Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ "ο Αριστοτέλης"

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ»

1ου, 3ου, 4ου, 5ου

Γραφείων Π.Ε. Α΄ Αθήνας

Κόρακα και Παπαναστασίου

Τηλέφωνο - Φαξ: 2108319372    

[email protected]

http://www.sylaristotelis.com

Αθήνα, 7-4-2015

Προς: Τα μέλη του Συλλόγου, ΔΟΕ, Συλλόγους Εκπ/κών  Π.Ε.,  Αιρετούς Α΄ ΠΥΣΠΕ Αθήνας, Αιρετούς ΑΠΥΣΠΕ Αττικής, Αιρετούς ΚΥΣΠΕ, Α’ ΑΠΥΣΠΕ, συμβούλους σχολικής και προσχολικής αγωγής της περιοχής μας

Θέμα: Ως εδώ με τη «δημιουργική ασάφεια» του ΥΠΑΙΠΟΘ στο θέμα της αξιολόγησης. Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου τώρα!

Τρείς μήνες τώρα, η ηγεσία του ΥΠΑΙΠΟΘ έχει εκδώσει πλήθος αντιφατικών ανακοινώσεων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών!

Τελευταίο επεισόδιο σε αυτό το παιχνίδι λέξεων με την αναστολή-κατάργηση είναι η απάντηση του υφυπουργού Αν. Κουράκη σε επερώτηση που τέθηκε στη βουλή.

Στην απάντησή του επαναφέρει ξανά:

  • το ζήτημα της αναστολής της αξιολόγησης αντί της κατάργησης, ενώ ο ίδιος στο Δελτίο Τύπου του ΥΠΑΙΠΟΘ στις 3/3, μετά τη συνάντησή του με το ΔΣ της ΔΟΕ δήλωνε «…Ο Αναπληρωτής Υπουργός τόνισε πως το νομοθετικό πλαίσιο που αφορά στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, όπως είχε δρομολογηθεί από τις κυβερνήσεις Ν.Δ και ΠΑΣΟΚ θα καταργηθεί με πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου που θα έρθει σύντομα στη Βουλή…», καθώς και το ίδιο δήλωσαν και οι, αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας, Χρ. Πιλάλης και ο σύμβουλος του Αναπληρωτή Υπουργού για θέματα πρωτοβάθμιας, Δ. Σκλάβο στη συνάντηση που είχαν με τους Συλλόγους ΠΕ και ΕΛΜΕ της Αττικής στις 17/3.

  • και την τάχα μου «καλή» αξιολόγηση με την ονομασία αποτίμηση εκπαιδευτικού έργου.

Και στα δυο ζητήματα το εκπαιδευτικό κίνημα έχει με σαφήνεια τοποθετηθεί, έδωσε ιστορικού χαρακτήρα μάχες και τις κέρδισε. Να σταματήσει, λοιπόν, τώρα η κοροϊδία και:

  • Να καταργηθεί όλο το νομοθετικό οπλοστάσιο που αφορά την αξιολόγηση των νόμων 4024/11, 4142/13, ΠΔ 152/13, 3848/10, 3679/10, 2525/1997 και 2986/2002, καθώς και όλων των εγκυκλίων και υπουργικών αποφάσεων που τους συνοδεύουν.

  • Να σταματήσει κάθε δρομολόγηση νομοθετικών ρυθμίσεων άλλης μορφής αξιολόγησης. Είτε ονομαστεί αξιολόγηση είτε προγραμματισμός και αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, επαναφέρει από το παράθυρο το ζήτημα της χειραγώγησης και της υποταγής των εκπαιδευτικών. Όποιος ενδιαφέρεται για το καλό των μαθητών και της εκπαίδευσης, για ένα καλύτερο σχολείο, δεν έχει παρά να ικανοποιήσει τα διατυπωμένα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος!

