Thumbnail
Αναπληρωτές

Πρωτίστως θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για το έργο σας και τη δυνατότητα που δίνετε σε εμάς τους αναπληρωτές να εκφραστούμε.

Επικοινωνώ μαζί σας προκειμένου να εκφράσω  και εγώ την άποψή μου σχετικά με τον νέο τρόπο κατάρτισης των πινάκων αναπληρωτών, κυρίως όμως για να συνοψίσω τους λόγους για τους οποίους τον θεωρώ ΑΔΙΚΟ και συνεπώς ακατάλληλο για εφαρμογή. Θα αναφερθώ κυρίως στην προτεραιότητα που δίνεται στον βαθμό πτυχίου εις βάρος της ημερομηνίας κτίσης του:

 

  1. Τα Πανεπιστήμια δεν διαθέτουν κοινό ή έστω παρόμοιο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Σε κάποια Πανεπιστήμια οι φοιτητές πρέπει να επιλέξουν συγκεκριμένο αριθμό μαθημάτων από συγκεκριμένους κύκλους αντικειμένων (πχ. Μαθηματικά, Ψυχολογία κλπ), ενώ σε άλλα δεν υπάρχουν καν κύκλοι.  Έτσι λοιπόν είναι αδύνατο ο βαθμός πτυχίου να έχει την ίδια βαρύτητα για όλους, όταν η διαφορά στο επίπεδο δυσκολίας κάθε σχολής είναι τόσο εμφανής.

  2. Όταν οι βάσεις εισαγωγής στις σχολές άγγιξαν το 19, κατά γενική ομολογία των ίδιων των καθηγητών οι απαιτήσεις τους από τους φοιτητές αυξήθηκαν, γεγονός που οδήγησε και στην αύξηση του επιπέδου δυσκολίας.

  3. Με το πέρασμα των χρόνων, ορισμένες σχολές αύξησαν/μείωσαν τον αριθμό των μαθημάτων που απαιτούνται για την απόκτηση πτυχίου. Δεν μπορεί λοιπόν ένα πτυχίο με βαθμό 8 από 60 μαθήματα να ισοδυναμεί με κάποιο άλλο με τον ίδιο βαθμό, από 55 όμως μαθήματα.

  4. Όσοι απέκτησαν πτυχίο  από το 2008 και έπειτα, κάνανε πραγματικά αγώνα δρόμου προκειμένου να αποφοιτήσουν όσο γίνεται γρηγορότερα, αφήνοντας τους βαθμούς σε δεύτερη μοίρα.  Ήταν προτιμότερο να πάρει κάποιος πτυχίο σε 4 χρόνια με βαθμό 5 παρά σε 5 χρόνια με βαθμό 10. Καλώς ή κακώς αυτό ίσχυε, έτσι προγραμματίσαμε το πτυχίο μας. Αν γνωρίζαμε ότι θα δινόταν περισσότερη βαρύτητα στον βαθμό πτυχίου τότε θα παραμέναμε, συνειδητά πλέον, στη σχολή περισσότερα χρόνια (έτσι κ αλλιώς άνεργοι ήμασταν) και θα επιδιώκαμε το 10.

  5. Δεν έχεις καταλάβει ή δε σε ενδιαφέρει Φίλη (έχεις χάσει προ πολλού την τιμή του  «κύριε» και του πληθυντικού ευγενείας) ότι  με τον τρόπο που λειτουργεί το σύστημα μέχρι στιγμής, όλοι οι αναπληρωτές έχουν ελπίδα να εργαστούν, έστω και σε βάθος χρόνου. Πλέον όμως, πολλοί δε θα ξαναεργαστούν, αφού όσοι αποφοιτήσουν από εδώ και έπειτα με μεγαλύτερο βαθμό θα τους προσπερνάνε.

 

*Θα παρατηρήσατε πως πουθενά δεν υποβάθμισα το γεγονός πως στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2008 θα πρέπει να δίνεται προτεραιότητα.

Ελπίζω τα επιχειρήματα αυτά να χρησιμοποιηθούν με όποιον τρόπο είναι δυνατόν.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aueb
Ποιο τμήμα του ΟΠΑ πραγματοποιεί το κορυφαίο Μεταπτυχιακό στην Επιστήμη Δεδομένων
Ποιο πρόγραμμα του ΟΠΑ αφορά την Επιστήμη των Δεδομένων και αποτελεί το κορυφαίο ΠΜΣ της σχολής
Ποιο τμήμα του ΟΠΑ πραγματοποιεί το κορυφαίο Μεταπτυχιακό στην Επιστήμη Δεδομένων
μητσ σακκελαρ
Παρέμβαση Προέδρου Δημοκρατίας προς Μητσοτάκη: Κάντε κάτι για τη στέγαση των εκπαιδευτικών στα νησιά
ΠτΔ: Είναι σημαντικό στοιχείο η εξασφάλιση στέγασης για όσους αναπληρωτές τοποθετούνται σε μικρά μέρη και νησιά
Παρέμβαση Προέδρου Δημοκρατίας προς Μητσοτάκη: Κάντε κάτι για τη στέγαση των εκπαιδευτικών στα νησιά