KAILI
Ίσως ο παραπάνω χαρακτηρισμός συνδέεται με όσα καταγγέλλουν εναντίον της ευρωβουλευτές από διάφορες χώρες.

Σε πτυχές του σκανδάλου Qatar Gate αναφέρεται η ιταλική εφημερίδα «La Repubblica» σε  δημοσίευμά της με τίτλο: «Ντόχα, κρατική διαφθορά. Έτσι ο Panzeri στρατολόγησε τους πράκτορες του στη Βουλή».

Το ρεπορτάζ της εφημερίδας επικεντρώνεται κυρίως στους Ιταλούς πολιτικούς που εμπλέκονται στην υπόθεση, αναφέρει όμως την Εύα Καϊλή την οποία χαρακτηρίζει «πασπαρτού».

Ίσως ο παραπάνω χαρακτηρισμός συνδέεται με όσα καταγγέλλουν εναντίον της ευρωβουλευτές από διάφορες χώρες.
Ο κύπριος ευρωβουλευτής Λουκάς Φουρλάς (ΔΗΣΥ), όπως μεταδίδει το sigmalive.com, ανέφερε ότι είχε προσεγγιστεί από την κ. Καϊλή ώστε να περάσει κάποιες τροπολογίες για την έκθεση που αφορούσε το Κατάρ και η οποία ήταν καταδικαστική.

«Αυτό συμβαίνει μεταξύ συναδέλφων. Όταν είδα τις τροπολογίες και αφορούσαν το Κατάρ, μπήκαν ψύλλοι στ’ αυτά μου και πήρα τηλέφωνο τον γενικό διευθυντή του Υπουργείου Εξωτερικών, τον κ. Κορνηλίου, και του είπε ότι σαν Κύπρος δεν πρέπει να ασχοληθούμε».

Όπως συμπλήρωσε, δεν προχώρησε σε καμία κίνηση. «Η τροπολογία θα έλεγε ότι το Κατάρ δεν ήταν τόσο αυστηρό στα θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και πάταξης της ομοφυλοφιλίας. Αφορούσε θέματα που θα νέρωναν το αυστηρό ύφος της έκθεσης».

Τόνισε, επίσης, ότι υπάρχει «παγωμάρα» στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. «Όλοι είχαμε σχολιάσει την ομιλία της κ. Καϊλή στο Ευρωκοινοβούλιο, όπου έλεγε τα καλύτερα για το Κατάρ. Μου είχε κάνει εντύπωση -και είχα απευθυνθεί στην ίδια- η αναφορά ότι το Κατάρ έχει ρόλο διαμεσολαβητή με την Τουρκία». Όπως εξήγησε, το Κατάρ είναι ο κύριος χρηματοδότης της Τουρκίας. «Δεν γίνεται να ξεπλένουμε το Κατάρ».

Ακόμη, ο κ. Φουρλάς ανέφερε ότι ο θεσμός του λόμπινγκ στο Ευρωκοινοβούλιο είναι θεσμοθετημένος. «Εναπόκειται σε κάθε ευρωβουλευτή το ποιους θα δει, τι θα ακούσει και πώς θα πράξει «Οι λομπίστες προσπαθούν να κάνουν τη δουλειά τους και να περάσουν τα δικά τους συμφέροντα. Αν κάποιοι ευρωβουλευτές ενδίδουν στα χρήματα και στα ταξίδια, ας πληρώσουν το μάρμαρο». 

Αντίστοιχα, ο γερμανός ευρωβουλευτής των Πρασίνων Ερίκ Μαρκουάρντ, υπεύθυνος για το ζήτημα άρσης της βίζας για το Κατάρ και άλλες χώρες, είπε στο Politico ότι η Εύα Καϊλή τον πλησίασε πολλές φορές για το θέμα. «Την ενδιέφερε περισσότερο το Κατάρ παρά, για παράδειγμα, άλλες χώρες, όπως το Κουβέιτ» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Είπε, επίσης, ότι κι ο ίδιος δέχτηκε τους τελευταίους μήνες εκτεταμένες πιέσεις από λομπίστες του Κατάρ και του προτάθηκε να ταξιδέψει στο εμιράτο για το Μουντιάλ, αλλά αρνήθηκε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 31/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τεμμ
Φοιτητές Φιλοσοφικής Αθηνών ΕΚΠΑ: Εκδήλωση-συζήτηση για το έγκλημα στα Τέμπη
«Δεν ξεχνάμε, θα φτάσουμε ως το τέρμα! Ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας!»: Εκδήλωση-συζήτηση την Πέμπτη 3 Απριλίου, στις 16:00 στην κεντρική είσοδο της...
Φοιτητές Φιλοσοφικής Αθηνών ΕΚΠΑ: Εκδήλωση-συζήτηση για το έγκλημα στα Τέμπη
ΔΙΕΚ
ΟΙΕΛΕ: «Σκληρή η εργασιακή πραγματικότητα των εκπαιδευτικών στα φροντιστήρια»
ΟΙΕΛΕ για έρευνα ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ: Μεγάλη η αύξηση των δαπανών των νοικοκυριών για φροντιστήρια, όξυνση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων, τραγικές οι...
ΟΙΕΛΕ: «Σκληρή η εργασιακή πραγματικότητα των εκπαιδευτικών στα φροντιστήρια»
σχολικές τσάντες σάκες δημοτικό σχολείο πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Σφοδρές αντιδράσεις γονέων για τη νέα πλατφόρμα εγγραφής στην Α’ Δημοτικού
Η νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα του Υπουργείου Παιδείας για την εγγραφή των μαθητών στην Α’ Δημοτικού προκαλεί αντιδράσεις λόγω αδικιών και αποκλεισμών,...
Σφοδρές αντιδράσεις γονέων για τη νέα πλατφόρμα εγγραφής στην Α’ Δημοτικού