Kύριε Υπουργέ,
Είμαι εκπαιδευτικός ,καθηγητής Φυσικός στο Γυμνάσιο Τεγέας Αρκαδίας,50 χρόνων και παντρεμένος με δασκάλα που υπηρετεί σε Δημοτικό Σχολείο της Τρίπολης,στην οποία ζούμε από το 1991.( Θα δείτε παρακάτω γιατί αναφέρω αυτά τα στοιχεία)
Παίρνω το θάρρος να επικοινωνήσω μαζί σας γιατί πιστεύω πως κάποιες προτάσεις σαν τη δική μου, στα πλαίσια των αλλαγών σε δομές και εφόσον το Υπουργείο καλείται Διοικητικής Ανασυγκρότησης, αξίζουν να διαβαστούν τουλάχιστον….
Η πρότασή μου: Αλλαγή του ωραρίου λειτουργίας στο Δημόσιο για οικονομικό και κοινωνικό όφελος.
Αναλύω:
Α) 1).Γνωρίζουμε όλοι πως η αλλαγή της ώρας δυο φορές το χρόνο,(για μια ώρα ) γίνεται πανευρωπαικά για εξοικονόμηση ενέργειας και για να μπορούν οι εργαζόμενοι να ανταποκρίνονται βιολογικά στις κλιματικές συνθήκες και να υπάρχει παραγωγικότητα.
Για τους ίδιους λόγους, κάνω την πρόταση να αλλάξει το ωράριο στο Δημόσιο και αντί 08.00 έως 15.00, να μετετραπεί σε 09.00 έως 16.00.
2). Υπάρχει ήδη η θετική εμπειρία από τον ιδιωτικό τομέα που το ωράριο είναι περίπου 09.00 έως 17 00.
3).Η διαπίστωση όλων (παντού αλλά και εδώ στην Τρίπολη που είναι έδρα Περιφέρειας,) ότι ενώ οι δημόσιες υπηρεσίες είναι ανοιχτές νωρίς, οι πολίτες συνηθίζουν να πηγαίνουν αργά να εξυπηρετηθούν και γκρινιάζουν γιατί κλείνουν νωρίς .
4) Οι σύγχρονοι ρυθμοί της ζωής και οι υποχρεώσεις μας αναγκάζουν όλους να κοιμόμαστε αργά και το πρωινό ξύπνημα ταλαιπωρεί πλήθος εργαζομένων, με συνέπεια οι πρωινοί βιορυθμοί να φρενάρουν την παραγωγικότητα.
Να προσθέσω και τη μετακίνηση τη χρονοβόρα (και με επικινδυνότητα), για πολλούς που εργάζονται αναγκαστικά σε άλλη περιοχή.
Το ενεργειακό όφελος μπορεί άνετα να το καταλάβει ο καθένας αλλά αυτό που είναι πρώτιστο, είναι η εξοικονόμηση δημόσιου χρήματος της τάξης των δις ευρώ σε κάθε χρονιά!
(Εννοείται ότι αυτή η μικρή μεταρρύθμιση θα γίνει σε συνεργασία και με τα άλλα αρμόδια Υπουργεία)
Β) Ειδικότερα, στον τομέα της εκπαίδευσης που γνωρίζω πολύ καλά, η τήρηση του ισχύοντος ωραρίου, έχει τα ακόλουθα δεδομένα:
α) Η εφαρμογή του Καποδίστρια και του Καλλικράτη, είχε ως αποτέλεσμα το κλείσιμο των επαρχιακών σχολείων και τη μετακίνηση των μαθητών ηλικίας 5 έως 18 χρόνων με τα ΚΤΕΛ στα σχολεία των μεγάλων δήμων. Αποτέλεσμα αυτής της μεταφοράς είναι να ξυπνούν οι μαθητές από τις 6 το πρωί για να επιστρέψουν σπίτι τους στις 4, μην έχοντας καμμιά διάθεση να παρακολουθήσουν με καθαρό μυαλό τα μαθήματα,λόγω της κούρασης. Τα τελικά αποτελέσματα φοίτησης επιβεβαιώνουν την αιτία που ανέφερα.
Για κοινωνικούς και καθαρά παιδαγωγικούς λόγους λοιπόν,επιβάλλεται η αλλαγή του ωραρίου.
β) Η δαπάνη για τη θέρμανση και των σχολείων είναι πολύ μεγάλη γιατί το πρωί, ακόμα και η μια ώρα παραπάνω (νωρίτερα) του καλοριφέρ, εκτινάσσει τις δαπάνες του ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ .
Ελπίζω να μην καταχράστηκα τον πολύτιμο χρόνο σας ……
Υ.Γ. Την πρόταση αυτή έχω υποβάλλει παλιότερα στην ΟΛΜΕ (το συνδικαλιστικό μας όργανο) και σε άλλους δημόσιους φορείς,χωρίς δυστυχώς να τύχουν απάντησης.
.
Μετά τιμής , ΚΟΥΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΗΛ.6973016787
mail: [email protected]
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη