Thumbnail
Τα "όργανα" της αξιολόγησης άρχισαν

Τα «όργανα» της αξιολόγησης άρχισαν…» επισημαίνεται στην ανακοίνωση του Δ.Σ. της Β΄ ΕΛΜΕ Αιτωλ/νίας για την πειθαρχική δίωξη που ασκήθηκε στον Σχολικό Σύμβουλο ΠΕ2 Ιωάννη Νεραντζή διότι διαμαρτυρήθηκε για την βαθμολογία του στην πρόσφατη αξιολόγηση των Σχ. Συμβούλων από το ΙΕΠ και τέθηκε σε αργία. Και στον κάθε δύσπιστο καθηγητή-τρια πλέον πρέπει να γίνει κατανοητό ότι το αντιδραστικό πειθαρχικό δίκαιο των υπαλλήλων αφορά τους πάντες. Η αξιολόγηση ήρθε να μείνει αν δεν αντιδράσουμε. Αύριο θα είναι η σειρά κάποιου άλλου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Β' ΕΛΜΕ:

«Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας προχώρησε, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Σχολικού Συμβούλου φιλολόγων, κ. Ιωάννη Νεραντζή, στην παραπομπή του στο Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο, με τις κατηγορίες:

- της αναξιοπρεπούς ή ανάρμοστης ή ανάξιας για υπάλληλο συμπεριφοράς εντός ή εκτός υπηρεσίας, και

-της άσκησης κριτικής των πράξεων της προϊσταμένης αρχής, που γίνεται δημοσίως, γραπτώς ή προφορικώς, με σκόπιμη χρήση εν γνώσει εκδήλως ανακριβών στοιχείων ή με χαρακτηριστικά απρεπείς εκφράσεις.

Η πειθαρχική δίωξη έγινε έπειτα από την διαμαρτυρία του για την βαθμολογία που έλαβε στην πρόσφατη αξιολόγηση Σχολικών Συμβούλων. Η διαδικασία αυτή είχε ως αποτέλεσμα να τεθεί ο κ. Νεραντζής σε καθεστώς αργίας.

Το ΔΣ της Β΄ ΕΛΜΕ Αιτ/νίας οφείλει να καταδικάσει την υπαγωγή σε καθεστώς αργίας του εν λόγω εργαζομένου, όπως θα έκανε για κάθε συνάδελφο που θα βρισκόταν στη θέση του, στον οποίο δεν δίνεται προηγουμένως η δυνατότητα να απολογηθεί, κατά παράβαση του συνταγματικά κατοχυρωμένου τεκμηρίου της αθωότητας.

Με αφορμή το συγκεκριμένο περιστατικό οφείλουμε, επίσης, να επισημάνουμε τα εξής:

- Το νέο πειθαρχικό δίκαιο, όπως έγκαιρα έχουμε επισημάνει, χρησιμοποιείται για τον εκφοβισμό και τη χειραγώγηση των εργαζομένων στην εκπαίδευση. Η συγκεκριμένη δίωξη αποτελεί τρανταχτό παράδειγμα. Πάγιο αίτημά μας αποτελεί η άμεση κατάργηση της διάταξης που θέτει τον εκπαιδευτικό σε αργία με την απλή παραπομπή σε πειθαρχικό συμβούλιο και μάλιστα για το σύνολο των αδικημάτων.

- «Τα όργανα άρχισαν» στη Δημόσια Εκπαίδευση, με την εφαρμογή της λεγόμενης «αξιολόγησης», πριν αυτή εφαρμοστεί στην ευρύτερη μάζα των διευθυντών και των εκπαιδευτικών. Το περιστατικό σκιαγραφεί το μελλοντικό τοπίο στην Δημόσια Εκπαίδευση, όπου οι αδικίες, οι εξαρτήσεις και οι διώξεις, αναμένεται να δημιουργήσουν φαινόμενα «ανθρωποφαγίας» στο Δημόσιο Σχολείο.

Καλούμε τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς σε καθολική άρνηση και αποχή από όλες τις διαδικασίες «αξιολόγησης», σύμφωνα με τις αποφάσεις της ΟΛΜΕ και της ΑΔΕΔΥ.

Σε μας πέφτει το βάρος να σταματήσουμε εδώ τη διάλυση του Δημόσιου Σχολείου, που θυσιάζεται στο βωμό της «κρίσης» και των πολιτικών της κυβέρνησης, με εργαλείο την «αξιολόγηση».»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΥΠΑΙΘ
Διορισμοί: «Το ΥΠΑΙΘΑ κλείνει την πόρτα σε αναπληρωτές με προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση»
Διορισμοί: «Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘΑ οφείλουν εδώ και τώρα να λύσουν την αδικία που οι ίδιοι δημιούργησαν με την πολιτική τους»
Διορισμοί: «Το ΥΠΑΙΘΑ κλείνει την πόρτα σε αναπληρωτές με προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση»
Πορεία ΛΟΑΤΚΙ
Ομοφοβικό παραλήρημα από 40χρονο: Συνελήφθη γιατί παρακινούσε σε εγκλήματα μίσους σε πορεία ΛΟΑΤΚΙ
Συνελήφθη 40χρονος για ομοφοβική ανάρτηση που παρακινούσε σε μίσος
Ομοφοβικό παραλήρημα από 40χρονο: Συνελήφθη γιατί παρακινούσε σε εγκλήματα μίσους σε πορεία ΛΟΑΤΚΙ
foto_education.jpg
Σχολικές Επιτροπές – Δημοτικές Επιτροπές Παιδείας: «Όχι στην κατάργησή τους»
«Οι διευθυντές σχολείων για να αντιμετωπίσουν τις οικονομικές δυσκολίες είτε θα απευθύνονται στους γονείς ή και σε χορηγούς»
Σχολικές Επιτροπές – Δημοτικές Επιτροπές Παιδείας: «Όχι στην κατάργησή τους»