Thumbnail
Σύλλογος Πτυχιούχων Τεχνολογίας Ήχου & Μουσικών Οργάνων 

Σύλλογος Πτυχιούχων Τεχνολογίας Ήχου & Μουσικών Οργάνων

(Σ.Π.Τ.Η.Μ.Ο)

                Αμπατζόγλου 33, 40 Εκκλησιές-Θεσσαλονίκη, [email protected]

ΜΙΑ «ΑΜΑΡΤΩΛΗ» ΠΤΥΧΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ 2015 Η΄ «ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΕΡΜΑ ΚΑΙ ΨΟΦΑΝ’»!

Πέμπτη 12-03-2015. Με το υπ’ αρίθμ’ 41125/Ε2 (ΑΔΑ: 7ΩΗΚ465ΦΘ3-ΞΚ9) έγγραφο, το Υπουργείο Παιδείας καλεί τον πρώτο στην ιστορία του κλάδου (ΠΕ 17.14) Μουσικό Τεχνολόγο ως αναπληρωτή πλήρους ωραρίου στο Μουσικό Σχολείο Κομοτηνής. Ένα μικρό βήμα για την συνάδελφο, ένα τεράστιο βήμα για τον κλάδο, μια de facto αναγνώριση των δεδομένων που δημιούργησε το αναλυτικό πρόγραμμα (ΦΕΚ Β/1304/2.09.2009) και παραμένουν κενό γράμμα στο βωμό των «μεταβατικών» ωρολογίων προγραμμάτων με τα οποία πορεύονται τα 43 μουσικά σχολεία της χώρας από το 2009 έως σήμερα!

Παρασκευή 20-03-2015. Με το υπ’ αρίθμ’ 46992/E2 (ΑΔA: ΩΝΒΓ465ΦΘ3-42Κ) έγγραφο, το Υπουργείο Παιδείας ανακαλεί την απόφαση πρόσληψης, μονομερώς για τον Μουσικό Τεχνολόγο, επικαλούμενο “εκ περιτροπής λάθος” για το δηλωθέν κενό, το οποίο έγινε αντιληπτό 11 μήνες μετά την πρώτη δήλωσή του και την επί τρεις φορές επικαιροποίησή του από τον Σεπτέμβριο έως σήμερα! Ένα, μάλλον αθώο «λάθος», της τάξεως, όχι 2-3 διδακτικών ωρών, αλλά 22(!) ολόκληρων ωρών που μεσολαβούν από το πλήρες εκπαιδευτικό ωράριο έως τη μία και μοναδική διδακτική ώρα που διαπιστώθηκε τελικά ότι έχει ανάγκη το σχολείο!

Την ίδια στιγμή, στο ίδιο έγγραφο (ανάκλησης), το Υπουργείο, στη θέση του πλήρους κενού της Ροδόπης, ανακαλύπτει ένα άλλο κενό, μειωμένου ωραρίου αυτή τη φορά, σε άλλη εκπαιδευτική περιφέρεια το οποίο αποφασίζει να καλύψει με την ίδια συνάδελφο σε «διόρθωση» του προαναφερθέντος «λάθους». Φυσικά, ούτε λόγος για την κατάληξη της Ευρωπαϊκής πίστωσης!

Δευτέρα 23-03-2015. Η σχολική μέρα αρχίζει με έναν και μοναδικό μουσικό τεχνολόγο (ΠΕ 17.14) μειωμένου ωραρίου σε ένα και μοναδικό μουσικό σχολείο της χώρας, τρεις σχεδόν μήνες πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς. Και άλλα 42 μουσικά σχολεία με κλειδωμένα εργαστήρια μουσικής τεχνολογίας, ανενεργό αν όχι φθαρμένο ή χαμένο εργαστηριακό εξοπλισμό, διαχειριζόμενο στην καλύτερη περίπτωση από «εμπειροτέχνες» μαθητές και φιλότιμους πλην ανειδίκευτους εκπαιδευτικούς ·κατά κανόνα όμως από εταιρίες ιδιωτικών συμφερόντων που λυμαίνονται υπέρογκα ποσά ετησίως προκειμένου να καλύψουν ηχητικά τις τακτικές και έκτακτες μουσικές εκδηλώσεις των σχολειών.

Όλα αυτά, την στιγμή που για τον κλάδο μας (ΠΕ 17.14) προσφέρονται σύμφωνα με τα ΦΕΚ 119/2003 & 1382/β/2009 -ακόμα και με το υφιστάμενο Ωρολόγιο πρόγραμμα- 6 μαθήματα μουσικής παιδείας στο Λύκειο (υποχρεωτικά &  επιλογής, 3 εκ των οποίων στο πλαίσιο της κατεύθυνσης Μουσικής Τεχνολογίας) καθώς και ένα ακόμα υποχρεωτικό μάθημα μουσικής παιδείας (Πληροφορική-Μουσική Τεχνολογία) για κάθε μια από τις τρεις τάξεις του Γυμνασίου το οποίο ωστόσο δεν διδάσκεται εξαιτίας της «μεταβατικότητας» του υφιστάμενου Ωρολογίου προγράμματος που δεν λέει να εναρμονιστεί τα τελευταία 6 χρόνια με το αντίστοιχο Αναλυτικό!

Κάπως έτσι σκιαγραφείται η πραγματικότητα που μας κάνει εύλογα να αναρωτιόμαστε:

- Ποιοι καρπώνονται τις ώρες των μαθημάτων Μουσικής Τεχνολογίας εφόσον δεν προκύπτει από οποιονδήποτε νόμο η ανάθεση διδασκαλίας μαθημάτων Μουσικής Τεχνολογίας στα μουσικά γυμνάσια - λύκεια σε εκπαιδευτικούς άλλης ειδικότητας;

- Ποιοι είναι οι υπεύθυνοι που έχουν χρεωθεί να συντηρήσουν, να επισκευάσουν και να ελέγχουν τον οπτικοακουστικό εξοπλισμό, ποιοι φέρνουν ηχητικά εις πέρας τις μουσικές εκδηλώσεις των μουσικών σχολείων από τι στιγμή που οι Μουσικοί Τεχνολόγοι βρίσκονται έξω από αυτά;

- Ως πότε θα κατευθύνονται συνειδητά οι μαθητές/τριες των μουσικών σχολείων της χώρας στην επιλογή συγκεκριμένων κατευθύνσεων ελέω της τεχνητής έλλειψης εκπαιδευτικών του κλάδου μας και ποιοι εκ των αρμοδίων του Υπουργείου συντηρούν τεχνηέντως την κατάσταση αυτή;

- Ως πότε η τύχη του ελληνικού μουσικού σχολείου θα καθορίζεται από «τοποθετημένες» επί θητεία επιτροπές με υπερ-αρμοδιότητες σε θέματα που καθορίζονται πλέον αυστηρώς με κριτήρια επιστημονικά ή νομοθετικά και για ποια ακριβώς θέματα θεωρούνται ανεκτές από το Υπουργείο, παρεμβάσεις τους στη λειτουργία των σχολικών μονάδων;

Αντιλαμβανόμενοι τις νωπές εμπειρίες και μην έχοντας λόγο να αμφισβητήσουμε τα  τις προθέσεις της νέας πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, καλούμε σε μια έντιμη και ειλικρινή τοποθέτηση στα παραπάνω ζητήματα. 

ΜΕ ΤΙΜΗ

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Κάνε εγγραφή στο newsletter στο Carrefour και κέρδισε 200€

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 4/10

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα