filologos_apofoitoi_filosofikis
Επιμορφωτικό σεμινάριο για την αξιοποίηση των εικαστικών τεχνών στα φιλολογικά μαθήματα

Ο Σύλλογος Αποφοίτων Φιλοσοφικής Α.Π.Θ. «Φιλόλογος» οργανώνει την Παρασκευή 10/11/2023, το Σάββατο 11/11/2023 και την Κυριακή 12/11/2023 επιμορφωτικό σεμινάριο διάρκειας δεκαπέντε (15) ωρών με θέμα: «Η παιδαγωγική αξιοποίηση των εικαστικών τεχνών στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων», στο οποίο θα διδάξουν η κ. Σταυρούλα Μαυρογένη, Καθηγήτρια στο Τμήμα Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και Διευθύντρια του Κέντρου Έρευνας Μακεδονικής Ιστορίας και Τεκμηρίωσης του Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα (Ι.Μ.Μ.Α.), η κ. Αικατερίνη Τζαβάρα, Συγγραφέας, Εκπαιδευτικός MSc, Υπεύθυνη των Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα (Ι.Μ.Μ.Α.) και ο κ. Κωνσταντίνος Παπανικολάου, Διδάκτωρ Ιστορίας των Νεότερων Χρόνων (Α.Π.Θ.), Επιστημονικός Συνεργάτης του Ι.Μ.Μ.Α. 

Στόχος του σεμιναρίου είναι να δοθεί ένα γενικό πλαίσιο μέσα στο οποίο εντάσσεται η χρήση των εικαστικών τεχνών ως καινοτόμος πρακτική στη διδασκαλία των μαθημάτων της Γλώσσας, της Λογοτεχνίας και της Ιστορίας.

Πρόγραμμα

Παρασκευή 10/11/2023, ώρες 17.30-21.30:

Σταυρούλα Μαυρογένη, «Η αξιοποίηση των εικαστικών τεχνών στην εκπαίδευση (γενικό
θεωρητικό πλαίσιο)»

Σάββατο 11/11/2023, ώρες 09.30-13.30:

Αικατερίνη Τζαβάρα, «Γλώσσα-Ιστορία-Πολιτισμός: Η δύναμη του Λόγου στην εκπαιδευτική διαδικασία στο πλαίσιο της τυπικής και άτυπης μάθησης» Σταυρούλα Μαυρογένη, «Εικαστικές τέχνες και διδασκαλία της Λογοτεχνίας» 

Κυριακή 12/11/2023, ώρες 09.30-13.30:

Σταυρούλα Μαυρογένη, «Εικαστικές τέχνες και διδασκαλία της Ιστορίας»
Κωνσταντίνος Παπανικολάου, «H διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας μέσα από έργα Τέχνης του 19ου και 20ού αιώνα»

Το σεμινάριο απευθύνεται σε φιλολόγους εκπαιδευτικούς της δημόσιας ή ιδιωτικής
εκπαίδευσης, μεταπτυχιακούς φοιτητές και τελειοφοίτους Τμημάτων Φιλοσοφικών Σχολών. Είναι δωρεάν για τα μέλη και τους συνδρομητές του Συλλόγου και θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως.

Μετά την εγγραφή θα αποσταλούν ο σύνδεσμος και σχετικές οδηγίες.

Όσοι/όσες δεν είναι μέλη και επιθυμούν να παρακολουθήσουν το σεμινάριο πρέπει να εγγραφούν στον Σύλλογο είτε ως μέλη (απόφοιτοι της Φιλοσοφικής Σχολής Α.Π.Θ.) είτε ως συνδρομητές/τριες (φοιτητές/τριες, απόφοιτοι άλλων Πανεπιστημίων ή Σχολών) το αργότερο μέχρι και την Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2023. Η αίτηση εγγραφής στον Σύλλογο βρίσκεται στην ιστοσελίδα https://philologos.web.auth.gr Βεβαίωση παρακολούθησης θα χορηγηθεί σε όσους/ες παρακολουθήσουν και τις τρεις ημέρες. 

Πληροφορίες στο ιστολόγιο http://filologos1962.blogspot.gr και στο facebook:
https://www.facebook.com/philologos.gr

Η αίτηση εγγραφής στο σεμινάριο γίνεται μόνον με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας https://forms.gle/hixMhu9uPfuz9QFRA έως και Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2023, ώρα 15.00.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες