Thumbnail
ΠΕΤΕΕΜ-ΤΕ1

ΠΕΤΕΕΜ-ΤΕ1

Για μια ακόμη φορά με τις αναθέσεις μαθημάτων οι εργαστηριακοί εκπαιδευτικοί του κλάδου ΤΕ01 νοιώθουν τις συνέπειες που προκύπτουν από την πολιτική, που επιβάλουν στο Υπουργείο οι «εξπέρ» των Συντεχνιών. Δηλαδή τον διαχωρισμό τους από τους υπόλοιπους συναδέλφους των ΕΠΑΛ. Συνεχίζεται ο καταμερισμός στην εργασία των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων με τον απαρχαιωμένο ιεραρχικό κανονιστικό τρόπο των αναθέσεων στη βάση του «ποιος διδάσκει τι» και μάλιστα χωρίς να έχει προηγηθεί κάποιος διάλογος με τους εκπαιδευτικούς και ειδικότερα με την ΠΕΤΕΕΜ για τις αναθέσεις των εργαστηρίων.

Δεν μπορεί να μην παίρνεται υπόψη το «ποιος γνωρίζει τι» στις αναθέσεις των εργαστηριακών μαθημάτων και να αρκεί μόνο ότι υπηρετεί κάποιος στη σχολική μονάδα!

Δεν πρέπει οι αναθέσεις μαθημάτων να συνεχίζουν να είναι μια απλή ταξινόμηση των εκπαιδευτικών στον ασύμμετρο καταμερισμό εργασίας, στα πλαίσια της ιεραρχίας.

Όλο αυτό το πλαίσιο είναι ένα καταστροφικό παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό διακύβευμα τόσο για τη ΤΕΕ, όσο και για τους μαθητές μας και αυριανούς τεχνικούς της χώρας μας.

Μέχρι σήμερα η εμπλοκή στα εργαστήρια σχεδόν όλων των πτυχιούχων (χωρίς επαγγελματική εμπειρία, ειδίκευση και πιστοποίηση χρήσης του εξοπλισμού) μόνο «αναβάθμιση» δεν έχει φέρει στην ΤΕΕ αλλά ούτε και ως διεύρυνση της παιδαγωγικής ελευθερίας μπορεί να λογιστεί. Το αντίθετο μάλιστα συμβαίνει όταν κάποιος καλείται να διδάξει κάτι που ούτε έχει διδαχθεί, αλλά ούτε μπορεί να σταθεί αξιοπρεπώς στον δύσκολο χώρο των σχολικών εργαστηρίων.

Ως προς τι λοιπόν η νέα απόπειρα περιορισμού των Α’ αναθέσεων στους καθηγητές εργαστηρίων ΤΕ1 του άρθρου 14 Ν.1566/85;

Τι άλλαξε μέσα σε έναν χρόνο από τις τελευταίες αναθέσεις, που στα περισσότερα μαθήματα του ΕΠΑΛ, συμμετέχουμε με Α΄ ανάθεση (με εξαίρεση μερικές ειδικότητες) και τώρα αφαιρέθηκαν; Θα υπάρχει το παράδοξο να έχουμε άλλες αναθέσεις με το παλαιό  πρόγραμμα ΕΠΑΛ και άλλες με το νέο στα ίδια μαθήματα και με το ίδιο περιεχόμενο!

Σε μια ολοκληρωμένη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού (οργανικές θέσεις, πλεονάσματα, μεταθέσεις, αποσπάσεις κ.λ.π.) δεν θα πρέπει να υπάρχουν εκπαιδευτικοί -  όλων των ειδικοτήτων του κλάδου ΤΕ1, -  όπου το (minimum) ελάχιστο των ωρών της Α’ ανάθεση να είναι κάτω από 14 ώρες, όπως γίνεται τώρα.

