Πανελλαδικές 2022: Ποια μαθήματα αναμένεται να δυσκολέψουν τους υποψήφιους
Τα μαθήματα που δυσκολεύουν τους υποψήφιους και οι μεγάλοι χαμένοι από τη μείωση των θέσεων εισακτέων

Το ντεπούτο τους κάνουν σήμερα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις περίπου 80.000 μαθητές και απόφοιτοι του Γενικού Λυκείου που θα εξεταστούν στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας.

Σε όλες τις Πανελλαδικές Εξετάσεις κάποια μαθήματα δυσκολεύουν περισσότερο και κάποια λιγότερο τους υποψήφιους. Υπάρχουν και ορισμένα στα οποία μόνιμα οι υποψήφιοι γράφουν κάτω από τη βάση σε μεγάλα ποσοστά.

Μαθηματικά και Ιστορία, ήταν τα δύο μαθήματα που οδήγησαν στις τελευταίες Πανελλαδικές Εξετάσεις (2021) τους περισσότερους από τους μισούς υποψήφιους σε βαθμολογίες κάτω από τη βάση.

Συγκεκριμένα, στα Μαθηματικά  κάτω από τη βάση έγραψε ποσοστό 57,31% των υποψηφίων ( συνολικά 22.266 υποψήφιοι).

Αντίστοιχα στην Ιστορία,  κάτω από τη βάση έγραψε το 51,18% (11.407 υποψήφιοι).

Αντίστοιχης δυσκολίας γεγονός που οδήγησε αρκετούς μαθητές να γράψουν κάτω από τη βάση ήταν και τα θέματα σε Φυσική και Αρχαία και συγκεκριμένα, 45,59% έγραψε κάτω από τη βάση στη Φυσική και 45,26% στα Αρχαία Ελληνικά.

Αντίθετα στο μάθημα της Έκθεσης μόνο το 20,37%των υποψηφίων έγραψε κάτω από τη βάση

Αναλυτικά

Όσον αφορά την Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών, στα Αρχαία Ελληνικά το 45,26%% των υποψηφίων έγραψε από 0 έως 10. Βαθμολογία από 18 έως 20 συγκέντρωσε το 3,83% των υποψηφίων . Στην Ιστορία, επίσης το ποσοστό κάτω από τη βάση ήταν υψηλό, με 51,19% ενώ 18 με 20 έγραψε το 13,65%. Στο μάθημα της Κοινωνιολογίας συγκεντρώθηκε το μεγαλύτερο ποσοστό υψηλότερων βαθμολογιών, αφού το 22,15% των υποψηφίων αρίστευσε (19-20).

Στην Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών, στη Φυσική το ποσοστό που έγραψε κάτω από τη βάση ήταν 44%, χωρίς ωστόσο να λείπουν ψηλές βαθμολογίες, καθώς το 16,98% των υποψηφίων έγραψε πάνω από 18. Η εικόνα είναι καλύτερη στο μάθημα των Μαθηματικών, με το ποσοστό βαθμολογιών κάτω από τη βάση να διαμορφώνεται στο 31,8% και των βαθμολογιών 18-20 στο 19,01%.

Για τους υποψήφιους της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας, η εικόνα για το μάθημα της Φυσικής δεν διαφέρει από τη γενική τάση, με το 47,43%  των υποψηφίων να έχει γράψει κάτω από 10 και το 18,39% να έχει λάβει βαθμολογία 18-20. Στη Χημεία, στο 38,66%  διαμορφώθηκε το ποσοστό των βαθμολογιών κάτω από τη βάση, ενώ οι άριστοι αυξήθηκαν σε σχέση με πέρσι, αφού το 15,38%  των υποψηφίων έλαβε βαθμολογία από 18 έως 20. Στη Βιολογία, το ποσοστό βαθμολογιών κάτω από τη βάση ήταν μεγαλύτερο ήτοι 31,56% , υπήρξε διασπορά στις βαθμολογίες άνω του 10, ενώ από 18 έως και 20, έλαβε το 17,78%.

Τέλος, σχετικά με τους υποψήφιους της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, στα Μαθηματικά το 72,76% έγραψε κάτω από τη βάση. Τα γραπτά που βαθμολογήθηκαν με βαθμό άνω του 18, ήταν πολύ λίγα, ήτοι 2,66%. Στο μάθημα της Πληροφορικής, κάτω του 10 έγραψε το 41,69%  των υποψηφίων. Δεν έλειψαν ωστόσο και οι καλές βαθμολογίες, με το 21,70%% των υποψηφίων να παίρνει βαθμό από 18 έως 20. Στο μάθημα της Οικονομίας, κάτω από τη βάση έγραψε το 34,31% των υποψηφίων και 18-20 το 27,12%.

Πόσοι μπαίνουν στα Πανεπιστήμια φέτος;

Λιγότεροι κατά 9.021, θα είναι οι εισακτέοι στα ΑΕΙ της χώρας

Πέρυσι ο αριθμός των εισακτέων ήταν 60.070 και πλέον ανεβαίνει στις 68.394.

Συγκεκριμένα στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, στην ΑΣΠΑΙΤΕ και στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 οι εισακτέοι ανέρχονται σε 68.394 (στους οποίους περιλαμβάνονται όσοι και όσες πέρασαν στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές και στις Ακαδημίες της Πυροσβεστικής, του Εμπορικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος).

Ποια Τμήματα αποψιλώνονται από θέσεις εισακτέων-Οι μεγάλοι χαμένοι

Μεγάλος χαμένος φέτος είναι οι Γεωπονικές Σχολές των κεντρικών αλλά και των περιφερειακών ιδρυμάτων οι οποίες χάνουν από 50 έως και 150 θέσεις.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα η σχολή Γεωπονίας στο Διεθνές Πανεπιστήμιο (Θεσσαλονίκη) και η σχολή Γεωπονίας του Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου (Καλαμάτα) χάνουν από 100 εισακτέους η κάθε μία, ενώ η Σχολή Γεωπονίας  του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (Βόλο) χάνει 75 εισακτέους.

Επιπλέον, από τις εννέα σχολές του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στις πέντε παρατηρείται μείωση του αριθμού των θέσεων που ξεκινούν από τις 50 και φτάνουν έως τις 150 θέσεις, κυρίως σε τμήματα με έδρα πόλεις της περιφέρειας, όπως η Σχολή Διοίκησης Γεωργικών Επιχειρήσεων και Συστημάτων Εφοδιασμού (Θήβα) που χάνει φέτος 150 θέσεις.

Τα τμήματα Μαθηματικών και Φυσικής καταγράφουν στο σύνολό τους απώλειες. Ενδεικτικά, το τμήμα Μαθηματικών της Σάμου χάνει φέτος 159 θέσεις, το τμήμα Μαθηματικών της Καστοριάς 50 θέσεις, καθώς και τα τμήματα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Ηρακλείου χάνουν από 114 και 126 θέσεις αντίστοιχα.

Τη μεγαλύτερη, πάντως, μείωση εισακτέων καταγράφουν οι εξής σχολές: 

1. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: -180 θέσεις 

2. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: -170 θέσεις

3. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ: -160 θέσεις

4. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ: -159 θέσεις

5. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: -150 θέσεις 

6. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ: -150 θέσεις 

7. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ – ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ: -150 θέσεις 

8. ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ -ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: -130 θέσεις

Στους μεγάλους χαμένους συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων, το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (100 θέσεις), το τμήμα Περιφερειακής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου (120 θέσεις), το Τμήμα Στατιστικής και Αναλογιστικών Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αιγαίου (100 θέσεις), το Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου (120 θέσεις) και το Τμήμα Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών (112 θέσεις). 

Ακολουθεί ο πίνακας με τα Τμήματα που καταγράφουν με μεγαλύτερη απώλεια θέσεων εισακτέων: 

ΣΧΟΛΕΣ

ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ 2022

ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ 2021

ΔΙΑΦΟΡΑ

ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΑΠΘ

150

212

-62 θέσεις

ΘΕΟΛΟΓΙΑ – ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΠΘ

50

103

-80 θέσεις

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ - ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ

90

146

-56 θέσεις

ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ

120

190

-70 θέσεις

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ – ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ

120

270

-150 θέσεις

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ – ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ

80

134

-54 θέσεις

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ – ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ

100

220

-120 θέσεις

ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ

200

350

-150 θέσεις

ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ - ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ

180

235

-55 θέσεις

ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ – ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

200

300

-100 θέσεις

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

150

335

-185 θέσεις

ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ – ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

250

350

-100 θέσεις

ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

140

220

-80 θέσεις

ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

60

128

-68 θέσεις

ΦΥΣΙΚΗΣ – ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

100

220

-120 θέσεις

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΑΣ - ΕΚΠΑ

200

265

-65 θέσεις

ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ -ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

120

205

-85 θέσεις

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

200

300

-100 θέσεις

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

130

230

-100 θέσεις

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ

160

280

-120 θέσεις

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ

150

309

-159 θέσεις

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ – ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ

200

300

-100 θέσεις

ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ – ΠΑΔΑ

120

215

-95 θέσεις

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΠΑΔΑ

350

403

-53 θέσεις

ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - ΠΑΔΑ

160

228

-68 θέσεις

ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

200

350

-150 θέσεις

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ -ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

220

400

-180 θέσεις

ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ -ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

300

470

-170 θέσεις

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ -ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

100

150

-50 θέσεις

ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ -ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

100

200

-100 θέσεις

ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ -ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

320

450

-130 θέσεις

ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΙΧΘΥΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

120

195

-75 θέσεις

ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ-ΑΓΡΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

100

170

-70 θέσεις

ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

80

160

-80 θέσεις

ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

150

215

-65 θέσεις

ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

220

307

-87 θέσεις

ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

200

265

-65 θέσεις

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΛΙΚΩΝ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

60

131

-71 θέσεις

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

50

164

-114 θέσεις

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

50

176

-126 θέσεις

ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

130

208

-78 θέσεις

ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ-

130

176

-46 θέσεις

ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

80

192

-112 θέσεις

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

220

290

-70 θέσεις

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

120

180

-60 θέσεις

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

70

146

-76 θέσεις

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

90

250

-160 θέσεις

ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΑΛΙΕΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

100

190

-90 θέσεις

ΙΣΤΟΡΙΑΣ – ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

120

200

-80 θέσεις

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

247

333

-86 θέσεις

ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

130

230

-100 θέσεις

ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

110

159

-49 θέσεις

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

200

366

-166 θέσεις

ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

150

201

-51 θέσεις

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

viasmos
Mαθήτρια γυμνασίου κατήγγειλε απόπειρα βιασμού μέσα στο σχολείο!
Η μαθήτρια ανέφερε ότι ο 14χρονος, κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του σχολείου, προέβη σε πράξεις που συνιστούν προσβολή της γενετήσιας...
Mαθήτρια γυμνασίου κατήγγειλε απόπειρα βιασμού μέσα στο σχολείο!
Εκπαιδευτικό συλλαλητήριο
Πανεργατική απεργία στις 20/11: «Σημείο στήριξης για τις διεκδικήσεις του λαού»
«Η κοινωνική οργή Βγαίνει στους δρόμους» - Στην απεργία στις 20/11 καλούν οι «Παρεμβάσεις-Κινήσεις-Συσπειρώσεις στο Δημόσιο»
Πανεργατική απεργία στις 20/11: «Σημείο στήριξης για τις διεκδικήσεις του λαού»
siasos
Το ΕΚΠΑ συζητά για το Στρατηγικό Σχέδιό του – Ημερίδα της Μονάδας Στρατηγικού Σχεδιασμού
Μια πολύ ενδιαφέρουσα ημερίδα της Μονάδας Στρατηγικού Σχεδιασμού του ΕΚΠΑ για το Στρατηγικό Σχέδιο του ΕΚΠΑ
Το ΕΚΠΑ συζητά για το Στρατηγικό Σχέδιό του – Ημερίδα της Μονάδας Στρατηγικού Σχεδιασμού
pan_krhths_3.jpg
Πανεπιστήμιο: Ταξίδεψε στο Πεκίνο για το Α΄ Παγκόσμιο Συνέδριο Κλασικών Σπουδών
Το Πανεπιστήμιο Κρήτης συμμετείχε στο Α΄ Παγκόσμιο Συνέδριο Κλασικών Σπουδών στο Πεκίνο
Πανεπιστήμιο: Ταξίδεψε στο Πεκίνο για το Α΄ Παγκόσμιο Συνέδριο Κλασικών Σπουδών