Thumbnail
του Ιωάννη Χρήστου

Την Παρασκευή 2/10 φτάνει στα σχολεία με υπογραφή του Υπουργού κ. 

Φίλη η υπ αριθμ. 151893/Δ2/29-9-2015 απόφαση με θέμα τις αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου, σύμφωνα με την οποία οι Βιωματικές Δράσεις- Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες (όπου υπάρχει και η Τοπική Ιστορία) των Γυμνασίων καθώς και οι Ερευνητικές Εργασίες των Λυκείων μπορεί να ανατεθούν σε όλους τους κλάδους εκτός από ΠΕ02-ΠΕ03-ΠΕ04. Επίσης τα Μαθηματικά Γυμνασίου τα έχουν πλέον ως Β ανάθεση οι κλάδοι ΠΕ19-20 μόνο αν έχουν πτυχίο Μαθηματικού.

  Τη Δευτέρα 6/10 έρχεται διευκρινιστική οδηγία με υπογραφή του Γενικού Γραμματέα κ. Χασάπη με αριθ. 155529/Δ2/2-10-2015, σύμφωνα με την οποία όσες αναθέσεις έχουν ολοκληρωθεί ή ολοκληρώνονται δεν υπόκεινται στο έγγραφο του Υπουργού. Δηλαδή ο Γενικός Γραμματέας αναιρεί την υπουργική απόφαση η οποία τέλειωνε με την πρόταση << Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2015-16 >>

  Που βρίσκεται το πρόβλημα;

  Στα πολλά ερωτήματα που προκύπτουν.

  1ον) Ο Γ.Γ. ζητά από τους συλλόγους να αγνοήσουν τις αναθέσεις του Υπουργού;

  2ον) Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι,σύλλογοι είχαν κανει αναθέσεις με αποτέλεσμα η Υ.Α. να δημιουργήσει σύγχυση για το ποιοί μπορούν να αναλάβουν τι. Μήπως το σχολικό έτος για το Υπουργείο αρχίζει 1η Οκτώβρη;

  3ον) Το ΠΥΣΔΕ Πειραιά έκανε τοποθετήσεις στις 2/10 σύμφωνα με τα κενά τα οποία είχαν δημιουργηθεί πριν την Υ.Α. Μήπως έχουν αλλάξει τα δεδομένα και βρεθούν συνάδελφοι σε σχολεία που τελικά δεν έχουν ώρες γιατί οι κλάδοι ΠΕ02-ΠΕ02-ΠΕ04 τελικά δεν θέλουν να αναλάβουν τις ερευνητικές εργασίες;

  4ον) Τι νόημα έχει η διευκρίνηση ότι θα ισχύει μετά τη δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ.; Μήπως έχουν σκοπό να δημοσιευθεί γύρω στα τέλη Ιούνη;

  5ον) Με ποιά λογική δεν μπορεί ένας φιλόλογος να έχει ως ανάθεση την Τοπική Ιστορία;

  Νομίζω ότι θα ήταν κουραστικό να συνεχίσω και με άλλα αναπάντητα ερωτήματα.

  Το θέμα είναι ότι τα κενά τόσο στη Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια είναι τεράστια και το Υπουργείο αντί να προχωρήσει σε μόνιμους διορισμούς (πως να το κάνει άλλωστε μετά το 3ο μνημόνιο) προχωρά σε λύσεις που μόνο προβλήματα δημιουργούν παρά λύνουν. Μόνο στο ΠΥΣΔΕ Πειραιά σήμερα 6/10 υπάρχουν 639 ώρες κενές Φιλολόγου, 287 ώρες Μαθηματικού και 527 ώρες ΠΕ04.

 

                     ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ - Μαθηματικός

                    Μέλος  Δ.Σ.  Ε.Λ.Μ.Ε.  Πειραιά

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
ΟΙΕΛΕ: Η επιχειρηματική ελευθερία υποχωρεί μπροστά σε θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα όπως είναι η ελευθερία λόγου και έκφρασης αλλά και διεκδίκησης...
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
o-teachers-facebook_15.jpg
Μεγάλη νίκη και δικαίωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών - Πονοκέφαλος του υπουργείου και όσων διευθυντών προχώρησαν σε διώξεις
Αλήθεια, σε ποιο επίπεδο διάλυσης και στρατηγικής ήττας θα είχαν φτάσει σήμερα οι εκπαιδευτικοί εάν με τις μαζικές τους Γενικές Συνελεύσεις τον...
Μεγάλη νίκη και δικαίωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών - Πονοκέφαλος του υπουργείου και όσων διευθυντών προχώρησαν σε διώξεις
stratiotikes_sholes_1.jpg
Στρατιωτικές Σχολές: «Κύμα» παραιτήσεων με 1 στους 4 σπουδαστές να αποχωρεί από τις Σχολές Υπαξιωματικών!
Παρά τις εξαγγελίες για αναβάθμιση με αυξήσεις μισθών
Στρατιωτικές Σχολές: «Κύμα» παραιτήσεων με 1 στους 4 σπουδαστές να αποχωρεί από τις Σχολές Υπαξιωματικών!