Thumbnail
Αναθέσεις ωρών

Πολλά έγιναν και ειπώθηκαν την τελευταία εβδομάδα σχετικά με το θέμα των Αγγλικών στα ΕΠΑΛ. Γεγονός όμως είναι πως η στελέχωση και ομαλή κατανομή των εκπαιδευτικών στα σχολεία είναι αποκλειστική  ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, της  Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και του ΠΥΣΔΕ.

Ωστόσο, αντί αυτοί οι αρμόδιοι να αναλάβουν την ευθύνη της αποτυχίας τους, προσπαθούν μέρες τώρα με κάθε τρόπο να πετάξουν το μπαλάκι της ευθύνης στους καθηγητές Αγγλικών λες και αυτοί επιλέγουν που θα τοποθετηθούν και τι μάθημα θα διδάξουν.

Ο ίδιος ο Υπουργός κος Φίλης υπέγραψε στις12 Νοεμβρίου 2015 την υπ’ αριθμ. 118842/Γ2/17.9.2008 υπουργική απόφαση για τις αναθέσεις των μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2015−16  στην οποία ορίζει πως οι καθηγητές του κλάδου ΠΕ06 (Αγγλικών) έχουν δικαίωμα να αναλάβουν ιστορία, βιωματικές δράσεις και ερευνητική εργασία.

Τόσο όμως η Διευθύντρια του ΕΠΑΛ κα Ψαρρού όσο και τα μέλη του ΠΥΣΔΕ Δημήτρης Γεωργούσης και Κατερίνα Κοθρά με άρθρα τους στον τοπικό τύπο κατηγορούν τους καθηγητές Αγγλικών ότι στερούν πολύτιμες ώρες από άλλες ειδικότητες. Να σας θυμίσω ότι ερευνητική εργασία και βιωματικές δράσεις μπορούν να πάρουν ως πρώτη ανάθεση όλες οι ειδικότητες πράγμα που συμβαίνει ήδη στα σχολεία, άρα δεν στερούμε από κανέναν τίποτα.

Όσο για την Ιστορία, ορίζεται ως μάθημα β΄ ανάθεσης από την προαναφερόμενη υπουργική απόφαση με στόχο τη συμπλήρωση ωραρίου από τον εκπαιδευτικό:

«Με τα μαθήματα πρώτης (1ης) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (2ης) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες.»

Αυτό σημαίνει πως αν κάποιο σχολείο ή δεν έχει διαθέσιμο φιλόλογο ή δυσκολεύεται να βγάλει πρόγραμμα μπορεί να αναθέσει σε καθηγητή Αγγλικών να καλύψει το μάθημα της Ιστορίας -όντας και αυτός  ας μην ξεχνάμε- φιλόλογος. Τίποτα παράνομο και εδώ από την πλευρά των καθηγητών.

Αν κάποια παρατυπία γίνεται σε αυτό το θέμα είναι και πάλι δικιά σας ευθύνη κύριοι του ΠΥΣΔΕ και της Δ/νσης που εγκρίνετε στην αρχή της χρονιάς είτε τοποθετήσεις είτε σχολικά προγράμματα όπου οι β΄ αναθέσεις ξεπερνούν τα λογικά όρια και θίγουν άλλες ειδικότητες.

Και τώρα καλούνται στη μέση της χρονιάς να τιμωρηθούν για τα δικά σας λάθη και να εγκαταλείψουν τους μαθητές τους οι καθηγητές Αγγλικών που δεν συμπληρώνουν το ωράριό τους με Αγγλικά, λες και οι ίδιοι το επέλεξαν.

Και  όχι μόνο αυτό, αλλά ενώ εμφανίζεστε ως ήλιοι της δικαιοσύνης τελικά μετά από όλη αυτή τη φασαρία διώχνετε από τις οργανικές τους θέσεις και στέλνετε στα ΕΠΑΛ- άκουσον, άκουσον- αποκλειστικά καθηγητές που καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο με πρώτη ανάθεση αλλά αφήνετε απείραχτη τη β’ ανάθεση, ιστορία. Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ… γιατί μόνο στη φαντασία σας υπάρχει αυτή η δικαιοσύνη.

ΒΑΣΩ ΧΑΤΖΗ ΠΕ06

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΥΠΑΙΘ
Διορισμοί: «Το ΥΠΑΙΘΑ κλείνει την πόρτα σε αναπληρωτές με προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση»
Διορισμοί: «Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘΑ οφείλουν εδώ και τώρα να λύσουν την αδικία που οι ίδιοι δημιούργησαν με την πολιτική τους»
Διορισμοί: «Το ΥΠΑΙΘΑ κλείνει την πόρτα σε αναπληρωτές με προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση»
Πορεία ΛΟΑΤΚΙ
Ομοφοβικό παραλήρημα από 40χρονο: Συνελήφθη γιατί παρακινούσε σε εγκλήματα μίσους σε πορεία ΛΟΑΤΚΙ
Συνελήφθη 40χρονος για ομοφοβική ανάρτηση που παρακινούσε σε μίσος
Ομοφοβικό παραλήρημα από 40χρονο: Συνελήφθη γιατί παρακινούσε σε εγκλήματα μίσους σε πορεία ΛΟΑΤΚΙ
foto_education.jpg
Σχολικές Επιτροπές – Δημοτικές Επιτροπές Παιδείας: «Όχι στην κατάργησή τους»
«Οι διευθυντές σχολείων για να αντιμετωπίσουν τις οικονομικές δυσκολίες είτε θα απευθύνονται στους γονείς ή και σε χορηγούς»
Σχολικές Επιτροπές – Δημοτικές Επιτροπές Παιδείας: «Όχι στην κατάργησή τους»