Η επερώτηση της βουλευτού της ΝΔ, Ν. Κεραμέως, δεν έγινε τυχαία! Γνωρίζουμε ότι υπάρχουν στρατηγικές επιδιώξεις και ισχυρότατα συμφέροντα που θέλουν να νεκραναστήσουν την αξιολόγηση και την αυτοαξιολόγηση:

  • Η εκπαιδευτική στρατηγική της Ευρωπαϊκής Ένωσης  και του ΟΟΣΑ με στόχο τη συρρίκνωση της δημόσιας εκπαίδευσης και την προώθηση του σχολείου της αγοράς, τον εγκλωβισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας στις ανάγκες των επιχειρήσεων και των μετρήσιμων δεικτών

  • όλο το προσωπικό των προθύμων που στελεχών που προσπαθούν να κρατήσουν τα προνόμια που απορρέουν από τη διατήρηση του συστήματος της αξιολόγησης με όποια λεκτική ενδυμασία κι αν ντυθεί!

 Αυτά τα στρατηγικά συμφέροντα εξυπηρετούν πολλές προσπάθειες που αναπτύσσονται το τελευταίο διάστημα είτε με την επερώτηση της βουλευτή της ΝΔ, Ν. Κεραμέως είτε με το επί πληρωμή (180 ευρώ) σεμινάριο 42 ωρών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου είτε με άλλα σεμινάρια όπως αυτό από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.

Δηλώνουμε ότι κάθε προσπάθεια εφαρμογής οποιασδήποτε αξιολογικής διαδικασίας, με όποια ονομασία κι αν εμφανιστεί, από οποιαδήποτε κυβέρνηση, θα μας βρει απέναντί της. Την αξιολόγηση την καταστήσαμε νεκρή με τους αγώνες μας όταν ήταν ακόμα ενεργό το νομοθετικό πλαίσιο. Δε θα φοβηθούμε τώρα!

Καλούμε την ηγεσία του ΥΠΑΙΠΟΘ να προχωρήσει χωρίς καμία άλλη αναβολή στην πλήρη κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου και να μην επαναφέρει το ζήτημα της αξιολόγησης με οποιονδήποτε μανδύα. Αντίθετα, να ασχοληθεί επιτέλους, ώστε να λυθούν τα τεράστια προβλήματα που έχουν διαλύσει το δημόσιο σχολείο και τα συντρίμμια του μετέτρεψαν σε «νέο» σχολείο της αγοράς.

Να καλύψει τα χιλιάδες κενά που υπάρχουν, με μαζικούς διορισμούς και όχι με ελαστικά περιπλανώμενους «δούλους», γιατί του χρόνου το σύστημα θα τιναχτεί στον αέρα. Να αλλάξει τα αναλυτικά προγράμματα  όπου οι πληροφορίες και οι δεξιότητες αφθονούν και η γνώση τελεί υπό διωγμό, που παρέχουν στους μαθητές όσες και όποιες γνώσεις ζητάει η αγορά, για να γίνουν φτηνοί ή τζάμπα εργαζόμενοι μέσω της μαθητείας, χωρίς κανένα δικαίωμα και τελικά να στηθούν στην ουρά των υποψήφιων ανέργων. Να ασχοληθεί με τους μαθητές μας που πεινάνε και στερούνται στοιχειώδους ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης εξαιτίας των πολιτικών των μνημονίων, της ΕΕ και του ΔΝΤ. Να στελεχώσει τις υποστηρικτικές δομές και την αντισταθμιστική αγωγή που καταρρέουν, ειδικά σχολεία, τμήματα ένταξης κ.λπ. Να ασχοληθεί με τα ακατάλληλα κτήρια και να δώσει τα εκατομμύρια που σπαταλήθηκαν σε προγράμματα και υπηρεσίες ημετέρων για να έχουν τα σχολεία χαρτί και μελάνι. Να αυξήσει τους μισθούς γιατί οι εκπαιδευτικοί, όπως και όλοι οι εργαζόμενοι, δουλεύουν για να ζουν.

Αυτά και πολλά άλλα είναι τα μέγιστα και επείγοντα της εκπαίδευσης. Με αυτά οφείλει να ασχοληθεί και αυτά οφείλει να λύσει η ηγεσία του ΥΠΟΠΑΙΘ!

Οι εκπαιδευτικοί αντιπαλέψαμε την αξιολόγηση γιατί αντιπαλεύουμε όλο το οικοδόμημα του «νέου» σχολείου που συνθλίβει μαθητές και εκπαιδευτικούς!

Καλούμε το ΔΣ της ΔΟΕ και τα εκπαιδευτικά σωματεία, Συλλόγους ΠΕ και ΕΛΜΕ να πάρουν σαφή θέση, να απαιτήσουν από το Υπουργείο να σταματήσει τη διγλωσσία και να δώσει επιτέλους σαφή και οριστική απάντηση στο τι σκοπεύει να κάνει στο ζήτημα της αξιολόγησης και να υπερασπίσουμε μαχητικά την κατάργηση του νομοθετικού πλαισίου  και την αντίθεσή μας σε κάθε μορφή αξιολόγησης.

Η μάχη ενάντια στην αξιολόγηση και τα γενόσημά της

είναι στρατηγικής σημασίας μάχη για το εκπαιδευτικό κίνημα

κι ως τέτοια θα τη δώσουμε με όλες μας τις δυνάμεις!

Η Πρόεδρος

Ρέππα Ντίνα

 

Η Γραμματέας

Γράφου Ματίνα

Γράψου στο Newsletter του Carrefour και κέρδισε δωροεπιταγές αξίας 2.000€

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αντιηλιακό
Έρευνα: Επικίνδυνα αντηλιακά λόγω παντοτινών χημικών- «Είμαστε περικυκλωμένοι»
«Εάν βάλετε μερικά από αυτά τα προϊόντα απευθείας στο δέρμα σας και περιέχουν PFAS, υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να μεταφερθούν σε όλο το δέρμα»
Έρευνα: Επικίνδυνα αντηλιακά λόγω παντοτινών χημικών- «Είμαστε περικυκλωμένοι»
ypaith
Της ... υπερωρίας το ανάγνωσμα: Δεκάδες νέες αποφάσεις υπερωριών στο ΥΠΑΙΘΑ για «έκτακτες και επείγουσες» ανάγκες.
Μόνο τις τελευταίες ημέρες, έχουν εκδοθεί τουλάχιστον 15 αποφάσεις (!) συγκρότησης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης από διάφορες υπηρεσίες του...
Της ... υπερωρίας το ανάγνωσμα: Δεκάδες νέες αποφάσεις υπερωριών στο ΥΠΑΙΘΑ για «έκτακτες και επείγουσες» ανάγκες.
ekpaideytikos
Ο απόλυτος παραλογισμός: Αναπληρωτές δε μπορούν να μονιμοποιηθούν εφέτος, επειδή το Υπουργείο καθυστέρησε πέρυσι 3 μέρες να τους προσλάβει!
Επειδή το ΥΠΑΙΘΑ καθυστέρησε πέρυσι κατά 3 ημέρες τις προσλήψεις αναπληρωτών τους στέρησε αυτές τις 3 κρίσιμες ημέρες προϋπηρεσίας, με αποτέλεσμα να...
Ο απόλυτος παραλογισμός: Αναπληρωτές δε μπορούν να μονιμοποιηθούν εφέτος, επειδή το Υπουργείο καθυστέρησε πέρυσι 3 μέρες να τους προσλάβει!
pierrakakis
Εκπαίδευση: Τι περιλαμβάνει το νομοσχέδιο που φέρνει την άλλη εβομάδα ο Πιερρακάκης στη Βουλή
Ερανιστικό νομοσχέδιο που διατρέχει και τις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης
Εκπαίδευση: Τι περιλαμβάνει το νομοσχέδιο που φέρνει την άλλη εβομάδα ο Πιερρακάκης στη Βουλή