Η σύνδεση της θεωρίας με την πράξη των Μικτών μαθημάτων (Θ-Ε)  των αμιγώς τεχνολογικών εφαρμογών, αφενός πρέπει να διεξάγεται εντός των εργαστηρίων, αφετέρου δε το θεωρητικό μέρος να διδάσκεται από εκπαιδευτικό εξ εκείνων που συμμετέχει στη διεξαγωγή του εργαστηρίου με προτεραιότητα των υπευθύνων Τομέα ή εργαστηρίων κατεύθυνσης.

Πρέπει να γνωρίζουν ορισμένοι που αποφασίζουν την εκπαιδευτική πολιτική στην ΤΕΕ ότι «Οι βιομηχανικές τέχνες είναι Πρόγονος της Τεχνολογίας της Εκπαίδευσης» Dugger 1985.

Συγκεκριμένα οι ενστάσεις μας και στις νέες αναθέσεις στις επιμέρους ειδικότητες του κλάδου συνίσταται στα εξής:

Μαθήματα Προσανατολισμού Α’ Τάξης ΕΠΑΛ

Σε γνωστικά πεδία, που οι εκπαιδευτικοί εργαστηρίων ΤΕ1 έχουν βιωματική επαγγελματική και διδακτική εμπειρία και τα οποία αποτελούν συστατικό στοιχείο της εργασίας σε κάθε φάση της εξάσκησης των εντούτοις διακρίνουμε μια οριζόντια «απόρριψή» μας από τα μαθήματα προσανατολισμού (ερευνητική εργασία, ζώνη δημιουργικών δραστηριοτήτων και τον Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό – Ασφάλεια και Υγεία στο χώρο εργασίας). Παρά του ότι αρκετοί συνάδελφοι του κλάδου μας έχουν την ανάλογη επιμόρφωση στα αντικείμενα αυτά ενώ κάποιοι υπηρέτησαν ως υπεύθυνων ΓΡΑΣΕΠ.

Οι εισηγητές του αποκλεισμού μας από αυτά τα σοβαρά γνωστικά πεδία του ενεργητικού επαγγελματικού προσανατολισμού των μαθητών, καλό θα ήταν να ενημερωθούν από το αρχείο του προγράμματος «Δαίδαλος», για το έργο των εκπαιδευτικών ΤΕ1, που συμμετείχαν και μάλιστα με καινοτόμα project. Αν δεν το γνωρίζουν αυτό οι υπηρεσιακοί παράγοντες και ορισμένοι σχολικοί σύμβουλοι ειδικοτήτων, οφείλουν να ενημερωθούν, αφού κατέχουν θέση ευθύνης περί των παιδαγωγικών και του σχεδιασμού της εκπαιδευτικής πολιτικής. Καλό είναι να αναθεωρήσουν την όποια παιδαγωγική τους άποψη για το ζήτημα της επάρκειας ενός κλάδου που τέλος τέλος όλοι αυτοί, που κρίνουν τους εργαστηριακούς καθηγητές ΤΕ01, τις περισσότερες φορές, αδυνατούν οι ίδιοι να κατανοήσουν τις τεχνικές νόρμες, τους όρους και τις δυσκολίες των πρακτικών εφαρμογών και δεξιοτήτων κατά την διαδικασία εξάσκηση στα εργαστήρια.

Μαθήματα επιλογής

Είναι αντιφατικό κάποιος εκπαιδευτικός εργαστηρίων ΤΕ01 να μπορεί να διδάσκει στη Γ’ τάξη ΕΠΛ μαθήματα ειδικοτήτων, που εμπεριέχουν το ανάλογο θεωρητικό και εργαστηριακό υπόβαθρο ειδίκευσης, όπως π.χ. Μηχανουργική Τεχνολογία Εργαλειομηχανές (CNC), Στοιχεία ψύξης και εγκαταστάσεις κλιματισμού, Πληροφορικά συστήματα, Μηχατρονική, ΜΕΚ, Ψηφιακά Ηλεκτρονικά κ.α. και να μην δίνεται η δυνατότητα έστω σε Β’ ανάθεση της διδασκαλία μαθημάτων που αναφέρονται στις «Αρχές» των μαθημάτων αυτών. Όπως Αρχές Γραμμικού Σχεδίου, Αρχές Μηχανολογίας, Ναυτική Τέχνη κ.α. Σε ποιες παιδαγωγικές αρχές στηρίζονται όλα αυτά; 

Α] ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΕ01.01 (ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ) & ΤΕ01.05 (Δομικών)

Το σχέδιο της Α' τάξης ΕΠΑΛ μετονομάζεται από "Τεχνικό Σχέδιο" σε "Αρχές Γραμμικού και Αρχιτεκτονικού Σχεδίου". Ανέκαθεν οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΤΕ01.01 (Σχεδιαστών) είχαν το μάθημα του σχεδίου της Α' τάξης σε Α' ανάθεση από την εποχή των ΤΕΛ! Τώρα αφαιρέθηκε εντελώς και δεν έχουν  καθόλου ανάθεση στο  σχέδιο της Α' τάξης!

ΠΡΟΤΑΣΗ:

Σε Α' ανάθεση να έχουν τα εξής μαθήματα:

  1. "Αρχές Γραμμικού και Αρχιτεκτονικού Σχεδίου", Α' τάξη ΕΠΑΛ.

  2. "Οικοδομικό Σχέδιο", Β' τάξη τομέα "Δομικών Έργων, ..." ΕΠΑΛ

  3. "Αρχιτεκτονικό Σχέδιο", Γ' τάξη τομέα "Δομικών Έργων, ..." ΕΠΑΛ

  4. "Σχεδιασμός και Περιγραφή Στοιχείων Μηχανών", Β' τάξη Μηχανολογικού Τομέα" ΕΠΑΛ.

  5. Οργάνωση Τεχνικών Έργων Γ΄ τάξη σε Α’ ανάθεση στους ΤΕ01.05

 

Β] ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ - ΤΕ01.02, 03, 04, 09,  28

  1. Οι εκπαιδευτικοί ΤΕ01.02,03,04, 09, 28, να έχουν σε Α’ ανάθεση το εργαστηριακό μέρος των μαθημάτων «Στοιχεία Τεχνικής Θερμοδυναμικής Εφαρμογές» (3 ώρες) της Β΄ τάξης Μηχανολογικού Τομέα, αντί της β’ ανάθεσης που τους δίδεται με τη νέα Υ.Α. Ο λόγος είναι ότι το μάθημα «Θερμοψυκτική», που ήταν ο αρχικός του τίτλος το έχουν διδαχθεί ως κύριο μάθημα στις σχολές που προέρχονται οι εκπαιδευτικοί ΤΕ01, όλων αυτών των ειδικοτήτων το μηχανολογικού τομέα.

  2. Επίσης οι ΤΕ01.04,06,09,28 – πρέπει να έχουν σε Α’ ανάθεση και το μάθημα Τεχνολογία Μηχανολογικών κατασκευών εφαρμογές Β’ τάξης.

  3. Στους ΤΕ01.02,03 - σε Α’ ανάθεση τα μαθήματα: α) «Στοιχεία Γεωργικών Εγκαταστάσεων & Γεωργικών Μηχανημάτων» του Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος Β΄ ΕΠΑΛ, β) Τεχνολογία Ελέγχων και Διαγνώσεων-Τεχνικού Οχημάτων Γ’ τάξη.  

  4. Οι εκπαιδευτικοί ΤΕ01.02 να έχουν στη Γ’ τάξη ειδικότητας Ψύξη Αερίων και κλιματισμού σε Α’ ανάθεση τα μαθήματα: α) Στοιχεία Ψύξης - Κλιματισμού και β) Μηχανολογική Σχεδίαση Εγκαταστάσεων Ψύξης και κλιματισμού» που διδάσκουν ήδη σε Β’ ανάθεση, για να καλύπτουν το ελάχιστο του ωραρίου τους στα ΕΠΑΛ εκείνα που λειτουργεί μόνο η ειδικότητα ψύξης στον Μηχανολογικό τομέα.

  5. Στη Γ΄ τάξη – Μηχ. Εγκαταστάσεων και κατασκευών σε Α’ ανάθεση σε ΤΕ01.04, 06 τα μαθήματα:

4-Στοιχεία σχεδιασμού κεντρικών θερμάνσεων ΤΕ01-04

5-Ανελκυστήρες – Ανυψωτικές μηχανές ΤΕ01-06

 

  1. Τεχνικός θερμικών εγκαταστάσεων και μηχανικός  τεχνολογίας πετρελαίου και φυσικού αερίου.

2-Στοιχεία σχεδιασμού κεντρικών θερμάνσεων Γ’ τάξη και στους ΤΕ01-04 σε Α’ ανάθεση - Γιατί έχουν πιστοποιηθεί σε θέματα αερίου κάτι που διαπιστώνεται και από τις επαγγελματικές τους άδειες και τα επαγγελματικά τους δικαιώματα

  1. Ειδικότητα Τεχνικός Οχημάτων

4-Τεχνολογία Ελέγχου και Διαγνώσεων ΤΕ01-06 (το είχαν και είναι κυρίως ηλεκτρολογικό.) καθώς και στους ΤΕ01.03 σε Α’ ανάθεση

Γ] ΤΟΜΕΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ

Γ-1) Ειδικότητες ΤΕ01.04,06,07

Εισαγωγή στα υπολογιστικά συστήματα και στα δίκτυα υπολογιστών.

Να δοθεί σε Α΄ ανάθεση στους ΤΕ01.06,07

ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

2-Υλικό και δίκτυα Υπολογιστών να δοθεί Α’ ανάθεση και στους ΤΕ01-06,07.

Γ΄ ΤΑΞΗ

ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

2-Δύκτια υπολογιστών να δοθεί ανάθεση και στους ΤΕ01-06,07. 

Τεχνικός  Η/Υ και δικτύων Η/Υ

2-Δύκτια  Υπολογιστών ΤΕ01-06 ,07

Τεχνικός Εφαρμογών λογισμικού

2- Δίκτυα  Υπολογιστών ΤΕ01-06,07

Γ-2) ΤΟΜΕΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ

Τεχνικός ηλεκτρονικών και υπολογιστικών συστημάτων εγκαταστάσεων

3-Εργασττήριο Ηλεκτρονικών συστημάτων ΤΕ01-06

5-Διαχείρηση και εγκατάσταση – συντήρηση Ηλεκτρονικών συστημάτων και δυκτίων συστημάτων. ΤΕ01-06  .

6- Ηλεκτρονικές μετρήσεις και συστήματα ασφαλείας. ΤΕ01-06.(Να δοθεί Α’ ανάθεση.)

ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ

3-Εργαστήριο Ηλεκτρονικών συστημάτων ΤΕ01-06

4- ηλεκτρονικά Ισχύος ΤΕ01-06 (Να δοθεί 1η ανάθεση)

ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΥΚΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

3- Εργαστήριο ηλεκτρονικών συστημάτων ΤΕ01-06.

4- Διαχείριση και εγκατάσταση δικτύων ΤΕ01-06

Γ-3) Στην ειδικότητα ΤΕ01.13 μειώθηκε κατά 1 ώρα το συνολικό ωράριο των αναθέσεων τους από πριν.

Εφαρμογές Πληροφορικής Α΄ τάξη. -> θα μπορούσε και ο ΤΕ01.13 αφού πρέπει πια να γίνει αποδεκτό  πως το μάθημα διδάσκεται στο Εργαστήριο (βλέπε οδηγία)!

* όπως και το Excel (Οικον. & Διοίκησης) θα μπορούσε σαν Β΄ ανάθεση

Δ] Αναθέσεις των ΤΕ01.14 Γραφικών Τεχνών.

Έχουμε να παρατηρήσουμε:

Σε Α’ ανάθεση να μετακινηθούν τα μαθήματα: α) Φωτογραφία και Ηλεκτρονική επεξεργασία εικόνας (μάθημα επιλογής) 6Α, β) Εργαστήριο χαρακτικής – Πλαστικής (μάθημα επιλογής) 6Γ.

Επίσης η Β΄ Ανάθεση που έχουν στα εργαστηριακά μαθήματα της Γ΄ τάξης:

α) Γραφιστική Ηλεκτρονικών Μέσων και Γραφιστικές Εφαρμογές ΙΙ και β) Συντηρητές έργων τέχνης τα μαθήματα αυτά να τους δοθούν σε Α’ ανάθεση.

Οι μαθητές θα πάρουν ΠΤΥΧΙΟ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ!!! Δεν μπορεί να μην διδάσκονται από αυτούς που έχουν σοβαρή σχέση με την παραγωγή και την σχεδίαση εντύπων στα εργαστηριακά μαθήματα της ειδικότητάς τους.

Ε] ΤΕ01.20 (Αισθητικών)

Έχουν σε  Α΄ Ανάθεση μόνο ένα μάθημα στην Β’ τάξη «σύγχρονη αισθητική Ι». Ενώ στη Γ’ τάξη, έχουν σε Β΄ ανάθεση τα εργαστήρια (ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΙΙ) και (ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ) μαθήματα ξεκάθαρα ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ τα οποία πρέπει να δοθούν σε Α’ ανάθεση στους ΤΕ01.20.

Να δοθούν σε Α’ ανάθεση όλα τα εργαστήρια της ειδικότητας τα οποία δικαιούνται οι συνάδελφοι αισθητικοί:

1. Σύγχρονη Αισθητική.

2. Αισθητική Άκρων και - Ονυχοπλαστική

3. Αρχαιοελληνική Αισθητική και ευεξία

Ζ] Τομέας  Υγείας  - Πρόνοιας - Ευεξίας

ΤΕ01.26 Οδοντοτεχνίτες

5-Εργασιακό Περιβάλλον – όλοι οι ΤΕ του τομέα Από Β΄ να γίνει  Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ.

ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 

7-Οδοντοτεχνία 1-ΤΕ01-26  Από Β΄ να γίνει  Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ.

Γ’  ΤΑΞΗ

ΒΟΗΘΟΣ ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝ ΤΕ01.26

2-Ακίνητη προσθετική. ΤΕ01-26, Από Β΄ να γίνει  Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ.

3-Ακίνητη προσθετική και πορσελάνη. ΤΕ01-26  Από Β΄ να γίνει  Α΄ ΑΝΆΘΕΣΗ.

4-Στοιχεία ορθοδοντικής. Το είχαν οι ΤΕ01-26.Τούς το  έχουν  ΑΦΑΙΡΕΣΗ  Να ξαναδοθεί σε Α΄ ανάθεση στους (ΤΕ01-26).

Γ’ ΤΑΞΗ

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ

5- Εφαρμογές Νοσηλευτικής να το έχουν σε Α’  ανάθεση ΤΕ01.29 αντί β’

Γ’ ΤΑΞΗ

ΒΟΗΘΟΣ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ

2-Παιδαγωγικό Περιβάλλον Βρεφονηπιακού Σταθμού Σε Α’  ανάθεση ΤΕ01.30

6- Αισθητική Αγωγή σε Α’ ανάθεση στους ΤΕ01.30

ΤΕ01.31 Χειριστών Ιατρικών εργαστηρίων (Βοηθών Ακτινολόγων)

Διαπροσωπικές Σχέσεις τομέα Υγείας σε Β’ ανάθεση

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Σε όλες τις ειδικότητες του κλάδου ΤΕ01 του Τομέα  Υγείας  - Πρόνοιας – Ευεξίας να δοθεί η ανάθεση του μαθήματος «Πρώτες Βοήθειες»

Η] Τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος

Να δοθεί σε Α’ ανάθεση στους  ΤΕ01.32,33.34,36 το μάθημα «Αρχές Αγροτικής Ανάπτυξης» της Β΄ τάξης

Θ] Τομέας Διοίκηση και Οικονομίας ειδικότητες ΤΕ01.10,11

Σε Α’ ανάθεση το μάθημα «Θεωρία Τουρισμού και Εφαρμογές β’ τάξης

Το Δ.Σ. της ΠΕΤΕΕΜ ζητάει:

  1. Την έκδοση συμπληρωματικής-τροποποιητικής Υ.Α. που να κατοχυρώνει την Α΄ ανάθεση των εργαστηριακών μαθημάτων όλων των ειδικοτήτων ΤΕ01, σύμφωνα και με τις ως άνω παρατηρήσεις.

  2. Να διασφαλίζεται η οργανική θέση, με δίκαιο, αντικειμενικό και αναλογικό  τρόπο σε κάθε σχολική μονάδα, κατά την εξαγωγή των κενών και πλεονασμάτων των ΕΠΑΛ από τα ΠΥΣΔΕ στα εργαστηριακά μαθήματα με προτεραιότητα στον κλάδου ΤΕ01.

  3. Εντός του ιδίου κλάδου ΤΕ01 προηγείται στις αναθέσεις ο εκπαιδευτικός της ειδικότητας.

  4. Η διάθεση στα Ε.Κ. των εκπαιδευτικών ΤΕ1 (όλων των ειδικοτήτων) να γίνεται με απόφαση των ΔΙΔΕ, με την έναρξη του σχολικού έτους (για την καλύτερη προετοιμασία και οργάνωση των εργαστηρίων καθώς και της άμεσης συγκρότησης του Συλλόγου διδασκόντων, προκειμένου να έχει εφαρμογή η με αριθ. 96004/Δ4 ΦΕΚ 1318/1-7-2015, τ.Β’ - Κανονισμός λειτουργίας ΕΚ).

 

           Παρακαλούμε για τις δικές σας άμεσες ενέργειες.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΠΕΤΕΕΜ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                 Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ  ΚΟΡΔΑΤΟΣ    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΚΚΟΤΟΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
ΟΙΕΛΕ: Η επιχειρηματική ελευθερία υποχωρεί μπροστά σε θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα όπως είναι η ελευθερία λόγου και έκφρασης αλλά και διεκδίκησης...
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
o-teachers-facebook_15.jpg
Μεγάλη νίκη και δικαίωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών - Πονοκέφαλος του υπουργείου και όσων διευθυντών προχώρησαν σε διώξεις
Αλήθεια, σε ποιο επίπεδο διάλυσης και στρατηγικής ήττας θα είχαν φτάσει σήμερα οι εκπαιδευτικοί εάν με τις μαζικές τους Γενικές Συνελεύσεις τον...
Μεγάλη νίκη και δικαίωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών - Πονοκέφαλος του υπουργείου και όσων διευθυντών προχώρησαν σε διώξεις
stratiotikes_sholes_1.jpg
Στρατιωτικές Σχολές: «Κύμα» παραιτήσεων με 1 στους 4 σπουδαστές να αποχωρεί από τις Σχολές Υπαξιωματικών!
Παρά τις εξαγγελίες για αναβάθμιση με αυξήσεις μισθών
Στρατιωτικές Σχολές: «Κύμα» παραιτήσεων με 1 στους 4 σπουδαστές να αποχωρεί από τις Σχολές Υπαξιωματικών!