Thumbnail

Θερμή υποδοχή επιφύλαξαν εκπαιδευτικοί και γονείς στα μέλη της επιτροπής του εΘνικού διαλόγου και στην προγραμματισμένη τους συνεδρίαση σήμερα στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης. Η συζήτηση ήταν να γίνει στις 12 το μεσημέρι αλλά οι διαμαρτυρόμενοι παρέμειναν εκεί μέχρι τις 2 το μεσημέρι .

Με κεντρικά συνθήματα : "ΟΧΙ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ" - "ΑΓΩΝΑΣ - ΛΟΓΟΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ" εκπαιδευτικοί και φοιτητές μπλόκαραν την προγραμματισμένη (Από την Επιτροπή Εθνικού Διαλόγου) συνάντηση που θα γινόταν στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης σήμερα στις 12.

Δείτε παρακάτω το βίντεο με την διαμαρτυρία των φοιτητών

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Γ΄ΕΛΜΕ  ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                                              

 ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΗ ΦΙΕΣΤΑ

ΤΟΥ ΔΗΘΕΝ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ

Όλοι στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας  τη Δευτέρα 1-2,

στις 12μ. στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης

(Το Δ.Σ. κηρύσσει 3ωρη διευκολυντική στάση 11-2/πρωινό κύκλο, 2-5/απογευματινό)

Τη ΔΕΥΤΕΡΑ 1-2-16, στις  12 το μεσημέρι στο ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ η Επιτροπή Εθνικού Διαλόγου, ο Λιάκος και οι άλλοι παρατρεχάμενοι του υπουργείου οργανώνουν εκδήλωση στα πλαίσια του "εθνικού διαλόγου".

Αυτό που οι συνάδελφοι/ισσες εκπαιδευτικοί και φοιτητές δεν τους το επέτρεψαν, τώρα το αποκεντρώνουν (Θεσ/νίκη -ακριτική Δράμα), το απομακρύνουν από το καυτό καζάνι της Αθήνας. 

Θέλουν με κάθε τρόπο να καταφέρουν να οργανώσουν κάποιες φιέστες για να μπορέσουν στη συνέχεια με επίφαση τη δημοκρατική συζήτηση που έγινε να περάσουν τις αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις και τα νέα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που φιγουράρουν  στα κείμενα του ΟΟΣΑ και της Ε.Ε.  

Να μην το επιτρέψουμε.

 Να μην τους αφήσουμε λίγες μέρες πριν τη μεγάλη απεργία για το ασφαλιστικό και τη ζωή μας, να προχωρήσουν τα σχέδια τους για τη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης.

Να δηλώσουμε πως η δημοκρατία των κοινωνικών και μορφωτικών δικαιωμάτων θα συνεχίσει να είναι παρούσα με μαζικούς κινηματικούς όρους ενάντια σε κάθε προσπάθεια οικοδόμησης του σχολείου της αγοράς και του κεφαλαίου.

Ο κόσμος της εκπαίδευσης (φοιτητές –γονείς μαθητές –εκπαιδευτικοί) θα είναι τη Δευτέρα στο δημαρχείο Θες/νίκης και θα  δηλώσει κατηγορηματικά ότι θα μας βρίσκουν συνέχεια μπροστά τους όσο αμφισβητούν και καταργούν τα δικαιώματα και τις ανάγκες μας

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                  Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

                     ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΘΗΡΑΣ                                            ΣΠΑΝΟΥΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 

 

 

Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Να τους χαλάσουμε και στη Θεσσαλονίκη τη φιέστα του δήθεν διάλογου που ετοιμάζουν

Όλοι στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας  τη Δευτέρα 1-2,

στις 12μ. στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης

(Το Δ.Σ. κηρύσσει 3ωρη διευκολυντική στάση 11-2/πρωινό κύκλο, 2-5/απογευματινό)

Τη ΔΕΥΤΕΡΑ 1-2-16, στις  12 το μεσημέρι στο ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ η Επιτροπή Εθνικού Διαλόγου, ο Λιάκος και οι άλλοι παρατρεχάμενοι του υπουργείου οργανώνουν εκδήλωση στα πλαίσια του "εθνικού διαλόγου".

Αυτό που οι συνάδελφοι/ισσες εκπαιδευτικοί και φοιτητές δεν τους το επέτρεψαν, τώρα το αποκεντρώνουν (Θεσ/νίκη -ακριτική Δράμα), το απομακρύνουν από το καυτό καζάνι της Αθήνας. 

Θέλουν με κάθε τρόπο να καταφέρουν να οργανώσουν κάποιες φιέστες για να μπορέσουν στη συνέχεια με επίφαση τη δημοκρατική συζήτηση που έγινε να περάσουν τις αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις και τα νέα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που φιγουράρουν  στα κείμενα του ΟΟΣΑ και της Ε.Ε. Να μην το επιτρέψουμε.

Το ΔΣ της EΛΜΕ καταδικάζει το δήθεν διάλογο που ξεκίνησε η κυβέρνηση με δεδομένο ότι  από την πλευρά της θα συνεχιστούν οι αντιδραστικές αλλαγές στην Παιδεία. Στον ίδιο δρόμο που ακολούθησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ συνεχίζει και η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, στο δρόμο των επιταγών της Ε.Ε., του ΟΟΣΑ, των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων που θέλουν την Παιδεία «κομμένη και ραμμένη στα μέτρα τους».

Άρα ο στόχος του διαλόγου είναι να υπάρξει από την πλευρά των εργαζομένων:

     Αποδοχή και συναίνεση στην υλοποίηση των δεσμεύσεων του 3ου μνημονίου που ολοκληρώνουν ότι άφησαν ατέλειωτο οι προηγούμενες αντιλαϊκές δεσμεύσεις, συνεχίζοντας, ανάμεσα στα άλλα, το αντιδραστικό «νέο σχολείο» της Διαμαντοπούλου, και το νόμο 4186/2013 του Αρβανιτόπουλου.

    Αποδοχή και συναίνεση στις προτάσεις του ΟΟΣΑ για την Εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες που σημαίνει: «Εξορθολογισμός» των τάξεων με αλλαγή στην αναλογία μαθητή-εκπαιδευτικού ανά τάξη. Νέες συγχωνεύσεις και συμπτύξεις τμημάτων. Αύξηση του διδακτικού ωραρίου. Κινητικότητα και ευελιξία.

     Αποδοχή και συναίνεση στην επιτάχυνση της διαδικασία αξιολόγησης της εκπαίδευσης με κριτήρια την πιο στενή σύνδεσή της με τις ανάγκες της κερδοφορίας των μονοπωλίων, σύμφωνα με τις εκθέσεις του ΟΟΣΑ. Δηλαδή "με βάση την αποδοτικότητα και αυτονομία των δημόσιων εκπαιδευτικών μονάδων και την αξιολόγηση και διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα". Επαναφέροντας ουσιαστικά με ακόμα πιο έντονο τρόπο την κατεύθυνση για αυτονόμηση της σχολικής μονάδας, που θα λειτουργεί με ανταγωνιστικά κριτήρια, θα καταρτίζει τους δικούς της προϋπολογισμούς κ.α.

Η κυβέρνηση όπως και οι προηγούμενες, καλλιεργεί την εντύπωση ότι ο «διάλογος» γίνεται για το καλό των εργαζομένων. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο ψέμα! Οι εργαζόμενοι έχουμε εμπειρία από τους «κοινωνικούς διαλόγους» όλα τα προηγούμενα χρόνια. Τίποτα θετικό δεν κερδίσαμε! Αντίθετα ήταν χρήσιμοι για να προωθούνται με τις μικρότερες δυνατές αντιδράσεις σημαντικές ανατροπές στα δικαιώματα μας.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ καλεί την ΟΛΜΕ και τα σωματεία να μην μπουν στην διαδικασία του κοινωνικού διαλόγου. Να τον καταδικάσουν.

Β’ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ                                                                   
Με βάση τις αποφάσεις του συλλόγου μας κηρύσσουμε 2ωρη στάση εργασίας για τους εκπαιδευτικούς του συλλόγου μας τη Δευτέρα 1/2/16, από τις 12.00-2.00 μ.μ. για τη συμμετοχή των μελών του συλλόγου στην παράσταση διαμαρτυρίας  στο δημαρχείο Θες/νίκης.
Η διαμαρτυρία γίνεται για την αιφνιδιαστική συνάντηση που οργανώνει η Επιτροπή Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία, με τους Διευθυντές και Διευθύντριες των σχολείων .

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης “Ο ΠΛΑΤΩΝ”   

ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΗ ΦΙΕΣΤΑ
ΤΟΥ ΔΗΘΕΝ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ

Συναδέλφισσες/οι,  τη ΔΕΥΤΕΡΑ (1-2-16), 12 το μεσημέρι στο Δημαρχείο Θεσ/νίκης ο  υπουργός Παιδείας και οι επιλεγμένοι εκπρόσωποι του, που έχουν αναλάβει τη διεκπεραίωση της συζήτησης του μνημονιακού «εθνικού διαλόγου», θα επιχειρήσουν να στήσουν εκδήλωση φιέστα και να προωθήσουν τις ακραίες νεοσυντηρητικές απόψεις που όλο και πιο συχνά βγαίνουν στο φως της δημοσιότητας.

Αυτό που οι συνάδελφοι/ισσες εκπαιδευτικοί και φοιτητές στην Αθήνα δύο φορές  δεν τους το επέτρεψαν, τώρα το αποκεντρώνουν (Θεσ/νίκη 1/1 – Δράμα 2/1), το απομακρύνουν από το καυτό καζάνι της Αθήνας, γιατί  θέλουν με κάθε τρόπο να καταφέρουν να οργανώσουν κάποιες φιέστες για να μπορέσουν στη συνέχεια με επίφαση τη δημοκρατική συζήτηση που δήθεν  έγινε να περάσουν τις αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις και τα νέα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που φιγουράρουν  στα κείμενα του ΟΟΣΑ και της Ε.Ε.

Στην προσπάθεια τους αυτή χρησιμοποιούν κάθε «κόλπο» κι αυτό φαίνεται καθαρά στον τρόπο που επιχειρούν να στήσουν τη φιέστα στη Θεσ/νίκη.

Καλούν σε εργάσιμη ώρα (12 το μεσημέρι) κι όχι απόγευμα όπως έγινε τις δύο προηγούμενες φορές στην Αθήνα.
Καλούν τους/τις διευθυντές/τριες των σχολείων για να εξασφαλίσουν ακροατήριο σε ώρα εργασίας, που δε θα αρνηθεί εύκολα τη συμμετοχή του, δε θα διαμαρτυρηθεί.

Προσπαθούν να βάλουν στο παιχνίδι κι άλλους φορείς που έχουν δείξει μέχρι τώρα πως είναι οι «λαγοί» των πιο συντηρητικών απόψεων  (π.χ. Μπουτάρης δήμαρχος Θες/νίκης που επανειλημμένα έχει μιλήσει για δίδακτρα, που οδήγησε τα σχολεία στη φτώχεια, που μιλά για τη συμβολή της ιδιωτικής πρωτοβουλίας στη δημόσια εκπαίδευση..)

Είναι αναγκαίο να μην τους επιτρέψουμε να κάνουν το πρώτο βήμα του «διαλόγου» στη Θες/νίκη. Να μην τους αφήσουμε λίγες μέρες πριν τη μεγάλη απεργία για το ασφαλιστικό και τη ζωή μας, να προχωρήσουν τα σχέδια τους για τη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης.

Να δηλώσουμε πως η δημοκρατία των κοινωνικών και μορφωτικών δικαιωμάτων θα συνεχίσει να είναι παρούσα με μαζικούς κινηματικούς όρους ενάντια σε κάθε προσπάθεια οικοδόμησης του σχολείου της αγοράς και του κεφαλαίου.

Ο κόσμος της εκπαίδευσης (φοιτητές –γονείς μαθητές –εκπαιδευτικοί) θα είναι τη Δευτέρα στο δημαρχείο Θες/νίκης και θα  δηλώσει κατηγορηματικά ότι θα μας βρίσκουν συνέχεια μπροστά τους όσο αμφισβητούν και καταργούν τα δικαιώματα και τις ανάγκες μας.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΝΩΣΕΩΝ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Ο διάλογος της κυβέρνησης.

Ο δικός μας «διάλογος» είναι η πάλη για ένα σχολείο δημόσιο και δωρεάν που θα μορφώνει και δεν θα εξοντώνει.
Την 1η Φλεβάρη 2016 ο καθηγητής Α. Λιάκος, πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου  για την παιδεία, προκαλεί σύσκεψη στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης με θέμα την σχέση της τοπικής αυτοδιοίκησης με το σχολείο.
Αλήθεια για ποιο σχολείο θα μιλήσουνε;

Γι’ αυτό με το χρόνιο και άλυτο πρόβλημα της σχολικής στέγης στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, που  εντείνεται χρόνο με το χρόνο, ενώ παράλληλα οι ανάγκες συνεχώς αυξάνονται;  Ιδιαίτερα στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης, η κατάσταση είναι τραγική, παρά τις υποσχέσεις των αρμοδίων, που δίνονται όλα αυτά τα χρόνια. Το Γονεϊκό κίνημα έχει επανειλημμένα πραγματοποιήσει κινητοποιήσεις με το αίτημα να κτιστούν νέα σχολεία.  Στο Δήμο Κορδελιού Εύοσμου, για παράδειγμα, υπάρχουν τμήματα με 27 παιδιά, με τάξεις προκατ, με αποθήκες και υπόγεια  που μεταμορφώνονται σε αίθουσες. Το ίδιο και στην Θέρμη και σε  πολλές άλλες περιοχές.  Βλέπουμε σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης να συστεγάζονται με εκείνα της  δευτεροβάθμιας, νηπιαγωγεία να  στεγάζονται σε ενοικιαζόμενα καταστήματα, σχολεία όλων των βαθμίδων να  λειτουργούν σε διπλοβάρδια, να χρησιμοποιούνται λυόμενα και πολλές φορές ακατάλληλα και επικίνδυνα κτίρια.
Θα μιλήσουνε γι’ αυτό το σχολείο που δεν έχει διδακτικό προσωπικό, βοηθητικό προσωπικό, υλικοτεχνικά μέσα κ.λπ;
Για το σχολείο που κάθε χρόνο μειώνεται η χρηματοδότηση του;
Το πλαίσιο του διαλόγου είναι γνωστό.
Το πλαίσιο του διαλόγου το όρισε ο ίδιος ο υπουργός, ο οποίος δήλωσε ότι «οι όποιες αλλαγές θα κινούνται μέσα στους δημοσιονομικούς στόχους που έχουν καθοριστεί και που έχουν επιβληθεί από την ίδια την οικονομική κρίση». Δηλαδή, όποια πρόταση χρειάζεται χρήματα, θα μπαίνει στο συρτάρι. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι το Μνημόνιο 3 που ψήφισε η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, έχει πολύ συγκεκριμένες κατευθύνσεις για την εκπαίδευση, γιατί αποδέχεται τις προτάσεις του ΟΟΣΑ: «Εξορθολογισμός» των τάξεων με αλλαγή στην αναλογία μαθητή-εκπαιδευτικού ανά τάξη. Νέες συγχωνεύσεις και συμπτύξεις τμημάτων. Εξορθολογισμός των δαπανών.  Κινητικότητα και ευελιξία. Προώθηση ακόμα πιο αποφασιστικά της απλήρωτης εργασίας-μαθητείας για τους μαθητές των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ, για παιδιά κάτω των 18 ετών. Οικονομική αυτοτέλεια και  αυτονόμηση της σχολικής μονάδας που θα λειτουργεί με ανταγωνιστικά κριτήρια, θα καταρτίζει τους δικούς της προϋπολογισμούς κ.α.».   Πάνω σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν μας καλεί η κυβέρνηση να συζητήσουμε. Με λίγα λόγια, μας καλεί με τη συμμετοχή μας στο διάλογο να διαλέξουμε εμείς το σχοινί με το οποίο θα κρεμάσουν τα παιδιά μας.
 …αλλά δεν θα τους περάσει!
Τόσα χρόνια άλλωστε καταθέτουμε προτάσεις για κάθε πρόβλημα. Επίσης, χρόνια τώρα γίνεται διάλογος μέσα στους Συλλόγους, σε Ενώσεις, σε συνελεύσεις, συνέδρια, κτλ.  Ακόμα και διαφορετικές απόψεις υπάρχουν, αφού η άποψη για την παιδεία συνδέεται και με την πολιτική.
Αυτός είναι ο δικός μας διάλογος.  Είναι διάλογος ουσιαστικός.
Σε αυτή την βάση, οι φιέστες του Υπουργείου Παιδείας και της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την παιδεία, είναι προσχηματικές .

Το δικό μας πλαίσιο διαλόγου είναι η πάλη για:
1.    Λήψη άμεσων μέτρων για ένα σχολείο αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν, που δεν θα κλείνει την πόρτα στο παιδί της λαϊκής οικογένειας, που δεν θα προσπερνά αδιάφορα στο όνομα του ρεαλισμού την κοινωνική ανισότητα των μαθητών του, ώστε να προχωρά τελικά με όσους έχουν τη δυνατότητα από το κοινωνικό τους περιβάλλον.
2.    Ένα Ενιαίο 12χρονο  Βασικό σχολείο, αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν, σαν προαπαιτούμενο για την παραπέρα εκπαίδευση και επιλογή ζωής του νέου ανθρώπου.
3.    Ένα σχολείο που δε θα διαφοροποιείται σύμφωνα με τη μετέπειτα επαγγελματική προοπτική του μαθητή.
4.    Ένα σχολείο σύγχρονων υποδομών που δεν θα συνθλίβει την νεανική δημιουργικότητα, θα έχει χώρους εργαστηρίων, αθλητισμού, πολιτισμού, σίτισης και ξεκούρασης για όλα τα παιδιά.  Χώρους μελέτης και διαβάσματος για όλα τα παιδιά, έτσι που τα μέσα και οι όροι διδασκαλίας να μην διαφοροποιούνται .
5.    Ένα σχολείο μόνιμων εργασιακών σχέσεων και επάρκεια σε βοηθητικό και εκπαιδευτικό προσωπικό.    

Σ΄αυτή την κατεύθυνση, καλούμε γονείς και εκπαιδευτικούς
σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας τη Δευτέρα, 1η Φλεβάρη, στις 12:00,
 στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης.

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Θεσσαλονίκη η δεύτερη εκδήλωση στο πλαίσιο του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου  για την Παιδεία παρουσία του Προέδρου της Επιτροπής Αντώνη Λιάκου και του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Γιάννη Παντή.

Στην εκδήλωση που έγινε στο Δημαρχείο της Θεσσαλονίκης πήραν μέρος ο δήμαρχος της πόλης Γιάννης Μπουτάρης, ο πρύτανης του ΑΠΘ Περικλής Μήτκας, ο αντιπρύτανης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Ευτύχιος Σαρτζετάκης, ο περιφερειακός  διευθυντής Εκπαίδευσης Παναγιώτης Ανανιάδης, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Τριαντάφυλλος Μηταφίδης και στελέχη των Διευθύνσεων  Εκπαίδευσης.

Θέμα της συζήτησης ήταν η συνεργασία ανάμεσα στην  εκπαίδευση και την τοπική αυτοδιοίκηση, τόνισε ο κ. Λιάκος και σημείωσε: "Να δούμε πως θα αναπτύξουμε τις σχέσεις συνεργασίας ανάμεσα στην τοπική αυτοδιοίκηση και το σχολείο, γιατί θέλουμε το σχολείο να μην είναι απλώς ένα κρατικό εμφύτευμα στις κοινωνίες, αλλά ένας δυναμικός κόμβος των τοπικών κοινωνιών. Αυτή η αλλαγή πρέπει να γίνει μέσα από τη συνεργασία".

Τόσο ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου όσο και ο Πρόεδρος της Επιτροπής Διαλόγου απηύθυναν έκκληση  σε όλους τους φορείς της εκπαίδευσης να πάρουν μέρος στον διάλογο για την Παιδεία που έχει ξεκινήσει, ώστε να υπάρξει επανεκκίνηση του εκπαιδευτικού συστήματος.

Ο κ. Παντής αναφέρθηκε και στην κρίσιμη κατάσταση στην οποία βρίσκεται η εκπαίδευση μετά και την αποχώρηση 40.000 εκπαιδευτικών την τελευταία πενταετία.

"Η εκπαίδευση ουσιαστικά βρίσκεται υπό κατάρρευση και όλες οι βαθμίδες της έχουν δεχτεί τρομερό πλήγμα, είτε οικονομικό, είτε απορρύθμισης λόγω των νόμων που έχουν ψηφιστεί" υπογράμμισε σημειώνοντας ότι "Η εκπαίδευση βρίσκεται σε ένα ακραίο σημείο και επομένως αυτό που κάνουμε δεν είναι ένας απλός διάλογος, όπως θα γινόταν σε περίοδο μιας κανονικότητας, ούτε είναι μια μεταρρύθμιση η οποία θα γινόταν σε περίοδο κανονικότητας. Ουσιαστικά είναι μια συζήτηση που ζητάμε από όλους όσοι ασχολούνται με την εκπαίδευση να συνεισφέρουν με τις προτάσεις τους για να επανεκκινήσει το εκπαιδευτικό μας σύστημα, μετά την κρίση. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια συναίνεση και κάποιες νέες παρεμβάσεις που θα οδηγήσουν στην επανεκκίνηση της εκπαίδευσης μετά την κρίση".

Ο κ. Παντής σχολιάζοντας τις διαμαρτυρίες μιας ολιγομελούς ομάδας ατόμων ανέφερε ότι "Οσοι διαφωνούν στο να γίνει η συζήτηση για το πως θα βγούμε από την κρίση και πως θα επανεκκινήσουμε το εκπαιδευτικό σύστημα, ουσιαστικά θέλουν να μείνει η καταστροφή. Εμείς δεν μπορούμε να το δεχτούμε αυτό, κάτι πρέπει να κάνουμε. Είναι μια αναγκαία κοινωνική και εθνική προσπάθεια επανεκκίνησης του εκπαιδευτικού συστήματος".

Ο  κ. Λιάκος με τη σειρά του χαρακτήρισε "χόκεϊ επί πάγου" τις διαμαρτυρίες για τη συζήτηση τονίζοντας: "Ούτε ξέρουν τα προβλήματα, ούτε ξέρουν την ημερήσια διάταξη και απλώς κάνουν επαναστατικές πιρουέτες".

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα