί η φωνή και η αγωνία των μαθητών μας»

Οι μαθητές μας, μετά από 1,5 χρόνο εγκλεισμού και υποκατάστασης της εκπαιδευτικής διαδικασίας από την τηλεκπαίδευση, με αποτελέσματα επιβαρυντικά για την ψυχοσυναισθηματική τους κατάσταση, αλλά και φοβερά μαθησιακά και γνωστικά κενά, επέστρεψαν τη φετινή σχολική χρονιά στα σχολεία και στην εκπαιδευτική πραγματικότητα, έχοντας να αντιμετωπίσουν μια καθόλου «κανονική» χρονιά, με επιπλέον ύλη, ελλείψεις εκπαιδευτικών και δεκάδες κενά, – τα οποία δεν έχουν καλυφθεί ακόμα -με πολυήμερες απουσίες εκπαιδευτικών και μαθητών λόγω covid, με εκπαιδευτικούς που προσλήφθηκαν, πολύ μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς.   

Ειδικότερα οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τύπων Λυκείου που εξετάζονται φέτος, έχουν διανύσει 2 χρόνια τηλεκπαίδευσης, 2 χρόνια μακριά από τα σχολεία  και η πλειοψηφία τους θα δώσει πρώτη φορά εξετάσεις (προαγωγικές , απολυτήριες). Αυτοί οι μαθητές καλούνται να μάθουν, να επεξεργαστούν και να αφομοιώσουν, ώστε να εξεταστούν,  έναν αυξημένο όγκο ύλης, όπως τον έχει καθορίσει το Υπουργείο.

Το υπουργείο Παιδείας, σαν να μην έχει συμβεί τίποτα, σαν όλα να λειτουργούν κανονικά τα 2 τελευταία χρόνια, αύξησε την ύλη σε κάθε κατεύθυνση, σε υπερβολικό επίπεδο  και επιμένει στην εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων, για την Α΄ και Β΄ τάξη Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ. Ειδικά για τη Β’ Λυκείου των ΕΠΑΛ, τα πρώτα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων, προστέθηκαν μόλις πριν λίγες μέρες, 1,5 μήνα δηλαδή, πριν κλείσουν τα σχολεία. Εμείς, οι καθηγητές και οι καθηγήτριες δίνουμε καθημερινά μάχη για να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε την ύλη, έως το τέλος της σχολικής χρονιάς. Η διαδικασία είναι αγχωτική για όλους τους εμπλεκόμενους, κυρίως όμως για τους μαθητές μας και τις οικογένειές τους, οξύνοντας την ανασφάλεια και την πίεση που νιώθουν.  

Η απόφαση του Υπουργείου  και της κυβέρνησης να αντιμετωπίζει την κατάσταση ως κανονική ενώ δεν είναι, η εμμονή του να εφαρμόσει το πρόγραμμά του, χωρίς να υπολογίζει τους μαθητές και την αγωνία τους, αδιαφορώντας για τις δυσκολίες των παιδιών εξαιτίας και της φετινής κατάστασης με τον covid στα σχολεία, έχει δημιουργήσει στους μαθητές και τις οικογένειές τους, όπως επίσης και στους εκπαιδευτικούς ένα αγχωτικό περιβάλλον, με το κυνηγητό της ύλης να μετατρέπεται σε κυρίαρχο ζητούμενο.   

Με το κείμενο αυτό που φέρει τις υπογραφές μας, ως εκπαιδευτικοί,  ζητάμε τη μείωση – αναδιάρθρωση  της ύλης των πανελλαδικών εξετάσεων και της ύλης των άλλων τάξεων και τη μη εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες