ΑΜΕΑ

Αδιανόητο: Σε σεμινάριο αξιολογήτριας νηπιαγωγών «ξέχασαν» να φέρουν διερμηνέα Νοηματικής για κωφό εκπαιδευτικό...
Αδιανόητο: Σε σεμινάριο αξιολογήτριας νηπιαγωγών «ξέχασαν» να φέρουν διερμηνέα Νοηματικής για κωφό εκπαιδευτικό...
Η ισότητα στην προσβασιμότητα και την επικοινωνία δεν είναι «υπερβολή», είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ!
Αδιανόητο: Σε σεμινάριο αξιολογήτριας νηπιαγωγών «ξέχασαν» να φέρουν διερμηνέα Νοηματικής για κωφό εκπαιδευτικό...
Παιδί ΑμεΑ έμεινε στο γκαράζ του φέριμποτ για Θάσο επειδή δεν υπήρχε ράμπα
Παιδί ΑμεΑ έμεινε στο γκαράζ του φέριμποτ για Θάσο επειδή δεν υπήρχε ράμπα
Μητέρα με το παιδί της, το οποίο είναι άτομο με αναπηρία και βρίσκεται σε αναπηρικό αμαξίδιο, αναγκάστηκαν να μείνουν για 45 λεπτά στο γκαράζ των...
Παιδί ΑμεΑ έμεινε στο γκαράζ του φέριμποτ για Θάσο επειδή δεν υπήρχε ράμπα
Υπουργείο Παιδείας και Special Olympics συνυπέγραψαν την ανανέωση του Μνημονίου Συνεργασίας
Υπουργείο Παιδείας και Special Olympics συνυπέγραψαν την ανανέωση του Μνημονίου Συνεργασίας
Η υπογραφή της ανανέωσης του Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας και των Special Olympics Hellas στοχεύει στην ενίσχυση της...
Υπουργείο Παιδείας και Special Olympics συνυπέγραψαν την ανανέωση του Μνημονίου Συνεργασίας
Το ΕΚΠΑ αναλαμβάνει τον ανασχεδιασμό της διαδικασίας αξιολόγησης ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και/ή Αναπηρία από τα ΚΕΔΑΣΥ
Το ΕΚΠΑ αναλαμβάνει τον ανασχεδιασμό της διαδικασίας αξιολόγησης ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και/ή Αναπηρία από τα ΚΕΔΑΣΥ
Στόχος του Έργου είναι η ανάδειξη των προδιαγραφών/κριτηρίων των ψυχομετρικών εργαλείων που θα χρησιμοποιηθούν από τα ΚΕΔΑΣΥ και τις ΕΔΥ, ώστε να...
Το ΕΚΠΑ αναλαμβάνει τον ανασχεδιασμό της διαδικασίας αξιολόγησης ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και/ή Αναπηρία από τα ΚΕΔΑΣΥ
Giannakis
Συγκινεί ο μικρός Γιαννάκης: «Έχουμε δεύτερο όροφο στο σχολείο και δεν μπορώ να πάω»
Συγκίνηση προκαλεί ο μικρός Γιαννάκης για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στο σχολικό χώρο
Συγκινεί ο μικρός Γιαννάκης: «Έχουμε δεύτερο όροφο στο σχολείο και δεν μπορώ να πάω»
ΔΥΠΑ ΟΑΕΔ
ΔΥΠΑ: Ξεκινούν οι αιτήσεις για τη Σχολή Επαγγελματικής Κατάρτισης ΑμεΑ Αθήνας και το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης Εφήβων και Νέων με Ειδικές Ανάγκες Θεσσαλονίκης
Όσοι ενδιαφέρονται και πληρούν τις προϋποθέσεις μπορούν να υποβάλλουν αίτηση, μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά από 30/05/2024 έως 21/06/2024
ΔΥΠΑ: Ξεκινούν οι αιτήσεις για τη Σχολή Επαγγελματικής Κατάρτισης ΑμεΑ Αθήνας και το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης Εφήβων και Νέων με Ειδικές Ανάγκες Θεσσαλονίκης
πιερρακακησ
«Ξηλώνοντας» την Ειδική Αγωγή: Ο Πιερρακάκης ενέκρινε 3,5 εκ. ευρώ για πλατφόρμα πιστοποίησης μαθητών που τους παρέχεται εκπαιδευτική βοήθεια
Η πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί για την υποστήριξη των εργασιών των Ομάδων Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΟΔΥ) που προβλέπεται να επισκέπτονται σχολεία...
«Ξηλώνοντας» την Ειδική Αγωγή: Ο Πιερρακάκης ενέκρινε 3,5 εκ. ευρώ για πλατφόρμα πιστοποίησης μαθητών που τους παρέχεται εκπαιδευτική βοήθεια
panellinies roloi
Πανελλαδικές 2024 - Ειδικά μαθήματα: Τα εξεταστικά κέντρα για μαθητές με αναπηρίες
Πανελλήνιες - Πανελλαδικές 2024: Τα Εξεταστικά Κέντρα για την εξέταση μαθητών με αναπηρία στα Ειδικά Μαθήματα
Πανελλαδικές 2024 - Ειδικά μαθήματα: Τα εξεταστικά κέντρα για μαθητές με αναπηρίες
εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
Ε.Σ.Α.μεΑ.: Ζητείται άμεση λύση στα προβλήματα των Κ.Δ.Α.Π.Α.μεΑ. όλης της χώρας
Η υπερβολική καθυστέρηση μέχρι σήμερα στην καταβολή της χρηματοδότησης για τις θέσεις που προσέφεραν τα Κ.Δ.Α.Π.Α.μεΑ. στα άτομα με αναπηρία άνω των...
Ε.Σ.Α.μεΑ.: Ζητείται άμεση λύση στα προβλήματα των Κ.Δ.Α.Π.Α.μεΑ. όλης της χώρας
ΑΜΕΑ
ΑΣΕ: Αντιεκπαιδευτικός σχεδιασμός ΕΕ και κυβέρνησης στην Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση
ΑΣΕ: Ο μεγάλος “απών” από τα δύο Σχέδια Δράσης για τα Άτομα με Αναπηρία είναι οι μαθητές που φοιτούν στα ειδικά σχολεία.
ΑΣΕ: Αντιεκπαιδευτικός σχεδιασμός ΕΕ και κυβέρνησης στην Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση
anapiria.jpg
Ιδιωτική εκπαίδευση: Εγκύκλιος Πιερρακάκη για ελέγχους σε περιπτώσεις διάκρισης παιδιών με αναπηρίες
Ζητά και εποπτεία των ιδιωτικών συστεγαζόμενων νηπιαγωγείων όσον αφορά στην υπηρεσιακή κατάσταση του εκπαιδευτικού προσωπικού τους, ιδίως στα...
Ιδιωτική εκπαίδευση: Εγκύκλιος Πιερρακάκη για ελέγχους σε περιπτώσεις διάκρισης παιδιών με αναπηρίες
αναπηρία
Εκπαίδευση, ΤΠΕ και αναπηρία: «Ψηφιακό χάσμα» την ίδια στιγμή που οι μαθητές με αναπηρία αυξάνονται...
Ερευνα: Ούτε η πρόσβαση αναπήρων στις ΤΠΕ είναι ισότιμη - Ποσοστό 40% των αναπήρων δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ το διαδίκτυο και μόλις 2 στους 10...
Εκπαίδευση, ΤΠΕ και αναπηρία: «Ψηφιακό χάσμα» την ίδια στιγμή που οι μαθητές με αναπηρία αυξάνονται...
Φίλης
Νίκος Φίλης: Προκλητική η αδιαφορία του υπουργείου Παιδείας για τα παιδιά με αναπηρία
Για «προπομπό κατάργησης της εξατομικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης που πρέπει να λαμβάνουν τα παιδιά με αναπηρία» έκανε λόγο ο πρώην υπουργός...
Νίκος Φίλης: Προκλητική η αδιαφορία του υπουργείου Παιδείας για τα παιδιά με αναπηρία
μηχανογραφικο
Μηχανογραφικό 2024: Η εγκύκλιος για τους υποψήφιους που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις
Πότε πρέπει να καταθέσουν τα Μηχανογραφικά τους Δελτία για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων
Μηχανογραφικό 2024: Η εγκύκλιος για τους υποψήφιους που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις
παμακ χημεια
ΠΑΜΑΚ: Εκανε την επιστήμη της χημείας προσβάσιμη σε φοιτητές και φοιτήτριες με οπτική αναπηρία
Στην πράξη, ο φοιτητής με οπτική αναπηρία αγγίζει τις απτικές εικόνες και αντιλαμβάνεται τις πληροφορίες που υπάρχουν σε αυτές μέσω της αφής, ενώ...
ΠΑΜΑΚ: Εκανε την επιστήμη της χημείας προσβάσιμη σε φοιτητές και φοιτήτριες με οπτική αναπηρία