ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΑΛ
Στις 13/11/17 με έγγραφό του ο Δ/ντής Β/άθμιας εκπαίδευσης Αν. Αττικής κάλεσε όλα τα ΕΠΑΛ της Αν. Αττικής να του προσκομίσουν αντίγραφα υπογεγραμμένα από τους Δ/ντές του σχολείου από:
1.τις χειρόγραφες αιτήσεις των μαθητών για τις φετινές εγγραφές τους.
2.τις βεβαιώσεις ηλεκτρονικής εγγραφής από το -
3.ονομαστικές καταστάσεις όλων των μαθητών από το -
4.τα αποκόμματα των απουσιών έως τώρα
Μετά την παράσταση της ΕΛΜΕ (Πέμπτη 16/11) στον ΔΙ.ΔΕ και ερώτηση για την αναγκαιότητα των παραπάνω ενεργειών από την μεριά των σχολείων, λάβαμε την απάντηση ότι μετά από καταγγελία για κακή καταχώρηση απουσιών, αναζητά να θεραπεύσει την πιθανότητα να υπάρχουν διπλοεγγεγραμμένοι μαθητές σε περισσότερα ΕΠΑΛ ή και «εικονικοί» μαθητές (μαθητές σκελετούς τους αποκάλεσε) που με δεδομένη την οικονομική κατάσταση που περνάμε είναι απαράδεκτο να υφίσταται. Πρόσθεσε δε, ότι με την έρευνά του θα προληφθούν μελλοντικά προβλήματα στα σχολεία λόγω απουσιών.
Θεωρούμε ότι η παραπάνω ενέργεια του ΔΔΕ, δημιουργεί δικαιολογημένες ενστάσεις από τους συνάδελφους καθηγητές εφόσον οι τελευταίοι αισθάνονται ότι:
1.Φορτώνονται αδικαιολόγητα επιπλέον διοικητικό έργο, το ήδη επιβαρυμένο προσωπικό των σχολείων, καταναλώνοντας μέρος των ήδη πενιχρών πόρων τους σε υλικά.
2.Στοχοποιεί την ήδη ταλαιπωρημένη επαγγελματική εκπαίδευση.
3.Ακυρώνει την συλλογική ευθύνη του συλλόγου διδασκόντων και των Δ/ντών των σχολείων στην καταχώρηση των απουσιών των μαθητών τους, θεωρώντας τους από ανάξιους, έως «ύποπτους» για την ορθή τήρηση αυτών των διαδικασιών.
4.Εγκαινιάζει επικίνδυνες τακτικές «συγκεντρωτικής άσκησης διοικητικού ελέγχου που θυμίζουν άλλες εποχές.
5.Παραπέμπουν δε, σε λογικές παρόμοιες με το καθεστώς μη εμπιστοσύνης και επιτροπείας που έχουν επιβάλλει η τρόικα και οι θεσμοί στα όργανα της ελληνικής πολιτείας.
Παράλληλα μας δημιουργούνται εύλογα ερωτήματα για το κατά πόσο είναι σύννομη μια τέτοια ενέργεια, να φεύγει δηλαδή από το σχολείο (στοιχεία μαθητών και απουσίες) με ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των μαθητών, ακόμη και προς αυτόν τον ίδιο τον ΔΙ.ΔΕ. Αν. Αττικής, καθόσον κάτι τέτοιο, δηλαδή να έχει πρόσβαση από το my-school, δεν το προβλέπει ο νομοθέτης και δεν του δίνει από το σύστημα αυτή την δυνατότητα η Αρχή Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων.
Και γιατί ο ΔΙ.ΔΕ. επιμένει να ζητά στοιχεία μαθητών αν αυτό δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητές του;
Καλούμε τον Δντη εκπαίδευσης Αν. Αττικής αφού δεσμεύτηκε στην συνάντησή με την ΕΛΜΕ να επανεξετάσει την εντολή του προς τα ΕΠΑΛ:
- Να εστιάσει τον έλεγχό του, όπου και εφόσον έχει στα χέρια του κάποια επώνυμη καταγγελία, περί μη ορθής τήρησης των διαδικασιών.
- Να μην γενικεύσει την αμφισβήτηση,ι την καχυποψία και την απαξίωση που αυτή φέρει, σε όλη την Επαγγελματική Εκπαίδευση που βάλλεται ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια από απανωτές αδόκιμες και επικίνδυνες πολιτικές συρρίκνωσής της.
- Να αναζητήσει με άλλο τρόπο, π.χ. την πίεση προς το υπουργείο και όχι προς τους Εκπαιδευτικούς τον βέλτιστο τρόπο κάλυψης και διόρθωσης των πιθανών «τυφλών» και αδύναμων στοιχείων που έχει το σύστημα διοίκησης, αν επιτρέπει την μη ορθή καταγραφή απουσιών και εγγραφών μαθητών.
Για το Δ.Σ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη